Auttakaa mua toimimaan moraalini mukaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -ap-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

-ap-

Vieras
Tilanne siis se, että olen tavannut ihanan VARATUN miehen, joka on "ihastunut" minuun. Haluaa tavata minua, seksin merkeissä. Ollaan tavattukin kerran, mutta enää en haluaisi tavata, koska mies on naimisissa ja kolmen lapsen isä.

Moraalini sanoo, että unohda mies, mutta on niin vaikea unohtaa komea ja seksikäs mies, joka toteuttaa toiveeni makuuhuoneessa :p : /

Miten pystyn unohtamaan tämän miehen?

ymmärrän hyvin et vaikeaa ois unohtaa...mutta kieltämättä oikein jos kerta mies vielä varattukin on:(mieti omalle kohdalles tuo tilanne,jos sun mies pettäs sua?
ootko sinkku?

Taitaa olla vaan pakko unohtaa. Jos koittaa selittää nykyisen suhteen olevan huono,on parempi odottaa jos eroavat ja sitten vasta ottaa harkintaan jos vielä kiinnostaa.

minun neuvo että unohda,keinolla millä hyvänsä!ihan siksi että mies varattu,sikamainen temppu pelehtiä varatun kaa,siis varsinkin mieheltä:/ootko itse sinkku?

Olen itse sinkku, kyllä. Olen niin kovasti yrittänyt unohtaa, mutta en vaan voi. Ja nyt mies kertoo, että on tulossa kaupunkiin tiistaina ja voitais nähdä. Käy työnsä puolesta paljon täällä ja joutuu olemaan hotellissa yötä. Viimeksi vietin hänen seurassaan koko päivän. Ja se vaan tuntui niin hyvältä.

Mutta tosiaan, en ikinä toivoisi, että mua petettäisi. Enkä haluaisi ketään pettääkään. Mutta kiusaus on niiiiiiin suuri!

Olen itse sinkku, kyllä. Olen niin kovasti yrittänyt unohtaa, mutta en vaan voi. Ja nyt mies kertoo, että on tulossa kaupunkiin tiistaina ja voitais nähdä. Käy työnsä puolesta paljon täällä ja joutuu olemaan hotellissa yötä. Viimeksi vietin hänen seurassaan koko päivän. Ja se vaan tuntui niin hyvältä.

Mutta tosiaan, en ikinä toivoisi, että mua petettäisi. Enkä haluaisi ketään pettääkään. Mutta kiusaus on niiiiiiin suuri!

Ymmärrän sinua. Vaikka kuinka olisi moraalia ja ajattelisi "ei minulle koskaan käy noin jne..", niin silti elämässä voi sattua kaikenlaista. Toivottavasti tilanne menee sillä tavalla hyvin, ettei tule liian rumaa jälkeä. Tsemiä ikävään tilanteeseen! :)

haluatko sä tosiaan jakaa sen miehen toisen naisen kanssa? äärimmäisen harvoin nimittäin pettäjämies on oikeasti kotonaan selibaatissa, ja lisäksi monella on useampia rinnakkaissuhteita. ties minkä taudinkin tartuttaa :x

Tilanne siis se, että olen tavannut ihanan VARATUN miehen, joka on "ihastunut" minuun. Haluaa tavata minua, seksin merkeissä. Ollaan tavattukin kerran, mutta enää en haluaisi tavata, koska mies on naimisissa ja kolmen lapsen isä.

Moraalini sanoo, että unohda mies, mutta on niin vaikea unohtaa komea ja seksikäs mies, joka toteuttaa toiveeni makuuhuoneessa :p : /

Miten pystyn unohtamaan tämän miehen?

Sun moraalis ei ole kovin kummoinen, jos se antaa sulle luvan pelehtiä varatun kanssa. Kaksi vaihtoehtoa: 1. Kohota moraaliasi. Älä ole missään tekemisissä ukon kanssa. 2. Unohda vähäinenkin moraalisi ja keskity omien etujesi ajamiseen.

No täytyy kyllä myöntää, että EN USKO, että saisin tautia. Mutta tyhmä kai oon, enhän mä varmaksi voi sanoa, että puhdas on. Kumia kyllä käytetään, tai käytettiin.

En ole ajatellut sitä, että mies olis kokonaa mun. Ajattelen, että kun hän on täällä hän on kokonaan mun. Ei me pidetä muuten sen enempää yhteyttä. Hän vain ilmoittaa milloin on tulossa tänne taas.

En halua sanoa, että palataan asiaan sitten kun olet taas vapaa.

No täytyy kyllä myöntää, että EN USKO, että saisin tautia. Mutta tyhmä kai oon, enhän mä varmaksi voi sanoa, että puhdas on. Kumia kyllä käytetään, tai käytettiin.

En ole ajatellut sitä, että mies olis kokonaa mun. Ajattelen, että kun hän on täällä hän on kokonaan mun. Ei me pidetä muuten sen enempää yhteyttä. Hän vain ilmoittaa milloin on tulossa tänne taas.

En halua sanoa, että palataan asiaan sitten kun olet taas vapaa.

Mitä sä siis haluat täältä? Et kuitenkaan halua pitää moraalistasi kii, joten ole salarakkaana epäluotettavan miehen kanssa; ja kun hän kyllästyy, on vaimo edelleen odottamassa

Haluatko hajottaa perheen, mitä jos sinä olisit se miehen lapsi..mitä ajattelisit, jos sinunlaisesi veisi isin pois perheestä? Se turvattomuus ja ikävä? Onko siinä sulle tarpeeksi moraalia?

sinun asiasi lopettaa tuollaista suhdetta jos siitä nautit. Olethan sinkku ja saat tehdä mitä vain. Miehen pitäisi ajatella asiaa koska hän se varattu on. Sinä ET tee väärin.

[QUOTE="huoh";23601275]Voiko niitä isejä tosta noin vaan viedä pois perheensä luota? Onko ne jotain ameeban tasolla olevia olentoja joilla ei ole omaa tahtoa tai moraalia?[/QUOTE]

Kumpikin on vastuussa omasta moraalistaan tollasessa tilanteessa. Niin se varattu mies kun sinkku nainen

Mielestäni sinun puoleltasi suhde on ihan ok, mitään suurta moraalista ongelmaa ei oli. Mieshän se tässä toimii moraalisesti väärin. Sinuna olisin kyllä huolestunut muutamasta asiasta. Moni pettäjämies/nainen pettää päällekkäin ja peräkkäin tilaisuuden tullen. Jos ette käytä kondomia tai sen kanssa tulee häikkää, saatat pian olla onneton sukupuolitaudin kantaja. Muista että moni sukupuolitauti ei näy, eikä tunnu pitkään aikaan, jos ollenkaan. Silti seuraukset voivat olla todella pahat, erityisesti naiselle. Ja entä jos menetät sydämesikin tälle miehelle? Oletko hänelle pano vai onko hän henkisesti aidosti sitoutunut sinuun? Jos sinulle panona olo on ok, muista että ongelmien tai tylsistymisen tullessa, mies helposti häipyy kuin pieru saharaan.

Entä jos mies jättää vaimonsa ja teidän suhteenne muuttuu vakavaksi? Voitko luottaa että hän on sinulle uskollinen?

Jos nämä riskit ovat ok, että halua käyttää hänen kanssaan viettämääsi aikaa vapaan ihanan miehen löytämiseen, niin kyllä se apina on hänen olkapäällään.

Haluatko hajottaa perheen, mitä jos sinä olisit se miehen lapsi..mitä ajattelisit, jos sinunlaisesi veisi isin pois perheestä? Se turvattomuus ja ikävä? Onko siinä sulle tarpeeksi moraalia?

Tarinan roisto on pettäjämies. Hän se tässä heikentää perheensä perusturvallisuutta. Sinkkunainen on vain helppo nakki ja jos se on hänelle ok, niin mikä jottei. Ei miestä voi varastaa perheeltään, jos mies ei halua.

Yhteistyössä