AUTTAKAA MIHIN SOITAN!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AUTTAKAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajattelemattomia on nykypvinä paljon. Pikkusen "ei ihan kaikki kotona"olevia äitejä ja isiä on todellakin liikaa. Ennenvanhaan oli ukit ja mummit katsomassa perään. Nyt ei uusavuttomat osaa vaippoja vaihtaa, tai kipeetä lasta lääkäriin viedä ennekuin on palstalta kysynyt.
Eräs nuoripari lähti joka ilta ajelulle kun oli saaneet lapset nukkumaan,kaksi lasta.
Ei heille ole tullut mieleen,että lapsi voi herätä! Eihän he itsekkään herää kesken unien..
Ja samainen isä jätti vaimonsa ulkomailla kesken matkan tien varteen,riidan seurauksena.Meni itse majapaikkaan lasten kanssa. Vaimo oli tullut muutaman tunnin päästä-liftaten,kun ei ollut rahaa taskuissa.Oli olettanut että mies kohta palaa hakemaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei siellä todellakaan ollut ketään muutakuin se 3vuotias tyttö.Aika nopeasti tuli virkavalta paikalle,soittivat ovikelloa ja koputtelivat.Kävin sisällä sen verran että sain tytön rauhoittumaan(tunnetaan kun pihassa leikkiny mun lasten kanssa)Kämpässä oli hirvee röökin käry ja keittiö täynnä pulloja(tän illan ilmeisemmin)Saivat lehdestä naisen nimen ja jostain palvelusta sen numeron.Sosiaalitoimistosta tuli sinne joku ja äiti on ilmeisesti tulossa sieltä missä olikaan.Saa nähdä mitä paskaa tulee siltä ämmältä niskaan mutta JÙMALAUTA mua korpee,arvatkaa jos tulee rapussa vastaan tekeekö mieli vedellä päin näköä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LASTA EI JÄTETÄ YKSIN!Mulle tulee kutsu jonnekkin ilmeisesti vielä olen jonkin sortin todistaja.Vittu laps ressu.

:o :o :o :o :o :o :o :o :o

mä tunnen yhtä hän oli jäätänyt aina lasta ja nyt hänen lapsi asuu äidin luona ja hän itse Helsingissä keskustassa,ei välitä lapsesta ollenkaan :ashamed: mun äiti kertoi että ennen vanha oli ihan samanlaista kuin nytkin,ennen ei vaan kukaan kinnitänyt huomiota

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Hienoa ap! Toimit tosi mallikkaasti. :flower: Toivotaan nyt että pienen on parempi olla ja että tuohon touhuun tulee joku tolkku ja heti. Todella järkyttävää tollanen huolimattomuus ja itsekkyys. Ei tollasta voi tavallinen ihminen ymmärtää, eikä kyllä tarvitsekaan.
tuli vaan niin surullinen olo etten tajunnut heti kun huuto alkoi,ettei kaikki ole ok.Kuuntelin vain että jos siellä on kuitenkin joku eikä saa rauhoittumaan ja puhuu todella hiljaa ettei kuulu mitään.
Voi surku.Toivottavasti tuo nainen ei rupea terrorisoimaan kostoksi mitään,on itsellä 3 lasta kuitenkin.Voi pientä,Tiedän että lapsella mummu ja pappa ja ovat iältään vielä "nuoria" jotta jos jotain tuosta tulee he melkovarmasti ottavat lapsen,niin tiiviit välit heillä tuntuu olevan kun pihassa muutamiin otteisiin puhuttu kun tuovat tyttöä.
Kunhan kaikki päättyy vielä hyvin,varmaan jos kuulen lapsen itkua vielä tulevaisuudessa ja se vain jatkuu olen korva oven takana kiinni ja puhelin toisessa että tarviiko soittaa jollekin.
Surku sentään.

tuli vaan niin surullinen olo etten tajunnut heti kun huuto alkoi,ettei kaikki ole ok.Kuuntelin vain että jos siellä on kuitenkin joku eikä saa rauhoittumaan ja puhuu todella hiljaa ettei kuulu mitään.
Voi surku.Toivottavasti tuo nainen ei rupea terrorisoimaan kostoksi mitään,on itsellä 3 lasta kuitenkin.Voi pientä,Tiedän että lapsella mummu ja pappa ja ovat iältään vielä "nuoria" jotta jos jotain tuosta tulee he melkovarmasti ottavat lapsen,niin tiiviit välit heillä tuntuu olevan kun pihassa muutamiin otteisiin puhuttu kun tuovat tyttöä.
Kunhan kaikki päättyy vielä hyvin,varmaan jos kuulen lapsen itkua vielä tulevaisuudessa ja se vain jatkuu olen korva oven takana kiinni ja puhelin toisessa että tarviiko soittaa jollekin
Surku sentään.

Tottakai sun piti tovi kuullostella tilannetta ennen kuin mihinkään aloit soittelemaan, älä sitä murehdi. Teit todella hyvän työn tänään. :hug:
Ja jos se ämmä heittäytyy hankalaksi sua kohtaan niin sitten olet joka kerta poliisin yhteydessä asian tiimoilta. Tuo asia kun nyt joka tapauksessa on sekä pollareiden että sosiaaliviranomaisten tiedossa, niin mahdollisten ongelmien tullessa olet varmasti vahvemmilla kuin tuo äitihirviö..

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Kunhan kaikki päättyy vielä hyvin,varmaan jos kuulen lapsen itkua vielä tulevaisuudessa ja se vain jatkuu olen korva oven takana kiinni ja puhelin toisessa että tarviiko soittaa jollekin
Surku sentään.

Tottakai sun piti tovi kuullostella tilannetta ennen kuin mihinkään aloit soittelemaan, älä sitä murehdi. Teit todella hyvän työn tänään. :hug:
Ja jos se ämmä heittäytyy hankalaksi sua kohtaan niin sitten olet joka kerta poliisin yhteydessä asian tiimoilta. Tuo asia kun nyt joka tapauksessa on sekä pollareiden että sosiaaliviranomaisten tiedossa, niin mahdollisten ongelmien tullessa olet varmasti vahvemmilla kuin tuo äitihirviö..

Tässä varmaan tarkoitettiin, että "vuoroin vieraissa". Jotkut tekevät tarkoituksella perättömiä ilmoituksia.

Öitä,laitan koneen kiinni ja seurailen lähteekö lapsi johonkin vai ei,lapsen äiti tuli 4 ihmisen kanssa asunnolle,pieni huuto kuului kun menivät asuntoon,siis naisen "mäkätys" ja mitä vittua te jotain..:(

hienoa, että soitit. miten tuossa kävi lopulta? lapsi varmaan vietiin huostaan. tuleeko äidille sitten syyte tai jotain kun puhuit, että joudut todistajaksi tai jotain? toivottavasti tuosta tulee äidille tuntuvia seurauksia ja isovanhemmat tosiaan ottavat lapsen jos ovat läheisissä väleissä. että tuosta seuraa edes jotain hyvää lapselle ja säilyy jotain tuttua. :hug:

Mä varmaan puistelisin naapuria kun seuraavan kerran kohdalle osus.. :ashamed:

nyt tulee pitkäsepustus..
ME ku asuttiin nuorempana kerrostalossa, sillon aikaan ennen lapsia ni yläkerran äiti jätti n.2veen yksin alas märissään, siellä se pikkunen huus ku syötävä ku ei oikein osannu kiivetä portaita kolmanteen kerrokseen, mää sit kävin sen roudaamassa ylös ja sain herttaset haukut niskaani..
Monesti kuulu ku lapsi huus vessassa et äiti päästä pois pelottaa..
Sit katkes kamelin selkä ku yks yö tenava oli huutanu toista tuntia, soitin virkavallan paikalle, äiti ei ollu kotona, mut ei lasta kyllä huostaankaan otettu :headwall:
Asialla en saanu muuta aikaseks ku et se naapuri jakso sen jälkeen valittaa koirasta, onneks alakerran naapuri tuli mun puolelle ja kerto isännöitsijälle kui asiat oikei on..

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Mä varmaan puistelisin naapuria kun seuraavan kerran kohdalle osus.. :ashamed:

nyt tulee pitkäsepustus..
ME ku asuttiin nuorempana kerrostalossa, sillon aikaan ennen lapsia ni yläkerran äiti jätti n.2veen yksin alas märissään, siellä se pikkunen huus ku syötävä ku ei oikein osannu kiivetä portaita kolmanteen kerrokseen, mää sit kävin sen roudaamassa ylös ja sain herttaset haukut niskaani..
Monesti kuulu ku lapsi huus vessassa et äiti päästä pois pelottaa..
Sit katkes kamelin selkä ku yks yö tenava oli huutanu toista tuntia, soitin virkavallan paikalle, äiti ei ollu kotona, mut ei lasta kyllä huostaankaan otettu :headwall:
Asialla en saanu muuta aikaseks ku et se naapuri jakso sen jälkeen valittaa koirasta, onneks alakerran naapuri tuli mun puolelle ja kerto isännöitsijälle kui asiat oikei on..

Ei lasta tollasen takia huostaan oteta kuin korkeintaan pariksi viikoksi, tilanteesta riippuen. Tarvitaan aika paljon pahempi tilanne ennen kuin lapsi pääsee pois...

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
mä tunnen yhtä hän oli jäätänyt aina lasta ja nyt hänen lapsi asuu äidin luona ja hän itse Helsingissä keskustassa,ei välitä lapsesta ollenkaan :ashamed: mun äiti kertoi että ennen vanha oli ihan samanlaista kuin nytkin,ennen ei vaan kukaan kinnitänyt huomiota

Jep totta on..
lieneekö sitten vaan eestissä mut mun äiti sanoi olleensa töissä
kun isoveli sillon reilu 1,5v oli yksin kotona sängyssään kun äiti kävi töissä.
Koska ei ollut muuta vaihtoehtoa.. ja töitö oli pakko tehdä.Kävi välillä syöttämässä veljen.
Onhan se kauheeta ajateltavaa.

:hug: hyvä ap että toimit. :hug:
kostoilmoituksista.. valitettavasti niistä kokemusta mutta kunnon perheellä ei hätää :hug:
itse tein entisestä naapurista/tuttavasta ilmoituksen kun vielä ronskimmin käsitteli lapsiaan(kiittivät ilmoituksesta ja muuten tässä tapauksessa tehtiin ilmeisemmin h.o ).
No tuttava ei tietenkään kiitellyt kun laitto ns tuttunsa soittamaan meille ja uhkailemaan ja viestein uhkaili ja sossuun teki ilmoituksen. Käytiin siellä juttelemassa ja homma oli selvä ku tiesvät meiät että ollaan kunnon perhe. Nyt sitten vaan on poliisilla menossa ilmotus..
Saa tosin nähdä innostuko tää nainen taas mitenkään häiriköimään koska viimeeks ku meiän äiti kävi täällä ni puotti lievästi tökerön lapun postiluukusta ja nyt on taas mude tulossa yöks..

mutta vielä kerran hyvä ap :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:

Jep totta on..
lieneekö sitten vaan eestissä mut mun äiti sanoi olleensa töissä
kun isoveli sillon reilu 1,5v oli yksin kotona sängyssään kun äiti kävi töissä.
Koska ei ollut muuta vaihtoehtoa.. ja töitö oli pakko tehdä.Kävi välillä syöttämässä veljen.
Onhan se kauheeta ajateltavaa.
kyllä Eestissä :(

Kuka ei voi olla välittämättä?Onneksi luotin vaistooni että kaikki ei ole ok ja yöllä mietin että vaikka olisi ollut väärä hälytys parempi sekin kun puuttumatta ollenkaan asiaan.
En tiedä tarkalleen mitä tuolla alhaalla tapahtui,ilmeisesti tyttö vietiin jonnekin yöksi koska poppi alkoi soimaan poliisien lähdön jälkeen ja huuto oli että mitä vittua mun elämään sörkitään:(eli ei varmaan tule mulle mitään kivaa tuosta.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Kuka ei voi olla välittämättä?Onneksi luotin vaistooni että kaikki ei ole ok ja yöllä mietin että vaikka olisi ollut väärä hälytys parempi sekin kun puuttumatta ollenkaan asiaan.
En tiedä tarkalleen mitä tuolla alhaalla tapahtui,ilmeisesti tyttö vietiin jonnekin yöksi koska poppi alkoi soimaan poliisien lähdön jälkeen ja huuto oli että mitä vittua mun elämään sörkitään:(eli ei varmaan tule mulle mitään kivaa tuosta.

:hug: jos jotain rupee uhkailemaan niin yrität saaha todistajia..tai jos tulee lappuja tai tekstareita jne niin säästät kaikki. Ne voi aina kiikuttaa poliisille ja tehä ilmotuksen.. :hug:

Yhteistyössä