AUTTAKAA MIHIN SOITAN!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AUTTAKAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AUTTAKAA

Vieras
Alakerrassa on aivan taatusti lapsi yksin,kuului kaksi tuntia sitten ku porukkaa lähti ja nyt siellä on tunnin huutanut lapsi äitiä ja mitään tai kukaan ei sille puhu siellä!!
täällä on seinät paperia ja tulee koneella istuessa kuunneltua tarkkaan.
soitanko 112 vai mihin???????????

joskus kun lapset voi huutaa äitiä yöllä muustakin kuin siitä syystä että äiti on poissa ja koska on yö äiti ei huuteluun vastaa (kovalla äänellä varsinkaan) jotta lapsi oppisi nukkumaan oikein ja ajoissa. Jospa äiti lähti mutta isä jäi?

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
OHO :o Soita heti poliisille ja ambulanssille tai mee itse sinne tarkistamaan että he eivät oikeasti oo kotona

ei siellä ole ketään ja auto on lähetetty.En mene soittamaan ovikelloa ettei tuo huuto mene kauheammaksi.Sieltä lähti noin 4 miehen ja 5 naisen seurue+tuo asunnon omistaja.Joo en ole kyylä mutta kuulee tähän aikaan kaiken liikkeen ongelmitta ja tarkistin parvekkeelta lähtijät.luulin lapsen olevan jossain muualla.lähden odottamaan alas tulee auto ja laitosmiehet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
OHO :o Soita heti poliisille ja ambulanssille tai mee itse sinne tarkistamaan että he eivät oikeasti oo kotona

ei siellä ole ketään ja auto on lähetetty.En mene soittamaan ovikelloa ettei tuo huuto mene kauheammaksi.Sieltä lähti noin 4 miehen ja 5 naisen seurue+tuo asunnon omistaja.Joo en ole kyylä mutta kuulee tähän aikaan kaiken liikkeen ongelmitta ja tarkistin parvekkeelta lähtijät.luulin lapsen olevan jossain muualla.lähden odottamaan alas tulee auto ja laitosmiehet.

hyvää että soitit ,on aina hieno kun on tollaiset napurit :hug:

Todellakin oikein teit,itsekkin samna oisin tehnyt.Voi lapsi parka...varmasti hädissään.Onkohan kovinkin nuori?

Alkuperäinen kirjoittaja Veeran äiskä:

Todellakin oikein teit,itsekkin samna oisin tehnyt.Voi lapsi parka...varmasti hädissään.Onkohan kovinkin nuori?
Mä tein kerran sama :snotty: ja jopa kaks kerta olin kutsunut poliisia ja sitten kerran mun miehillä tuli raivokohtaus kun joku äiti aina heitänyt vauva eteiseen kun hän itki,hän meni sinne huutamaan hänelle,tämän jälkeen se ei enää toistunut

Voi raukkaa=( Siis mä en käsitä miten joku voi jättää noin yksinään?!? Jos kerta pitää lähteä baariin, niin kyllä pitää hommata mistä hyvänsä lapsenlikka siks aikaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Tuli ihan kylmät väreet kun rupesin miettimään, että jos siellä on oikeasti joku pieni yksin.. :( Todella kauheata tollanen!! Miten helvetissä joku voi olla noin sydämetön ja julma!! Pallo tollasten nilkkaan pitäisi laittaa..

Varmaan enemminkin ajattelematon... Eihän se mitään haittaa, jos lähtee lapsen nukkuessa ulos. Ei se siitä kuitenkaan herää.

|O

Ei siellä todellakaan ollut ketään muutakuin se 3vuotias tyttö.Aika nopeasti tuli virkavalta paikalle,soittivat ovikelloa ja koputtelivat.Kävin sisällä sen verran että sain tytön rauhoittumaan(tunnetaan kun pihassa leikkiny mun lasten kanssa)Kämpässä oli hirvee röökin käry ja keittiö täynnä pulloja(tän illan ilmeisemmin)Saivat lehdestä naisen nimen ja jostain palvelusta sen numeron.Sosiaalitoimistosta tuli sinne joku ja äiti on ilmeisesti tulossa sieltä missä olikaan.Saa nähdä mitä paskaa tulee siltä ämmältä niskaan mutta JÙMALAUTA mua korpee,arvatkaa jos tulee rapussa vastaan tekeekö mieli vedellä päin näköä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LASTA EI JÄTETÄ YKSIN!Mulle tulee kutsu jonnekkin ilmeisesti vielä olen jonkin sortin todistaja.Vittu laps ressu.

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Tuli ihan kylmät väreet kun rupesin miettimään, että jos siellä on oikeasti joku pieni yksin.. :( Todella kauheata tollanen!! Miten helvetissä joku voi olla noin sydämetön ja julma!! Pallo tollasten nilkkaan pitäisi laittaa..

Todella pahalle tuntuu tuo ajatus, että pieni lapsi on yksin :(

Yhteistyössä