Avoin kirje väkivaltaiselle miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Moi!

Joo, et sä voikkaan muuta kuin pyytää anteeksi ja anteeksi pyyntö on kaunis ele, mutta et sinä sillä tätä hyvitä, etkä edes rahalla...

Mulla oli aivoverenvuoto! Tajuatko? Aivoverenvuotoon kuolee joka vuosi ihmisiä. Mä pelkäsin ja oon itkenyt että mitä jos meidän pikku Sofia jää nyt ilman äitiä, mun sydän särkyy ajatuksesta että mä en saisi nähdä Sofian kasvavan.

Onneksi lääkäreiden mukaan mun aivoverenvuoto oli kuitenkin pieni ja mulle ei pitäisi jäädä siitä mitään pysyviä vammoja. Silti pelottaa kun oon nyt kerran saanut tuollasen, niin mitä jos saan vielä toisenkin kerran ja isomman ja se on menoa sit.....

Mä en ikinä voinut uskoa, että mun oma mies jonka kuului olla minun tuki ja turva tekisi mulle jotain näin sairasta ja julmaa! Pahoinpitelee minut niin pahasti, että joudun sairaalaan ja aiheuttaa mulle aivoverenvuodon.

En tehnyt mitään ansaitakseni tällästä kohtelua. Olin hyvä vaimo. Tarjosin myös sinulle sitä tukea ja turvaa. Näytin rakkauteni sua kohtaan, suorastaan palvoin sua, mun komea, karismaattinen, tunteellinen, määrätietoinen, ihana mies. Olit mun elämässä numero yksi. Hyväksyin sun lapset edellisestä liitosta, Severiäkin kohtelin kuin omaa lastani. Hoidin kotia.

Sun päänupissa on vikaa Ville, hanki apua siihen ja opettele hallitsemaan agressiivisuuttasi. Meidän rakkaus kuoli kun löit mua. Sun liiallinen mustasukkaisuus on aikoja sitten tuhonnut kaikki mun ystävyyssuhteet. Ahdistaa.

Kai teit rikosilmoituksen ja eroat HETI!
Lapsi ei kaipaa asua pelon ilmapiirissä.
Onko sulla silti jotain vioittunut mielessäsikin, kun nimiä täällä kirjoittelet? Toivottavasti ei oikeat. Onko kertomuskaan...
Seuraa tilannettasi ja hoida lastasi oikein.

Yhteistyössä