Austraaliaanko?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hublala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hublala

Vieras
Minä, mieheni, veljeni ja hänen vaimo ja lapsi ollaan mietitty että voisimme muuttaa ulkomaille. Syynä tähän on se että olemme alle 30 (kaikki paitsi veljeni joka on 31) vuotiaita nuoria, ja tahdomme elämältä muutakin kuin tätä samaa arkea, ja voimme sitten vanhuksina todeta että teimme tosiaan kaiken mitä halusimme. Olemme miettineet että Austaalia olisi hyvä, sillä mieheni sekä veljeni vaimo puhuvat vain englantia, joten siellä voisimme löytää ns. parempaa elintasoa ja kaikki voisimme saada hyvät työpaikat. No itse asiaan:
Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon kun lähtee suunnittelemaan tälläista muuttoa? Austraaliassa on melko tiukat nuo viisumivaatimukset, mutta olisiko jollakin jotain tietoa miten olisi helpointa saada esimerkiksi vuoden viisumi Austraaliaan. Working holiday viisumi muuten olisi ehkä hyvä idea, mutta meillä on lapsi myös muutossa mukana. Kuinka haastavaa tälläinen muutto olisi?

Olikohan liian sekavaa tekstiä?

[QUOTE="Tuikku";24606722]Riippuu vähän minkä alan ihmisiä olette. Jos just teidän alan ihmisistä on pula, niin on todella hyvät chanssit päästä sinne töihin.[/QUOTE]

Kaksi meistä on sairaanhoitajia, yksi tradenomi ja yksi matkavirkailija.
Latasin SOL listan (Skiller occupation List) jossa on lista ammateista joita otetaan ns. mieluiten. Sairaanhoitajat kuuluvat tuohon listaan, mutta en ole varma millä nimellä tradenomit löytyvät englanniksi.

[QUOTE="minä";24606741]no alota sillä että opettele se maan nimi oikein se on Australia sekä suomeksi että englanniksi! (lausutaan toki erilailla täällä ja siellä)[/QUOTE]

Kiitos, nyt se on opittu. Mitä seuraavaksi listalla?

Yhteistyössä