Ei mitään laitonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lyhyt yksinäinen mies

Vieras
Mun ketju poistettiin varmaan siksi, että joku väitti että oon jotain laittomuuksia tehny. Mut en oo. Se mitä sanoin "pennuksi" oli vaan siis ihan teini, mutta täysikäinen. Ja se asehomma... se oli siis ihan leikkiase, muija vaan sekos.

Mitään laitonta ei tehty. Eli siitä on turha tulla urputtaa. Mutta emmä näitä juttuja täällä kauaa kirjoitakkaan, tärkeetä oli vaan saada naiset tajuu, että mikä on heidän paikka tässä maailmassa noin kokonaisvaltaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24036734:
Mun ketju poistettiin varmaan siksi, että joku väitti että oon jotain laittomuuksia tehny. Mut en oo. Se mitä sanoin "pennuksi" oli vaan siis ihan teini, mutta täysikäinen. Ja se asehomma... se oli siis ihan leikkiase, muija vaan sekos.

Mitään laitonta ei tehty. Eli siitä on turha tulla urputtaa. Mutta emmä näitä juttuja täällä kauaa kirjoitakkaan, tärkeetä oli vaan saada naiset tajuu, että mikä on heidän paikka tässä maailmassa noin kokonaisvaltaisesti.

Jaa eli kerropa mikä se paikka on?
Mun mielestä sun jutut on aika surullisia.

Sun paikkas on homomiehen kainalossa. Ajattele nyt, saisit seksiä edestä ja takaa ihan riittämiin. Ei tarvitse vinkua täällä palstalla mitään.

Sinä oppisit pian mikä sinun paikkasi on tässä maailmassa: vaahtosammuttimen kokoisena olet pelkkä panopuu muille miehille.

• Tykkää
Reactions: Fortune
Suomalainen kuvatus ostaa teiniltä seksiä ja kaivaa kesken toimituksen leikkiaseen ja sun mielestä se oli teini, joka siinä sekos?

Näillä sun jutuilla sä onneksi saat kaikki tajuumaan, että sä ja sun kaverit on vältettävien listalla. Idiootti!

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24036760:
ap on putkiaivo, tai sitten hänellä ei ole aivoja ollenkaan

Mä olen älyä vaativissa töissä menestynyt tyyppi ja olen älylläni myös rahaa tiennannut. Toki täällä kaiken maailman sossuelätit on kateellisia. Ainoo asia mistä täällä osataan pihdata on se jalkojen välissä oleva tavara.

Parempi tehokas putkiaivokin kuin nollatason möhköaivo.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24036785:
Mä olen älyä vaativissa töissä menestynyt tyyppi ja olen älylläni myös rahaa tiennannut. Toki täällä kaiken maailman sossuelätit on kateellisia. Ainoo asia mistä täällä osataan pihdata on se jalkojen välissä oleva tavara.

Parempi tehokas putkiaivokin kuin nollatason möhköaivo.

Onkohan sun asenne syy vai seuraus siitä ettet saa pesää ku maksamalla ulkomailla?

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24036765:
Suomalainen kuvatus ostaa teiniltä seksiä ja kaivaa kesken toimituksen leikkiaseen ja sun mielestä se oli teini, joka siinä sekos?

Näillä sun jutuilla sä onneksi saat kaikki tajuumaan, että sä ja sun kaverit on vältettävien listalla. Idiootti!

Oli vaan niin absurdi tilanne, ihankui leffasta. Ei tos kellekkää mitään tapahtunut. Paitti että typy jäi ilman rahoja ja jäi pikkuhousukki mein huoneeseen... heh heh. Otin ne muistoksi. Ei pidä olla tosikko.

Ei kukaan usko hetkeäkään että olet missään töissä. Menis läpi jos sanoisit olevasi vaikka roskakuski tai kaupan kassa, mutta että joku älykkyyttä vaativa, just joo, ei ikipäivänä.

[QUOTE="Alissa";24036762]Sun paikkas on homomiehen kainalossa. Ajattele nyt, saisit seksiä edestä ja takaa ihan riittämiin. Ei tarvitse vinkua täällä palstalla mitään.

Sinä oppisit pian mikä sinun paikkasi on tässä maailmassa: vaahtosammuttimen kokoisena olet pelkkä panopuu muille miehille.[/QUOTE]

Tää on totta. Mulla on aina ollut sellainen kutina, että kaikki sovinistit ovat pohjimmiltaan kaappihomoja. Siis pakkohan niiden on olla, koska eivät arvosta naisia tippaakaan.

Ei mut mä lähen tästä duuniin tsekkailemaan asiat ja sitten pääseekin Jussin viettoon. Ei muuta ku känni päälle ja neitoja kaatamaan, joko rahalla tai ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24036816:
Ei mut mä lähen tästä duuniin tsekkailemaan asiat ja sitten pääseekin Jussin viettoon. Ei muuta ku känni päälle ja neitoja kaatamaan, joko rahalla tai ilman.

Hyvä homma, kannattaa tsekata, ettei roskikset aivan pursuile yli. Tärkeää duunia teet ja vaatiihan se älyä, että osaa ajaa sen koneen siihen roskiksen kohdalle, että se on sitten helppo kipata kuormaan. Työn iloa! Älä tuhlaa koko kuukausipalkkaasi naisiin!

Älä unohda treenata ahkerasti myös Jussin aikana. Sulla on parempi vienti homomestoissa sitten Jussin jälkeen. =)

Hyvä homma, kannattaa tsekata, ettei roskikset aivan pursuile yli. Tärkeää duunia teet ja vaatiihan se älyä, että osaa ajaa sen koneen siihen roskiksen kohdalle, että se on sitten helppo kipata kuormaan. Työn iloa! Älä tuhlaa koko kuukausipalkkaasi naisiin!

Onko nyt niin vitun vaikee tajuta, ettämä olen IT-alan ammattilainen joka suunnittelee ja koodaa niin monimutkaisia juttuja, et tän palstan porukasta suurin osa ei tajuis niistä mitään.

Ei siinä, että roskakuskeissa olis mitään halveksittavaa. Itteasiassa ne tienaa ihan hyvin. Äijien duunia, jota just sun kaltaset ämmät pilkkaa. Silti tienistit paremmat kuin monessa aivan turhassa naisten hommassa.

Aika säälittävää, kun mies kirjoittelee tänne noita juttujaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24036900:
Onko nyt niin vitun vaikee tajuta, ettämä olen IT-alan ammattilainen joka suunnittelee ja koodaa niin monimutkaisia juttuja, et tän palstan porukasta suurin osa ei tajuis niistä mitään.

Ei siinä, että roskakuskeissa olis mitään halveksittavaa. Itteasiassa ne tienaa ihan hyvin. Äijien duunia, jota just sun kaltaset ämmät pilkkaa. Silti tienistit paremmat kuin monessa aivan turhassa naisten hommassa.

Ajatteletko paljon karvaisia tosiäijiä tyhjentämässä roskiksia aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa? Ne tekee sentään kunnollista MIESTEN työtä, eikä turhia naisten töitä. Naiset onkin ihan turhia, voi kun maailmassa olisi vain miehiä, niin sulla kävis parempi flaksi.

• Tykkää

muista käyttää kolminkertaista kortonkia, ettet tartuta niitä pöpöjäsi mitä sieltä huorilta sait muihin

[QUOTE="hih";24036922]Aika säälittävää, kun mies kirjoittelee tänne noita juttujaan.[/QUOTE]

Se, että mä kirjoittelen tänne näitä juttuja, johtuu siitä, että joskus aikasemmin kirjoitin jotain muuta. Sitten tuli paskaa niskaan, niin päätin sit vaan kertoo, että voi sitä mies sitten tehä toisinkin. Että emmä alunperin tullu näitä tämmösiä juttuja tänne kirjottamaan.

Mutta se on totta, että turha tääl on jauhaa. Mul on nyt hommat pulkassa ja voin sanoo, että vedin tässä pidemmän korren. Mut lopetan täällä jauhamisen, ainakin näissä merkeissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24036900:

Vaahtosammuttimen kokoisena sulla saattaisi olla vaikeuksia roska-astioiden käsittelyssä. =) Mutta varmasti saat kiksejä siitä, kun ajattelet isoja ja karvaisia miehiä siirtelemässä niitä roska-astioita. Entäs raksamiehet? Alkaako seisoa, kun ajattelet heitä? Lihaksikkaat nuoret komeat miehet. Päinvastaisia kuin sinä olet. :laugh:

Yhteistyössä