auttakaa, tosi paha ongelma miehen kanssa!" :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noh, kyllä mä ainakin hienovaraisesti ilmotan MISTÄ TAHANSA pahasta hajusta, en myöskään haluu esim. pussailla, jos henki haisee järkylle.
Ja tod. toivon, että myös miekkoseni mulle hienovarasesti vihjaa epämiellyttävistä tuoksahduksista.

noh, nyt sitten kerroin miehelle. tai en kertonut, näytin vaan tämän ketjun, en kertonut että olen aloittanut sen itse. mies vaan naurahti, mutta on ollut nyt illan tosi hiljainen. :( tajuskohan se? eikä se ole vihjaillut seksistäkään, vaikka tää on yleensä meidän vakioseksipäivä...

nyt sit jos houkuttelen suihkuun sen, niin se varmaan tajuaa...

"Ei sen perse oo mukana meidän seksileikeissä" :D Anteeks... Nauratti.

Mut asiaan, meillä on vähän sama juttu... Raitoja jää kalsareihin sekä esim. laudeliinaan saunassa ja perse myös haisee. Kumpikin inhottaa.. Olen tosin sanonut miehelle ja kehottanut sekä pyyhkimään että pesemään kunnolla ja on ottanut opikseen. Huomaa ainakin siitä että vessapaperia menee puol rullaa kerralla... :whistle:

Parast tässä on miehen selitys asiasta: -Mulla on sen mallinen perse.

:laugh: :laugh: anteeks ap,en naura sulle vaan sun tekstille,hauskasti kirjoitettu toi aloitus :D en lukenu koko ketjua,mutta meillä on ainaki semmonen suhde,että toinen voi sanoa toiselle ihan huumorin kera vaikka että hyi vittu,mee suihkuun eikä kumpikaan siitä loukkaanu,tai mä joskus esitän leikisti että suutun mutta jos mies tulee ja pussaa päälle niin ei siitä voi mököttää..miks pitää tehdä joka asiasta kauheen vakavaa? jos pylly haisee,niin pylly haisee,faktahan se on ja on reilua sanoa se suoraan kuin vaan nyrpistellä hiljaa.Enemmän mä suuttusin jos toinen kehittäis asiasta hirveen ongelman,kun sen voi ihan hienovaraisesti kertoa suoraankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
On se kumma että nykyaikana voi nettiin huudella ihan mitä vaan henk.koht. perseenhajua, muttei voi parisuhteessa sanoa toiselle ääneen, että jos haluat oraalista hyvää niin muista pestä myös se toisen puolen alaosasto.

en vois enempää peesata

Yhteistyössä