V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23000963:'
Sä voit vastavuoroisesti vedota siihen, että tulet erilaisien tukien muodossa pian yhteiskunnalle kalliimmaksi kuin ne tutkimukset konsanaan, jos et enää edes pääse töihin.
En mä uupuneena jaksakaan ja silloin olen sairaslomalla. Voi hyvänen aika!
M' lähden nyt vaikka olenkin UUPUNUT ulos sauvakävelelylle.
Tuo lasten kantaminen on yks osa sitä työtä. Kun on uupunutväsynyt ei jaksa kannella,lukea edes kirjaa ..saatika vaihtaa vaippoja. Ei se laiskuutta kuule ole kun ei jaksa - ei kädet kanna. Takerruit vain yhteen sanaan KANTAMISEEN -minun uupumukseni on koko kropassa.
Joskus kun ja jos JOUDUT kokemaan uupumuksen, niin voipi olla ettet sitä kahvikuppia työssäsi jaksa nostaa.
ihan turhaan minua laiskana pidät. Senkin taidon osaan, mutta sitä ei näin tehdä.
Tuo lasten kantaminen on yks osa sitä työtä. Kun on uupunutväsynyt ei jaksa kannella,lukea edes kirjaa ..saatika vaihtaa vaippoja. Ei se laiskuutta kuule ole kun ei jaksa - ei kädet kanna. Takerruit vain yhteen sanaan KANTAMISEEN -minun uupumukseni on koko kropassa.
Joskus kun ja jos JOUDUT kokemaan uupumuksen, niin voipi olla ettet sitä kahvikuppia työssäsi jaksa nostaa.
ihan turhaan minua laiskana pidät. Senkin taidon osaan, mutta sitä ei näin tehdä.
Viimeksi kun sanoin että haluaisinn isoihin tutkimuksiin, niin lääkäri ei suostunut. Vetosi kunnan talouteen. Yksityiselle ei ole varaa.
Kurja juttuVoi kuule. Olen sanonut olevani kalllis kustanne JO tälle yhteiskunnalle,mutta eipä se lääkäriä paljon ketkauttanu. Nyt pitää mennä.