T
"tintti"
Vieras
mulla on sellainen ongelma,joka on nyt pari viikkoa vaivannut mieltäni. olimme mieheni ja lastemme kanssa pari viikkoa sitten mieheni työpaikan järjestämissä juhlissa ja siellä mieheni kayttäytyi minusta erittäin oudosti... hän oli kyllä vähän juonutkin päivän mittaan,mutta ei ole koskaan kuuden vuoden suhteemme aikana käyttäytynyt näin. siellä oli eräs 14-vuotias tyttö kavereidensa kanssa ja mieheni siis todellakin flirttaili sen yhden tytön kanssa..mieheni on 27-vuotias. tai mitä muuta on kun yritti illan aikana monta kertaa ujuttaa ittensä tytön lähelle, nauroi kovaan ääneen tämän tytön kanssa ja hakeutui jopa sisätiloihin kahdestaan tytön kanssa ja tämä minun ja lasten edessä.en siellä halunnut mitään showta järjestää kun oli pomot ja muut paikalla.eikä siinä ollut vielä kaikki.viime vuonna mieheni meni yksin samaisille juhlille,koska kuulemma vaimoja ei saisi ottaa mukaan eikä kenenkään muunkaan naiset ole siellä mukana,kyseessä perheille tarkoitettu tapahtuma...joten tänä vuonna halusin ehdottomasti mukaan lasten kanssa. tuo tyttö on sukua johtajille ja on paljon mieheni työpaikalla.olenko vain todella vainoharhainen vai onko tässä jotain mätää? laitan vielä että mieheni on muuten tosi ujo,eikä ole koskaan käyttäytynyt esim.sukujuhlissa ketään kohtaan noin,vaikka sielläkin tyttöjä ja jopa naisia tarjolla.. pitääkö mun nyt pelätä että mieheni oikeasti haluaa jotain teinityttöä vai mitä tää voisi olla?