Björn! Mäpä tunnen sun miehes! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samalla alalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtänettäköhän itsekään mitä tarkoittaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Pitää vissiin heti huomenissa sitten kysyä mieheltä (kun kerran niin hyvin tunnette toisenne) että kukas kalkkuna se täällä kirjottelee.

Voi mies sitten työpaikallaan levittää sanaa, että se XXX vasta nolo on, jossain mammapalstalla hehkuttaa että tuntee hänet. Ehkä ap sua katsotaan pikkuisen kieroon vastedes.

Miten voi sanoa toisesta olet nolo??

Helposti. Sä ap olet todella nolo. NOLO.

Erm, voin olla tietysti väärässäkin, mutta kyllä nähdäkseni vaikuttaisi lähinnä tämä ketjun aloittaja sekä muutama muu anonyymi kovastikin nolommalta kuin aloituksen kohde.

Millä ihmeen järjenköyhyydellä saa tällaisia aloituksia aikaan?

Edit: hehheh, ja näköjään omalla järjenköyhyydelläni sain aikaiseksi nurinkurisen vastauksen.. Niin, se sisälukutaito juu. Eli luulin edelliseen viitanneen Björniin, vaikka viittasikin aloittajaan.

Eli olen sitä mieltä, että aloittajan aloitus on kaikessa noloudessaan hyvinkin nolo, ja ap itsekään ei ole osoittanut mitään epänolouden merkkejä jotenka.

Alkuperäinen kirjoittaja ei nolota ollenkaan.:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtänettäköhän itsekään mitä tarkoittaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Pitää vissiin heti huomenissa sitten kysyä mieheltä (kun kerran niin hyvin tunnette toisenne) että kukas kalkkuna se täällä kirjottelee.

Voi mies sitten työpaikallaan levittää sanaa, että se XXX vasta nolo on, jossain mammapalstalla hehkuttaa että tuntee hänet. Ehkä ap sua katsotaan pikkuisen kieroon vastedes.

Miten voi sanoa toisesta olet nolo??

Helposti. Sä ap olet todella nolo. NOLO.

En minä ole nolona mistään, miksi olisin?

Hei ny mä tiedän kuka sä oot! Sä oot se naulakko Björnin miehen työpaikan aulan nurkassa!

Yhteistyössä