ei hitto noita miehiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Oletko sanonut asian miehelle jo heti suhteen alussa? Siis miten haluat toimittavan. Kuten aiemmassa sanot, miehet välttelevät sanomasta asioita, joiden pelkäävät loukkaavan naista. Koska mies, joka loukkaa naista, on sika. Vaikka miten ollaan olevinaan tasa-arvoisia, niin naiset edelleen itkeä tirauttaa, kun tulevat loukatuiksi. Jos miehen mielestä nainen on kiva, niin ei mies silloin halua aiheuttaa naiselle sellaista mielipahaa, että nainen itkeä tirauttaisi.

Ymmärrän kyllä sua, mutta ymmärrän myös miestä, joka ei voi tietää, miten reagoit kannaltasi ikävään viestiin,jjos et ole sitä heti alussa tehnyt selväksi. Myös miehet pettyvät naisiin siinä, että nainen kenties sanoo haluavansa kuulla rehellisen vastauksen, mutta todellisuus onkin toinen. Jos mies on rehellinen, mies on hyvin äkkiä myös sika.

kyllä sanon. mä odotan rehellisyyttä koska olen itsekin rehellinen. ja sanon myös senkin että mä sitten kerron ihan rehellisesti kasvokkain jos ei kiinnosta, enkä lähettele mitään ihme tekstareita tai paras kaikista: radiohiljaisuus.

mua ei ole koskaan totuus ja rehellisyys raivostuttanu vaan nimenomaan se raukkamainen pakoon luikkiminen niinku pahanen rakki, se mut saa raivon partaalle.

mutta kuten se on jo todettu tässäkin ketjussa niin mä törmään ihan niihin vääränlaisiin miehiin kokoajan :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
kyllä sanon. mä odotan rehellisyyttä koska olen itsekin rehellinen. ja sanon myös senkin että mä sitten kerron ihan rehellisesti kasvokkain jos ei kiinnosta, enkä lähettele mitään ihme tekstareita tai paras kaikista: radiohiljaisuus.

mua ei ole koskaan totuus ja rehellisyys raivostuttanu vaan nimenomaan se raukkamainen pakoon luikkiminen niinku pahanen rakki, se mut saa raivon partaalle.

mutta kuten se on jo todettu tässäkin ketjussa niin mä törmään ihan niihin vääränlaisiin miehiin kokoajan :D
Muta jospa ne kohtaamasi miehet ovat aiemmin kohdanneet naisia, jotka ovat sanoneet rehellisyyden olevan tärkeää, mutta silti loukkaantuneet? Vähän sama asia kuin petetty nainen usein epäilee uutta puolisoaankin, vaikkei tämä ole antanut mitään aihetta epäilyksiin. Aikaisemmat kokemukset siis kulkevat mukana, vaikkei haluaisikaan.

Mutta hei, älä sure...mä törmään kans aina vääriin miehiin. Niihin, jotka olisivat valmiita menemään naimisiinkin kuukauden tuntemisen jälkeen. Pahinta, mitä tiedän, on että mies alle puolen vuoden tuntemisen jälkeen sanoo rakastavansa mua. KUKAAN ei opi puolessa vuodessa tuntemaan mua niin hyvin, että osaisi edes päättää, haluaako edes yrittää sitoutumista vai ei. Jos mies noin sanoo, niin se on joko tyhmä, rahan tai asunnon tarpeessa tai mielenvikainen.

Yhteistyössä