auttakaas nyt!mitä tehdä kun tuntee vetoa toiseen mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voikääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voikääk

Vieras
miehen veli on ollut mulla mielessä jo pitkään..välillä ei yhtään..välillä todella paljon.
suhteessa meillä ei ole sellasia ongelmia et sen takia olis.rakastan miestä ja meillä on intohimoinen suhde..silti haluan tätä miestä vaikka ollaan kuin yö ja päivä..en siis ole rakastunut vaan tunnen vaan puhdasta himoa.
onko kokemuksia asiasta tai neuvoja mitä tehdä varsinkin kun tuntuu hänkin vilkuilevan mun suuntaan..n yrittänyt pusutellakkin vaikka olen torjunut hänet..

Kylläpäs on kusipäinen veli miehelläs! Hyi olkoon. Jos sulla on siskoa, niin mieti miltä tuntuis, jos hän yrittäs pusutella sun miestäs. Mietipä miehes naamaa, jos loytäis teidät sängystä... Olisiko sen arvoista?

mä oon vähän samassa tilanteessa. nään öisin unia. mut kyseessä vaan mieheni paras ystävä, joka myös lapsen kummi. tosi sietämätöntä himoa. mut oon pitäny itteni kurissa. toivottavasti pystyn jatkossakin.

mulla on vaan se onkelma et kun alkaa himottaa tää mies niin alan kiihottaa miestäni et voin kuvitella sen veljen sen tilalle..mut sit kun sekstataan niin mä oon täysin mun miehen lumoissa...et unohdan sen kun sekstailen oman miehen kanssa...
on tuo vähän ihmetellyt kun haluan välillä niin paljon.

ja mulla tosiaan on sellasia unia jossa aletaan sekstailla sen veljen kanssa mut herään aina siinä kohtaa kun aletaan ottaa pöksyjä pois...

Mä oon kans joskus nähny unia mieheni veljestä. En ikimaailmassa ottaisi sitä veljeä kumppanikseni, mutta jostain nuo seksiunet kuitenkin on tulleet. Ja ihan valveillaki moisia kuvittelin....

Kyllä nuo tommoset unohtuu. Ajattele mielessäsi miehen veljeä ihan rauhassa, jopa miehesi kanssa rakastellessa. Siihen kannattaa jäädä :)

siis annanko vaan asian olla?
entä kun se on jo jatkunut pitkään..vuosia siis..
musta tuntuu välillä siltä et mun pitäis tehä joku siirto et voisin antaa asian olla.
jos vaikka pussaisin sitä ja sit jättäsin asian sikseen.saisin ehkä asian jätettyä silleen..
vai?

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Et tee mitään. Et niin mitään. Ei mitään silmäpeliä, ei hipaisuja, ei tunkeilevia tekstiviestejä. Fiilis menee ohi, max 4kk. Voin vannoa.

joo mutta kun..
tää on jatkunu jo monta vuotta...kausittain...miten pääsen näistä kausista eroon.

Aika tavallista.. Kun opit paremmin tuntemaan miehesi veljeä, olet onnellinen ettet aikanaan tehnyt mitään typerää. Ihmisillä on vaan tarve tuntea itsensä viehättävksi ja valloitetettaviksi ja valloittaa toisia. Tässä tilanteessa kuitenkin järki ennen tunteita, vai joko olet unohtanut, miksi valitsit miehesi. Tämän veljen olet kuienkin tavannut vasta miehesi jälkeen. Ei maailma siihen lopu, että sut on rengastettu. Asioille tulee vaan uusi järjestys.

Yhteistyössä