ei hitto noita miehiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa muuten muistaa, että ne kaikista parhaimmat aviomiesehdokkaat ovat joko alaikäisiä tai sitten jo varattuja. Eivätkä ne parhaimmat miehet aio kumppaneistaan ikinä erotakaan. Siis jos kaipaaja on 35+ sinkku tai yh, niin juna meni jo. Vapailla markkinoilla on vielä kultakimpaleitakin, mutta eivät enää mielin määrin muokattavissa omiin tarpeisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja mjäs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
On maailmassa hyviäkin miehiä. Viisaita, hyviä.
Mutta se ei poista sitä tosiasiaa että 85% on mätiä.
Väkivalta, pedofilia, sodat.. vain muutaman detaljin mainitakseni.
Muista asioista puhumattakaan. Siinä sukupuolessa on joku valuvika.

Melko negatiivinen kuva miehistä. Koko ihmiskuntaa ei olisi olemassa ilman miehen aggressiivisuutta. Evoluutioon kuuluva elintilan raivaaminen on osa luontoa, eikä se kuvasta pahuutta.

Ihminen on valloittanut tiensä eläinkunnan huipulle siten, että molempien sukupuolten osa on tärkeä. Mies on puolustanut kotia ja tuonut sinne ruoan, nainen on huolehtinut kodista ja yhteisön sosiaalisista suhteista. Naisellakin on "huonoja" ominaisuuksia, kuten kataluus, häilyväisyys ja keinojen kaihtamattomuus parinvalinnassa.

eli siis ihan samoja ominaisuuksia meissä naisissa parinvalinnassa kun teissä miehissäkin? miksi ne sitten on meissä naisissa niitä "huonoja" ominaisuuksia muttei teissä miehissä?

Tarkoitin siis, että kataluus, häilyväisyys, ja keinojen kaihtamattomuus parinvalinnassa.

niin minäkin. te miehet olette myös katalia, häilyväisiä ja keinoja kaihtamattomia KUN valitsette paria itsellenne.

On maailmassa hyviäkin miehiä. Viisaita, hyviä.
Mutta se ei poista sitä tosiasiaa että 85% on mätiä.
Väkivalta, pedofilia, sodat.. vain muutaman detaljin mainitakseni.
Muista asioista puhumattakaan. Siinä sukupuolessa on joku valuvika.

Melko negatiivinen kuva miehistä. Koko ihmiskuntaa ei olisi olemassa ilman miehen aggressiivisuutta. Evoluutioon kuuluva elintilan raivaaminen on osa luontoa, eikä se kuvasta pahuutta.

Ihminen on valloittanut tiensä eläinkunnan huipulle siten, että molempien sukupuolten osa on tärkeä. Mies on puolustanut kotia ja tuonut sinne ruoan, nainen on huolehtinut kodista ja yhteisön sosiaalisista suhteista. Naisellakin on "huonoja" ominaisuuksia, kuten kataluus, häilyväisyys ja keinojen kaihtamattomuus parinvalinnassa.

eli siis ihan samoja ominaisuuksia meissä naisissa parinvalinnassa kun teissä miehissäkin? miksi ne sitten on meissä naisissa niitä "huonoja" ominaisuuksia muttei teissä miehissä?

Tarkoitin siis, että kataluus, häilyväisyys, ja keinojen kaihtamattomuus parinvalinnassa.

Niin, onhan nuo samat ominaisuudet miehessäkin. Ainakin sen mitä mä olen nähnyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kannattaa muuten muistaa, että ne kaikista parhaimmat aviomiesehdokkaat ovat joko alaikäisiä tai sitten jo varattuja. Eivätkä ne parhaimmat miehet aio kumppaneistaan ikinä erotakaan. Siis jos kaipaaja on 35+ sinkku tai yh, niin juna meni jo. Vapailla markkinoilla on vielä kultakimpaleitakin, mutta eivät enää mielin määrin muokattavissa omiin tarpeisiin.

tiedän tämän varsin hyvin. ja voin sanoa että vituttaa aika rankasti. minäkin toivoin viittä lasta ja ikuista avioliittoa. :(

kuka nyt koiranvirkaa haluaa :o

No minä en sellaista kumppania haluaisikaan joka on "mielin määrin muokattavissa omiin tarpeisiin"!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

kuka nyt koiranvirkaa haluaa :o

niin, miltähän se mahtais tuntua semmonen uros joka ois niin tossukka että sen vois polkea oman jalkansa alle? voi helvetti... se ois just niitä miehiä jotka sitten seurais perässä jokapaikkaan ku koiranpentu eikä osais itse käydä ees kusella :x

Miehet on oikeesti.. piip.
Se johtuu ihan kemiasta, niitä ei ole suunniteltu kuin siihen hommaan.

joo.

mä luin sun vastauksen yhteen anaalikeskusteluun ja on sullekin sattunut sitten kunnon anaali-timppa :x mikä hemmetti siinä on että nykyään se persereikä kiinnostaa kohta enemmän kun se kuuluisa "etupylly"? joka toinen äijä vähintään hinkkaa sitä ja oikein anelee. eikö sillon vois ihan selkeesti vaihtaa miehiin? ja tuntuis muuten olevan ne nelikymppiset äijät niitä pahimpia persreiän vonkaajia...

joku aine niiltä puuttuu päästä ihan selkeesti, aivokemia viturallaan.

Juuri näin.

Itseasiassa pojaksi syntyminen pitäs luokitella vammaksi johon kehitettäisiin lääke. Joku "jarru" mitä ne söis pienestä pitäen.
Näin saisimme maailmaan terveitä miehiä.. tähän asti niitä ei ole vielä nähty.

siis en todellakaan halua sellasta miestä :D en siis tarkottanu sitä, vaan tarkotin että tuossa vuodessa jo tarttis tietää. tai siis ainaki oletan että on tehty jonkulaista aivotyöskentelyä ja mietitty asiaa. jos ei silloinkaan ole varma niin sitten on ihan järkevää vaan sanoa se suoraan ja ottaa palaute vastaan kun mies :D

kaipaan sitä, että tutustutaan rauhassa ja edetään rauhassa (siis mun luoksehan ei kukaan muuta kuukauden kuluttua tapaamisesta) mutta kuitenkin niin ettei roikuteta toista perässä (siis kumpikaan, koskee myös mua) vaan varalla että jos sitä unelmien prinssiä tai prinsessaa ei löydykään. se on epäreilua toista kohtaan.
Musta uskollisuus kuuluu vasta rakkauteen. Nuorena rakastui ensisilmäyksellä, nyt vanhempana enää ei. Toki se tuntuu epäreilulta, jos kaveri tapailee muitakin. Mutta ainakin itse haluan olla vapaa tapailemaan muita juuri siihen asti, kun rakastun ja katson sen vuoksi olevani valmis sitoutumaan. Jonkun kanssa voi olla kivaa, seura voi olla älyttömän hauskaa, seksi voi olla taivaallista, mutta silti rakkaus puuttuu. Ei rakautta voi pakottaa. Jos se tapailu ja seurustelu rakkaudeksi muuttuu, niin kyllä silloin jää ne muut taakse.

Oikein on kuitenkin sekin, että ei määräänsä enempää odottele. Toisen tunteiden kehittymistä ei voi pakottaa johonkin aikatauluun, oman kärsivällisyytensä voi. Silti en alkaisi syyttämään sitä, joka ei tee itselleen hätiköityjä päätöksiä. Koska ne hätiköidyt päätöset vaikuttavat siihen toiseenkin.

Haluaisitko oikeasti itsekään sitä, että joku mies vain sua miellyttääksesi sanoisi haluavansa ottaa riskin, vaikka omassa mielessään mies olisikin hyvin epävarma koko asiasta? Tekisitkö itse niin jollekin miehelle, joka lakaisi patistelemaan sua päätöksessäsi? Sen tiedän, että monella miehellä on vaikeuksia sanoa kauniisti EI. Miehet välttelevät sitä, että pitäisi pahoittaa naisen mieli. Jos toisesta tykkää, ei ole kivaa loukata. Mutta se, että tykkää, ei kuitenkaan vielä tarkoita, että rakastaisi.

Itseasiassa pojaksi syntyminen pitäs luokitella vammaksi johon kehitettäisiin lääke. Joku "jarru" mitä ne söis pienestä pitäen.
Näin saisimme maailmaan terveitä miehiä.

ja naisille lobotomia heti syntymän jälkeen :wave:

No minä en sellaista kumppania haluaisikaan joka on "mielin määrin muokattavissa omiin tarpeisiin"!
Joten sun pitänee hyväksyä se, että nelikymppiset vapaalla olevat fiksut miehet tekevät niinkuin itse katsovat parhaaksi tehdä :) Se, että sä haluaisit heidän tekevän jollain toisella tavalla, sun pitää unohtaa.

monella miehellä on vaikeuksia sanoa kauniisti EI. Miehet välttelevät sitä, että pitäisi pahoittaa naisen mieli. Jos toisesta tykkää, ei ole kivaa loukata. Mutta se, että tykkää, ei kuitenkaan vielä tarkoita, että rakastaisi.

:xmas:

Joten sun pitänee hyväksyä se, että nelikymppiset vapaalla olevat fiksut miehet tekevät niinkuin itse katsovat parhaaksi tehdä :) Se, että sä haluaisit heidän tekevän jollain toisella tavalla, sun pitää unohtaa.

No totta hitossa aikuiset ihmiset tekevät kuten parhaaksi katsovat. Ei kiinnosta olla kenellekään äiti, enkä myöskään itse halua kenenkään "koulutettavaksi".

No totta hitossa aikuiset ihmiset tekevät kuten parhaaksi katsovat. Ei kiinnosta olla kenellekään äiti, enkä myöskään itse halua kenenkään "koulutettavaksi".
Joten nyt varmaan ymmärrät, että ei miestäkään kannata hoputtaa. Jos vuosi on miehelle liian lyhyt aika päätöksen tekemiseen, niin sitten se on. Jos et itse halua enempää odottaa, pistä välit poikki.

ja naisille lobotomia heti syntymän jälkeen :wave:

Heh heh, todella tarpeellista. Et parempaa keksiny. :xmas:

et keksiny itekkään parempaa. vai heitetäänkö mereen heti syntymän jälkeen

No paremmin toi Lunatic vetää, vaikka koko keskustelu onkin absurdi :D
Selitäs sinä nyt sit vuorostas miksi lobotomia tai mereenheitto on tarpeellista naisille, Lunaticin kanta miehiin kun tuli jo harvinaisen selväksi :D :D
(Juu, mulla on vähän tylsää)

Joten nyt varmaan ymmärrät, että ei miestäkään kannata hoputtaa. Jos vuosi on miehelle liian lyhyt aika päätöksen tekemiseen, niin sitten se on. Jos et itse halua enempää odottaa, pistä välit poikki.

En minä mistään miesten hoputuksista ole puhunut, mulla on suhdeasiat ihan kunnossa kiitos vaan :D

et keksiny itekkään parempaa. vai heitetäänkö mereen heti syntymän jälkeen
Älä viitti alkaa Luniksen kanssa. Se on mun sielunsisko, mutta inhoaa 99,9999% miehistä kuin ruttoa. Luultavasti huonoja kokemuksia miehistä takana, joten vänkääminen asiasta on Luniksen kanssa ihan turhaa. Luniksella ei myöskään ole itsellään poikalapsia, joten ei ole päässyt äitinä seuraamaan poikalapsen kehitystä vauvasta aikuiseksi mieheksi. En mäkään varmaan ajattelisi miehistä ja pojista näin, jos mulla ei olisi itselläni poikaa. Mulla ei ole edes veljiä, joten vasta tuon oman pojan kautta olen päässyt katsomaan miespuolisten yksilöiden pään sisään.

Musta uskollisuus kuuluu vasta rakkauteen. Nuorena rakastui ensisilmäyksellä, nyt vanhempana enää ei. Toki se tuntuu epäreilulta, jos kaveri tapailee muitakin. Mutta ainakin itse haluan olla vapaa tapailemaan muita juuri siihen asti, kun rakastun ja katson sen vuoksi olevani valmis sitoutumaan. Jonkun kanssa voi olla kivaa, seura voi olla älyttömän hauskaa, seksi voi olla taivaallista, mutta silti rakkaus puuttuu. Ei rakautta voi pakottaa. Jos se tapailu ja seurustelu rakkaudeksi muuttuu, niin kyllä silloin jää ne muut taakse.

Oikein on kuitenkin sekin, että ei määräänsä enempää odottele. Toisen tunteiden kehittymistä ei voi pakottaa johonkin aikatauluun, oman kärsivällisyytensä voi. Silti en alkaisi syyttämään sitä, joka ei tee itselleen hätiköityjä päätöksiä. Koska ne hätiköidyt päätöset vaikuttavat siihen toiseenkin.

Haluaisitko oikeasti itsekään sitä, että joku mies vain sua miellyttääksesi sanoisi haluavansa ottaa riskin, vaikka omassa mielessään mies olisikin hyvin epävarma koko asiasta? Tekisitkö itse niin jollekin miehelle, joka lakaisi patistelemaan sua päätöksessäsi? Sen tiedän, että monella miehellä on vaikeuksia sanoa kauniisti EI. Miehet välttelevät sitä, että pitäisi pahoittaa naisen mieli. Jos toisesta tykkää, ei ole kivaa loukata. Mutta se, että tykkää, ei kuitenkaan vielä tarkoita, että rakastaisi.

mua taas loukkaa erityisesti se, että mulle ei sanota suoraan vaan jätetään roikkumaan. se ei ole mitenkään miehistä vaan se on raukkamaista. kyllä naisellekin pitää pystyä asiat sanomaan ihan suoraan niinkun ne on. ei me rikki mennä. mutta törkeä ei tartte olla.

mä en ole mielestäni koskaan rakastanu ketään, joten en voi tietää mitä se on tai tarkottaa. mutta tiedän mitä on sielunkumppanuus ja sen mukanaantuoma yhteys. sitä mä haen, sitä sielunkumppanuutta, joka tarkottaa että toista ei tartte nähdä joka päivä eikä tartte asua saman katon alla, mutta tietää että hän on se mun toinen puolisko ja minä hänen. mulla on tällanen side yhteen mieheen, hän on mulle kun veli ja erittäin rakas ihminen. meillä on välimatkaa reippaasti ja nähdään todella harvoin mutta silti hän on "läsnä" kokoajan, kun jutellaan niin toinen lopettaa toisen lauseet jne. mutta meistä ei vois koskaan tulla elämänkumppaneita koska sitä tietynlaista kemiaa ei ole ja me molemmat tiedetään se.

mä en hae sitä "rakkautta ensi silmäyksellä" - tyyppiä, koska mä en usko semmoseen. en mä itsekään heti ekojen treffien jälkeen tyhjennä kalenteriani ja pyhitä olemassaoloani vaan yhdelle miehelle. koskaan ei voi tietää kuinka hullu toinen on, ja samalla saattaa siivota elämästään sen oikean pois. mutta eikös nää oo ihan normaaleja treffikuvioita ihan alussa? ei kait kukaan alussa odota että vannotaan valat viikon päästä?

sori, keittis, minä olen se vieras joka puhu tosta vuoden odottamisesta, ei tää jolle nyt vastasit, sulla meni nyt vieraat sekasin. oon tästä lähin siis nikillä: sama vieras :D

En minä mistään miesten hoputuksista ole puhunut, mulla on suhdeasiat ihan kunnossa kiitos vaan :D
Sotkin sut sitten tohon ap:hen tai johonkin toiseen :D

Joo, mä kommentoin vaan sitä että en haluais kumppania jota vois muokata. Tässä on monta vierasta taas tässäkin ketjussa... :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:

sori, keittis, minä olen se vieras joka puhu tosta vuoden odottamisesta, ei tää jolle nyt vastasit, sulla meni nyt vieraat sekasin. oon tästä lähin siis nikillä: sama vieras :D

Sori jos sekoitin, taidan itse asiassa poistua tästä ketjusta nyt kokonaan... :D

mua taas loukkaa erityisesti se, että mulle ei sanota suoraan vaan jätetään roikkumaan. se ei ole mitenkään miehistä vaan se on raukkamaista. kyllä naisellekin pitää pystyä asiat sanomaan ihan suoraan niinkun ne on. ei me rikki mennä. mutta törkeä ei tartte olla.

mä en ole mielestäni koskaan rakastanu ketään, joten en voi tietää mitä se on tai tarkottaa. mutta tiedän mitä on sielunkumppanuus ja sen mukanaantuoma yhteys. sitä mä haen, sitä sielunkumppanuutta, joka tarkottaa että toista ei tartte nähdä joka päivä eikä tartte asua saman katon alla, mutta tietää että hän on se mun toinen puolisko ja minä hänen. mulla on tällanen side yhteen mieheen, hän on mulle kun veli ja erittäin rakas ihminen. meillä on välimatkaa reippaasti ja nähdään todella harvoin mutta silti hän on "läsnä" kokoajan, kun jutellaan niin toinen lopettaa toisen lauseet jne. mutta meistä ei vois koskaan tulla elämänkumppaneita koska sitä tietynlaista kemiaa ei ole ja me molemmat tiedetään se.

mä en hae sitä "rakkautta ensi silmäyksellä" - tyyppiä, koska mä en usko semmoseen. en mä itsekään heti ekojen treffien jälkeen tyhjennä kalenteriani ja pyhitä olemassaoloani vaan yhdelle miehelle. koskaan ei voi tietää kuinka hullu toinen on, ja samalla saattaa siivota elämästään sen oikean pois. mutta eikös nää oo ihan normaaleja treffikuvioita ihan alussa? ei kait kukaan alussa odota että vannotaan valat viikon päästä?
Oletko sanonut asian miehelle jo heti suhteen alussa? Siis miten haluat toimittavan. Kuten aiemmassa sanot, miehet välttelevät sanomasta asioita, joiden pelkäävät loukkaavan naista. Koska mies, joka loukkaa naista, on sika. Vaikka miten ollaan olevinaan tasa-arvoisia, niin naiset edelleen itkeä tirauttaa, kun tulevat loukatuiksi. Jos miehen mielestä nainen on kiva, niin ei mies silloin halua aiheuttaa naiselle sellaista mielipahaa, että nainen itkeä tirauttaisi.

Ymmärrän kyllä sua, mutta ymmärrän myös miestä, joka ei voi tietää, miten reagoit kannaltasi ikävään viestiin,jjos et ole sitä heti alussa tehnyt selväksi. Myös miehet pettyvät naisiin siinä, että nainen kenties sanoo haluavansa kuulla rehellisen vastauksen, mutta todellisuus onkin toinen. Jos mies on rehellinen, mies on hyvin äkkiä myös sika.

Yhteistyössä