K
Keittiönoita
Vieras
Annat mulle vitosen ,niin ostan Sulle jatskipuikon.
Kelpaako? Nukkumakaveriksikin tulisin ,mutta en rahasta.
Lyhyytta ja rumuutta kylla riittais!
Haha...susta ei saa rumaa tekemälläkään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Annat mulle vitosen ,niin ostan Sulle jatskipuikon.
Kelpaako? Nukkumakaveriksikin tulisin ,mutta en rahasta.
Lyhyytta ja rumuutta kylla riittais!
Kiito Keittis, Sa teit mun paivan!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24038105:Haha...susta ei saa rumaa tekemälläkäänJos jonain päivänä huomaan, että elämä ilman kahletta jalassa ei olekaan mun juttuni, lupaan lentää ensimmäisellä lennolla Kanadaan
![]()
Ei se kahle olis Keittis, vaan vapaus, rakkaus ,rauha . No kylla ymmarrat mita yritan sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24038105:Haha...susta ei saa rumaa tekemälläkäänJos jonain päivänä huomaan, että elämä ilman kahletta jalassa ei olekaan mun juttuni, lupaan lentää ensimmäisellä lennolla Kanadaan
![]()
Jokainen mies, joka ei ole verisukua mulle, on jonkin sortin kahleEi se kahle olis Keittis, vaan vapaus, rakkaus ,rauha . No kylla ymmarrat mita yritan sanoa.
Moi!
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24036966:Parempi olis kun alkasitte miettimään, että kannattaako pihdata ennenkuin kaikki paremmat miehet kääntyy helpompiin ratkasuihin. No jäähän teille somput, sosiaalitapaukset jne...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24037692:Meidän koko suku on kanantaluttajia. Myös miehet. Faija löysi aikoinaan naisen, joka olisi silloin peitonnut kauneudessa Armi Kuuselankin. Myöskään tämä nuorempi sukupolvi pojista ei näytä olevan naisia vailla. Minkä pituudessa ehkä menettääkin, voi korvata sillä, mikä on korvien välissä. Toki siellä korvien välissä täytyy olla jotain...lyhyt ja typerä mies ei kiinnosta edes kääpiöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24038438:Ja jotta ei jäis epäselväksi, niin emme nauraneet hänen kanssaan, vaan hänelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24037796::snotty: :snotty: :snotty:
*muoks* Minä kyllä vaihdoin hoitoalalta it-alalle ihan vaan rahan takia.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24038438:Mä luin tätä keskustelua miehelle ja me naurettiin yhdessä lyhyelle yksinäiselle miehelle. Ja jotta ei jäis epäselväksi, niin emme nauraneet hänen kanssaan, vaan hänelle.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24038438:Mä luin tätä keskustelua miehelle ja me naurettiin yhdessä lyhyelle yksinäiselle miehelle. Ja jotta ei jäis epäselväksi, niin emme nauraneet hänen kanssaan, vaan hänelle.