Ehkä mulla päässä vika

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
mut must tuntu että parturi kampaamossakin kusetettaan...

esim tänään, ensiks se laittoi mulle poistoväri/valkoinen ja mä sanoin hänelle sata kerta että haluan katsoa värikarta mitä väri mä toivon sen jälkeen, se ei antanut vaan antoi katsoa lehdet, mä ajattelin että no ok, sitten se pesi sen pois ja toi joku tumma väri ja laittoi mun päähään. Minusta tuli joku puna-oranssi ja se vielä kysyi onko tämä se mitä oot toivonut. Mä olin että what a fuck, en todellakaan, sanoin hänelle että mun pitää olla keskiviikon asti kunnossa. Selitin myös siitä ennen mikä väri haluan tuhkavaalea halusin. No sitten se sanoi otetaan sitten uudestaan ja laitoin mun päähään vielä kerran värinpoistoaine ja vielä 2kerta joku lievämpi vaihtoehto, mun päänahka oli jo ihan tööt, mun oli pakko valehdella että mun nyt pitää mennä ja varma tuun huomenna, sitten se tekee lopun asti, maksoin sen 300, enkä tajua mistä, koska samalaiseksi jäin mikä aamulla olin ehkä pikkusen vaaleampi vaan, silti oranssi-keltainen kuin aurinko.

Mä kyllä päätin että en mee mihinkään huomenna enää, kun se taas maksaa jotain sitten 300+pidennys 60-70cm en muista mitä siellä oli maksaa jotain 1000 ja vielä että ne värjä sen. En kyllä halua, vaikka kauneudesta voin maksaa vaikka kuinka paljon silti voin sen itsekin tehdä ja teenkin, ostin kaikki tarvikkeet tänään, kampaaja suositteli toisesta kampaamosta, mä otin omasta kaupasta pidennykset ja värjän ne, halvaksi kyllä tulee :/

Mulla vaan aina niin huonot kokemukset kampamoista että pelottaa maksaa vielä jotain 1500 heijän taskuun ja musta tulee joku pelle

sun hiukset on nyt kyllä ollut hirveessä rääkissä :o
sinällään tuo oranssiväri ei ole ylläri värinpoiston jälkeen.. olitko itse siis aloittanut vaalentamisen kotona jo ? ei hyvä jos niin.
multa on kampaamossa muutettu tukka pikimustasta punertavaan ja se kesti viisi tuntia ja kolme värinpoistoa.ja silti kampaaja pahoitteli, että tulos ei ollut tasainen.
sain alennusta ja maksoin "vain" 500markkaa ( oli markka aikaa silloin ).

ehkä sä yrität nyt liian nopeesti liian suurta muutosta ja kohta sulla on ihan palanut kuiva tukka ja rupinen päänahka . laita töihin peruukki ja anna pääsi nyt levätä .

Sä voit mennä huomenna ostaan peruukin...koska jos sun on tänään vaalennettu 3 kertaa ja meinaat kotona vielä sitä hommaa jatkaa niin sun hiukset palaa niin korpuksi että ne on pakko leikata pois. Ellei ne siis tipu jo itsellään.

Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Kannattaisko tutkia vähän asioita ennen kun suin päin lähtee kotona blondamaan... :whistle:

no mä istun nytkin väri päässä :laugh:

Mikä väri? Siis ihan vain väri vai värinpoisto?

Sun hiukset tarvitsee tuon kaiken jälkeen todella hyvää hoitoa!

Niin tarvitsee, jos niitä edes on jäljellä :D

Sä voit mennä huomenna ostaan peruukin...koska jos sun on tänään vaalennettu 3 kertaa ja meinaat kotona vielä sitä hommaa jatkaa niin sun hiukset palaa niin korpuksi että ne on pakko leikata pois. Ellei ne siis tipu jo itsellään.

Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Kannattaisko tutkia vähän asioita ennen kun suin päin lähtee kotona blondamaan... :whistle:

Niinpä, ei kai täälläkään yritetty kuin 'muutama' kerta sanoa että älä lähde tekemään kotona itse värinpoistoa mustaksi värjätystä tukasta... jos olisit menntýt suoraan kampaamoon a) olisit maksanut vähemmän kuin nyt b) lopputulos olisi ollut parempi

Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:

eilen 2kerta ja tänään 3 =) nyt vielä kerran ja silti on ne vielä päässä ja jopa samassa kunnossa kun ennenkin vähän vaan kuivat :D

Yhteistyössä