V
vierailija
Vieras
Kaveri pyysi lainaa uuteen kännykkään minulta, 500 euroa. Sanoin, että mun mielestä hänen ei pitäis laittaa kännykkään viittä sataa kun on talous tiukilla. Lisäksi sanoin, että olishan mullakin tälle rahalle käyttöä. Ehdotin sitten että annan 500, ja hän maksaa 50 euroo kuussa seuraavat 11 kuukautta... Eli 550 euroo loppujen lopuksi. Piti sitten tätä todella törkeenä...
Aikoo nyt sit ostaa Verkkokaupasta kännykän apurahalla (29e/kk 23 kk eli 667e). Sanoin, että ihan oikeesti mitä järkee ostaa ja maksaa 2 vuotta tommosta rahaa kun muutenkin koko ajan ihan kädestä suuhun.
No miten lopulta kävi. No lainasin sitten kaverille 480 euroa ja hän maksaa mulle 20 euroo seuraavat kaksi vuotta. Miks pitää olla näin väärällä tavalla "hyväsydäminen" vai oonko vaan tyhmä...
Aikoo nyt sit ostaa Verkkokaupasta kännykän apurahalla (29e/kk 23 kk eli 667e). Sanoin, että ihan oikeesti mitä järkee ostaa ja maksaa 2 vuotta tommosta rahaa kun muutenkin koko ajan ihan kädestä suuhun.
No miten lopulta kävi. No lainasin sitten kaverille 480 euroa ja hän maksaa mulle 20 euroo seuraavat kaksi vuotta. Miks pitää olla näin väärällä tavalla "hyväsydäminen" vai oonko vaan tyhmä...