Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Oliko se lapsi siellä yksin vaiko ei.,..? Miksi pitää tulla tälläsiä kerrtomaan jos jättää sitten kertomisen kesken...... :/
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:aika nopeaa toimintaa ollakseen totta....puolessa tunnissa ap oli jo saanut sosiaalitädin ja poliisin paikalle, sekä kerennyt käydä lasta rauhoittelemassa ja asunnon katsastamassa ja tänne raportoitua..hmm
Alkuperäinen kirjoittaja h:Tää kyllä vaikuttaa jonkun huomionkipeen ihmisen sepustukselta.. Toki voi olla tottakin, mutta epäilen. Ja mitä tossa nyt ap:tä ylistämään.. Hohhoijjaa..
Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:aika nopeaa toimintaa ollakseen totta....puolessa tunnissa ap oli jo saanut sosiaalitädin ja poliisin paikalle, sekä kerennyt käydä lasta rauhoittelemassa ja asunnon katsastamassa ja tänne raportoitua..hmm
Onneksi!
Sosiaalipäivystyksestä tullaan heti, samoin kuin poliisista tai ambulanssista.
Numero kaikkiin kolmeen on siis kaikkialla suomessa sama 112. Eli siis sosiaalityöntekijätkin /vrk tavoitettavissa hälystyskekuksen kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei siellä todellakaan ollut ketään muutakuin se 3vuotias tyttö.Aika nopeasti tuli virkavalta paikalle,soittivat ovikelloa ja koputtelivat.Kävin sisällä sen verran että sain tytön rauhoittumaan(tunnetaan kun pihassa leikkiny mun lasten kanssa)Kämpässä oli hirvee röökin käry ja keittiö täynnä pulloja(tän illan ilmeisemmin)Saivat lehdestä naisen nimen ja jostain palvelusta sen numeron.Sosiaalitoimistosta tuli sinne joku ja äiti on ilmeisesti tulossa sieltä missä olikaan.Saa nähdä mitä paskaa tulee siltä ämmältä niskaan mutta JÙMALAUTA mua korpee,arvatkaa jos tulee rapussa vastaan tekeekö mieli vedellä päin näköä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LASTA EI JÄTETÄ YKSIN!Mulle tulee kutsu jonnekkin ilmeisesti vielä olen jonkin sortin todistaja.Vittu laps ressu.