Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:Eli multa otettiin rv 5+2 hcg ,joka oli 10 631 !! Oviksen tikutin kp 14 ,joten laskureiden mukaan hedelmötys kp15 ,kun kierto 28 . Eikös tuo ole aika korkee ? :/ Onko muilla kokemusta näistä arvoista?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:Tuun varmasti kertoon.....mua jännittää niin kauheesti :$ Ei meillä kyllä suvussa ole tuplia,en sitten tiedä ,kun mulla edellisessä kierrossa oli km4+6 ja siitä vuodon alusta olen päivät laskenut.....hoitaja meinaa sitäkin sanoi että jos olenkin vähän pidemmällä!? Mutta oviksen kyllä tikutin selvänä plussana kp14 :/ Pääasia että arvot hyvät .
Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:^^tein sillon myös raskaustestin ja oli nega ,että en usko,mutt ekan viivanpaikan sain jo kp 20 ja kp 23 haaleen plussan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:Tikutin oviksen siis kp14 ...eli siitä oli 6 päivää siihen viivanpaikkaan ,joka tuli herkällä liuskalla ,samaisella tuli sitten se kp 23 haalee (haamu)plussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:jo olisin pidemmällä ,niin eihän ne testit kai voi eka näyttää plussaa ,ja sitte vaikka toinen"sikiöistä" tulis pois taas negaa .......ja jälleen plussaa? :$ Kai sen pitäs olla plussa kokoajan jos se kuviteltu toinen sikiö olis jatkanut kasvuaan?