Cabi777!!!! Ootko kuulolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
PALJON ONNEA VAAN, PALJON ONNEA VAAN, PALJON ONNEA CAAAAABIIII, PALJON ONNEA VAAAAA-AAAAN! |O *hoilaa kurkku suorana*
30 vuotta tuli nyt täyteen, kamala kun oot vanha :o Suorastaan kalkkis... :whistle:
Onnenvoivottelut sulle koko pers... perheeltä! :flower: :hug:

Mä tulen varmaan vasta huomenna lahjustelemaan sua, kun toi miehen rötväle on duunissa tänäänkin. Menee kahdeks ja kotiutuu seiskalta.
Mutta lahjus on tulossa, halusit tai et :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Mä tulen varmaan vasta huomenna lahjustelemaan sua, kun toi miehen rötväle on duunissa tänäänkin. Menee kahdeks ja kotiutuu seiskalta.
Mutta lahjus on tulossa, halusit tai et :kieh:

muista sitten että jos tulet niin lumikola mukaan :whistle:

pitäiskö sitten laittaa frööbelit soimaan??

mä olen pikkasen poikki, tartteis vissiin ottaa nokoset.
pienet olis saanu jäädä kotiin mutta halusivat pk:hon kun niillä on siellä hommia :D
tytön ymmärrän että haluaa mennä kun ei sillä ole kavereita täällä lähellä B)

Juu, meillä poika kysy aamulla saako valkkaa leffan. Sanoin, ettei meillä katota leffoja ku vaan viikonloppusin (tietää sen kyllä jo entuudestaan...) niin sano et sit mä meen tarhaan :laugh:
Oota vaan kun me on muutettu, otan teidän kakarat enkä ihan heti palauta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Juu, meillä poika kysy aamulla saako valkkaa leffan. Sanoin, ettei meillä katota leffoja ku vaan viikonloppusin (tietää sen kyllä jo entuudestaan...) niin sano et sit mä meen tarhaan :laugh:
Oota vaan kun me on muutettu, otan teidän kakarat enkä ihan heti palauta :kieh:

onko pojalla vielä yskä? menikö sitten hoitoon kun ei leffaa saanut?

palautat kumminkin vielä samana iltana :D

Ei se aamulla yskiny, eikä yölläkään kun tehtiin yläkerrasta tropiikki :kieh: Höyryä vaan kämppä täyteen.
Juu, meni se ku ei leffaa saanu.
En palauta. Vaikka henki menis ni en palauta. :D

Yhteistyössä