Alkuperäinen kirjoittaja äitylix:tota--öö... oon täällä aika noviisi vielä.. mistä sen katsoo..?
Klikkaat sen nikkiä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitylix:tota--öö... oon täällä aika noviisi vielä.. mistä sen katsoo..?
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Tuli tasta mieleen, et Mun aiti ei IKINA kay ruokakaupassa![]()
Iska kay joka ma ke ja pe yksin toiden jalkeen kaupassaMuullon ei sit kayda. Iskalla on kyl kiva raahata 6 kassia ostoksia kotiin
![]()