auttakaa naiset ihanaiset toista naista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tintti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tintti"

Vieras
mulla on sellainen ongelma,joka on nyt pari viikkoa vaivannut mieltäni. olimme mieheni ja lastemme kanssa pari viikkoa sitten mieheni työpaikan järjestämissä juhlissa ja siellä mieheni kayttäytyi minusta erittäin oudosti... hän oli kyllä vähän juonutkin päivän mittaan,mutta ei ole koskaan kuuden vuoden suhteemme aikana käyttäytynyt näin. siellä oli eräs 14-vuotias tyttö kavereidensa kanssa ja mieheni siis todellakin flirttaili sen yhden tytön kanssa..mieheni on 27-vuotias. tai mitä muuta on kun yritti illan aikana monta kertaa ujuttaa ittensä tytön lähelle, nauroi kovaan ääneen tämän tytön kanssa ja hakeutui jopa sisätiloihin kahdestaan tytön kanssa ja tämä minun ja lasten edessä.en siellä halunnut mitään showta järjestää kun oli pomot ja muut paikalla.eikä siinä ollut vielä kaikki.viime vuonna mieheni meni yksin samaisille juhlille,koska kuulemma vaimoja ei saisi ottaa mukaan eikä kenenkään muunkaan naiset ole siellä mukana,kyseessä perheille tarkoitettu tapahtuma...joten tänä vuonna halusin ehdottomasti mukaan lasten kanssa. tuo tyttö on sukua johtajille ja on paljon mieheni työpaikalla.olenko vain todella vainoharhainen vai onko tässä jotain mätää? laitan vielä että mieheni on muuten tosi ujo,eikä ole koskaan käyttäytynyt esim.sukujuhlissa ketään kohtaan noin,vaikka sielläkin tyttöjä ja jopa naisia tarjolla.. pitääkö mun nyt pelätä että mieheni oikeasti haluaa jotain teinityttöä vai mitä tää voisi olla?

eikö kukaan halua kertoa mitä mun pitäisi ajatella tuosta kaikesta. mies väittää että mä olen vain hyvän mielikuvituksen omaava ja että hän ei ole flirttaillut kenenkään kanssa.silti joku nyt haiskahtaa...jotenkin!

Olisin huolestunut. En osaa neuvoa, sillä olisin itse ihan kusi sukassa tuossa tilanteessa. En voisi todellakaan ymmärtää miksi mieheni haluaisi tunkea tuntemattomien tai puolituttujen teinityttöjen seuraan. Ohimennen keskustelu ja kaikki sellainen normaali kohteliaisuus ei kiinnittäisi huomiotani ollenkaan, mutta kirjoituksesta päätellen tässä taisi nyt olla enemmänkin.

Tietysti kyseessähän voi olla ihan viaton seksitön ihastuminen. Jotkut persoonat ovat valloittavia tai kasvot kauniita ja niiden seuraan saattaa hetkeksi unohtua ihan ilman mitään taka-ajatuksia, mutta epäilys heräisi kuitenkin.

kiitti vastauksesta. olen tässä nyt tän pari viikkoa tätä miettinyt ja pyöritellyt mielessäni ja juu,olen minäkin kerran suhteemme aikana ollut ihastunut erääseen toiseen,mutta se jäi siihen..ei ollut flirttiä eikä muutakaan. en kyllä itse käyttäytyisi noin,jos olisi vain ihan kohteliaisuudesta kiinni ja kun heillä näytti olevan erittäinkin hauskaa keskenään,välittämättä siitä että miehen vaimo ja lapset oli paikalla. tyttö on kaunis ja hoikka.. ja siitä tulikin vielä pahempi olla,kun olen kyllä kunnostani ja ulkonäystäni huolehtinut,mutta kyllä kolme poikaa ja valvomiset saa mut näyttämään varmaan pikkasen eriltä kuin 14-vuotias lapseton joka harrastaa liikuntaa joka päivä! en voi kysyä suoraan tuolta tytölätkään,kun on tosiaan mieheni pomon sukua.en tiedä miten tästä eteenpäin? luotanko mieheni sanaan vai siihen mitä itse näin?

luotat siihen mitä itse näit etkä jätä asiaa tuohon!! Kyllä intuitio on usein oikeassa ja kaikenlisäksi olit paikalla! Hmm.. Lieneekö joku muukin huomannut miehesi oudon käyttäytymisen?

itseasiassa yksi puolituttu tuli mulle naurahtaen sanomaan että tuo " saara" niin kaunis ja näköjään vetää miehiä puoleensa jo tuon ikäisenä (tarkoitti mun miestäni...ja en tiedä oliko vitsi vai vinkkaus vai kiusantekoa mulle

en vain haluaisi jotenkin miehestäni uskoa tuollaista.meillä on mennyt ihan hyvin nämä vuodet ja seksiä harrastetaan mielestäni ihan tarpeeksi.hauskaa meilläkin on,mutta tuollainen mieheni on ollut minulle viimeksi vuosia sitten,kun oltiin vasta tavattu.. millain voisin alkaa tätä asiaa sitten selvittämään? ja nyt pelkään kokoajan tän tytön olevan mieheni kanssa siellä työpaikalla (koulut kyllä onneksi alkoi,tyttöhän käy vielä yläastetta),mutta mieheni tekee iltamyöhäseen asti töitä,niin...

onko tehnyt aina iltaan asti töitä. Onko työt lisääntyneet tai muut menot. Huolehtiiko itsestään normaalia enemmän. Pitääkö puhelimensa koko ajan itsellään tai lähellä.

Hei, herää nyt edes hetkeksi. Nyt on kyse 14v PIKKUTYTÖSTÄ! Sä olet kateellinen ja katkera LAPSELLE, jonka päässäsi olet kääntänyt jonkinlaiseksi viettelijättäreksi.

[QUOTE="vieras";24387294]Hei, herää nyt edes hetkeksi. Nyt on kyse 14v PIKKUTYTÖSTÄ! Sä olet kateellinen ja katkera LAPSELLE, jonka päässäsi olet kääntänyt jonkinlaiseksi viettelijättäreksi.[/QUOTE]

Viärin! Syyy on ap:n miehessä joka testailee viehätysvoimaansa nuorilla tytöillä.

en ole kateellinen... mieheni ei vain musta käyttäydy nyt kauheen normaalisti.olen kuitenkin hänet jo vuosia tuntenut ja elänyt yhdessä. ja siksi en ihmettele sellain ikäeroa..menetin itse neitsyyteni ollessani 15-vuotias ja mies,jolle sen menetin oli silloin 28-vuotias.. enkä ole tätä tyttöä niinkään ajatellut...miehenihän siinä väärin tekee,jos asia todella on niin miten luulen sen olevan..en vain tiedä miten aloittaisin tämän jutun selvittämisen?! mutta aikamoisen riskin mies on ottanut,työpaikka ja kaikki voi olla että menee jos jostain jäävät kiinni..en kylläkään ole mitenkään varma,onko mitään mistä jäädä kiinni..

työt on kyllä lisääntynyt,mutta tiedän kyllä syyn..(tekee kesäisin myös muita hommia),mutta esim.puhelimestaan on nyt ollut tavallista tarkempi...kun esim.ennen jätti kun tuli kotiin,vaikka hyllylle puhelimen,nyt on jossain takin tai housun taskussa ja just ennen nukkumaanmenoa sen sieltä kaivaa,mutta on mulle kyllä näyttänyt ettei puhelimessa ole mitään salattavaa... eikä muuten nyt olo itestään sen ihmeellisemmin huolehtinut tavallista enempää,mitä nyt ei oo kulkenu sellaisissa ns."kotivaatteissa" vaikka ennen ei ollut mitään väliä,vaikka kaupassakin kulki niillä..päässään on aina pitänyt lippistä,eikä hiuksia ole laitellut..(muuta kuin sinne työpaikan juhliin oli laitettava sitten kuitenkin)..

haluan jatkaa tätä vielä,vaikkei tätä tuskin enää kukaan luekaan... tänään mieheni unohti puhelimensa kotiin ja hänen äitinsä soitti siihen,vastasin...puhelun jälkeen näin kaikki vastatut puhelut siinä ja siellä oli että on eilen joku soittanut tuntemattomasta numerosta,eli numeroa ei näy,kysyin siitä ja mies suuttui tosi kovin ja väitti ettei muista sellaista...nyt en enää oikeastikaan tiedä mitä ajatella...salailee ihan selvästikin jotakin...liittyykö siihen tyttöön,en tiedä,mutta jotakin ihan selvästi salaa...miten saisin tietää mitä,kun tuskin suostuu puhumaan,näköjään.. olen kuulemma mielenvikainen,kun sellaisia kyselen... kamala olo itsellä!

Sä olet vainoharhainen. Kuten joku jo aiemmin totesi, kyse on 14-vuotiaasta TYTÖSTÄ! Tuntematon numero? Voi luoja, sehän on voinut olla vaikka puhelinmyyjä. Mitä väliä? Vielä kun jatkat miehen piinaamista, se lähtee kävelemään suhteestanne. Herätys nainen.

Kun teimme eroa, ex-mieheni salaili sitä että tapaili 14-vuotiasta tyttöä! Sain sen selville monella tavalla. En tiedä miten vakava suhde oli mutta ei se ihan viatonta ollut. Mies oli tuolloin päälle parikymppinen, en muista enää. Sairasta minun mielestäni, jos arviointikyky noin heittää.
Ei ole ok miehesi käytös.

onhan se voinut olla puhelinmyyjä juu,mutta kyllä mä ainakin itse muistan jos ja kun puhelinmyyjä soittaa ja siitä voin ihan miehellenikin sanoa...on hänkin taivastellut aina että taas ne perkuleen puhelinmyyjät ja nyt suuttui ja alkoi huutamaan,ihan vaan siitä kun kysyin että ketä tuntemattomasta on soittanut.. kai hän oisi voinut sitten kertoa... olen varmaan vainoharhainen sitten.. mutta on niin hyvässä muistissa vielä se aika kun itse olen ollut 14-15 v...ei paljon kiinnostanu oma ikäiset pojat..olivat niin lapsellisia ja niinkuin aeimminkin laitoin olihan munkin ensimmäinen mieheni mua monta vuotta vanhempi..ja minä olin silloin TYTTÖ...

kiitos "kokemus" viestistäsi...me ei olla tekemässä eroa,ainakaan vielä,mutta pahasti alkaa näyttää siltä että miehelläni on tosiaan jotain salattavaa,jota ei vaimolleen voi kertoa... mä en vain kestä tätä tilannetta..haluisin saada selville sen oikean totuuden..enkä vain miehen typeriä selityksiä ja suuttua nyt mulle..kun en ole mitään tehnytkään!!

Nuoren sukukypsän naisen kanssa on parhaat mahdollisuudet saada jälkeläisiä. Ihminen on periytynyt eläimestä ja jätkä on eläin, jos nyt näin sanotaan. Uroksilla on luontainen vaisto paritella mahdollisimman monen naaraan kanssa elämänsä aikana jotta jälkeläisiä syntyisi. Että sinänsä tuo monen vanhemmankin miehen tietynlainen kiinnostus teinityttöihin on ihan loogista.

onhan se noinkin varmaan,mutta miksi sitten sitoutua ja hankkia lapsia yhden kanssa ja kuitenkin elää jotakin toista elämää toisaalla jonkun muun kanssa? miksei eroa ennen pettämistä? jos muita haluisin itse,en tekisi salassa,vaan ensin eroisin ja katsoisin sitten muita näkymiä...

Sun ei auta nyt kun olla silmät ja korvat auki, mutta tenttaamaan ei kannata lähteä. Kyllä tossa nyt varmaankin jotain outoa on kun kerran intuitio niin sanoo. Paskamainen tilanne sulla nyt, mutta kyllä se vielä johonkin suuntaan ratkeaa. Itse olen ollut samankaltaisessa tilanteessa.. aihe vain eri..

Yhteistyössä