Ei mitään laitonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut se tässä maailmassa on hienoo, että mä voin vaan mennä tonne Thaimaaseen taikka vaan Viroon ja latoo vähän rahaa tiskiin ja saan ihan semmosen naisen kun haluun ja saan tehdä sen kanssa ihan mitä haluun. Siihen ei ole femakoilla MITÄÄN NOKAN KOPUTTAMISTA.

Parempi olis kun alkasitte miettimään, että kannattaako pihdata ennenkuin kaikki paremmat miehet kääntyy helpompiin ratkasuihin. No jäähän teille somput, sosiaalitapaukset jne...

Täähän se mun viesti on ollu, mut taitaa olla niin et Suomi-nainen tajuu sen vasta ku on liian myöhästä...

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24036966:
Mut se tässä maailmassa on hienoo, että mä voin vaan mennä tonne Thaimaaseen taikka vaan Viroon ja latoo vähän rahaa tiskiin ja saan ihan semmosen naisen kun haluun ja saan tehdä sen kanssa ihan mitä haluun. Siihen ei ole femakoilla MITÄÄN NOKAN KOPUTTAMISTA.

Parempi olis kun alkasitte miettimään, että kannattaako pihdata ennenkuin kaikki paremmat miehet kääntyy helpompiin ratkasuihin. No jäähän teille somput, sosiaalitapaukset jne...

Täähän se mun viesti on ollu, mut taitaa olla niin et Suomi-nainen tajuu sen vasta ku on liian myöhästä...

Jäähän sulle aina homomiehet. =) Älä nyt unohda treenata ahkerasti Jussin aikana, ettei sun markkina-arvosia laske. Voisit jopa tienata vähän rahaa...

[QUOTE="Alissa";24036980]Jäähän sulle aina homomiehet. =) Älä nyt unohda treenata ahkerasti Jussin aikana, ettei sun markkina-arvosia laske. Voisit jopa tienata vähän rahaa...[/QUOTE]

Turha sun on yrittää provota. Tosi ontuvaa toi homoläppä. Mä luulen, että homo ei viittis lähtee Thaimaaseen ja harrastaa seksiä 8 eri naisen kans. Kyllä ne mun seksihalut kohdistuu naiseen, sori vaan.

Ja ei mul ole mitään homostelua vastaan sinällään. Kuhan pysyy omissa paikoissaan poissa tavallisten ihmisten silmistä.

iha kiva. :D tietysti olisi halveksittavaa jos tuo ihminen olisi totta, ja tietysti surullistakin, surullinen ja huomionhakuinen narsisti. Mutta tietysti tuollaista kuvotusta ei ole olemassa :D

Muuten tiedättekö mitäköhän ne maksulliset naiset ajattelee asiakkaistaan? Sääli? Varmasti oksettaa mutta oma valinta.

Mut se tässä maailmassa on hienoo, että mä voin vaan mennä tonne Thaimaaseen taikka vaan Viroon ja latoo vähän rahaa tiskiin ja saan ihan semmosen naisen kun haluun

No kai nyt huoria saa Suomestakin, kunhan niille maksaakin jotain. Tosin sinunkaltainen ällötys ei kai siihen suostu, eikä varmaan rahat riittäiskään...

Mutta onneksi monet homomiehet antaa siulle varmasti halvalla, ehkä jopa ilmaseks jos kiltisti pyydät :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24037001:
Turha sun on yrittää provota. Tosi ontuvaa toi homoläppä. Mä luulen, että homo ei viittis lähtee Thaimaaseen ja harrastaa seksiä 8 eri naisen kans. Kyllä ne mun seksihalut kohdistuu naiseen, sori vaan.

Ja ei mul ole mitään homostelua vastaan sinällään. Kuhan pysyy omissa paikoissaan poissa tavallisten ihmisten silmistä.

Et sä missään Thaimaassa ole ollut. Sen sijaan DTM yms homomestat kyllä varmasti olet hyvinkin tarkkaan käynyt läpi. Jättääkö homomiehet sulle muuten "tippiä"? Onko kymppi sopiva summa, kun sä oot vaan vaahtosammuttimen kokoinen? :laugh: Eihän tuollaiselle rääpäleelle enempää tarvitse maksaa?

Muuten tiedättekö mitäköhän ne maksulliset naiset ajattelee asiakkaistaan? Sääli? Varmasti oksettaa mutta oma valinta.

Se tekee sen vaan paremmaks. Mikään ei oo parempi tunne kuin se kun tommonen nuori tyttö tulee epävarmana ja antautuu pantavaksi reikään ku reikään ihan vaan siksi, että mä maksan sille. Ja siks just se on ansainnut välillä sellaisen kohtelun, joka entisestä alentaa sitä.

Aika säälittävää että sä vietät aikaa provoilemalla naisille tarkoitetulla palstalla. Ja vielä näin pirun huonoja provoja heitellen.

Katohan peiliin, nosta niitä nörttilaseja ja vattan alapuolella persvaon paljastavia roikkuvia housuja, vedä PUHDAS paita päälle ja lähde ihmisten ilmoille hankkimaan elämä.

Ai niin, mut oothan sä sitäkin jo yrittänyt mutta kun suomalaiset naiset onkin niin omanarvontuntoisia että eivät edes katso suhun päin.. Ja ei tainnu vissiin thaikkimuijissakaan onnistua vaikka niin korkealla oli odotukset. :rolleyes:

No joo. Jottei sun ihan yksin tarvi olla niin voit sä meidän kanssa leikkiä. Ei ketään saa leikkien ulkopuolelle jättää. Mutta muista, jos sinä et leiki nätisti niin meilläkään ei siihen ole velvollisuutta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24037023:
Se tekee sen vaan paremmaks. Mikään ei oo parempi tunne kuin se kun tommonen nuori tyttö tulee epävarmana ja antautuu pantavaksi reikään ku reikään ihan vaan siksi, että mä maksan sille. Ja siks just se on ansainnut välillä sellaisen kohtelun, joka entisestä alentaa sitä.

Eikös sunkin kohdalla tee vaan entistä paremmaksi se, että yksi karju panee täysillä perseeseen ja toiselta homolta voit ottaa samanaikaisesti suihin? Saat todella paljon seksiä edestä ja takaa! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24037001:

Nii-in, thaikuissahan on niitä ladyboyta vaikka muille jakaa. Ja voi sitten kehuskella Suomessa saaneensa helvetin hyvinnäköistä naista. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24037023:

Oletettavasti se vain teeskenteli. Oikeasti se vain myhäili tyytyväisenä kun sai taas tartutettua HIVin yhteen sovinisti-sikaan. Nauravat varmasti sinulle koko tyttöporukka siellä jossain gogobaarissa.
Varmasti oli mielenkiintoista tytöllekin, kerrankin kun oli asiakas lyhyempi kuin hän :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24036900:
Onko nyt niin vitun vaikee tajuta, ettämä olen IT-alan ammattilainen joka suunnittelee ja koodaa niin monimutkaisia juttuja, et tän palstan porukasta suurin osa ei tajuis niistä mitään.

Ei siinä, että roskakuskeissa olis mitään halveksittavaa. Itteasiassa ne tienaa ihan hyvin. Äijien duunia, jota just sun kaltaset ämmät pilkkaa. Silti tienistit paremmat kuin monessa aivan turhassa naisten hommassa.

On, oikeesti ihan h*lvetin vaikea on uskoa, koska se ei ole totta. Miehet joilla on niinkin vaikea persoonallisuuden häiriö kuin PienenMiehen-Syndrooma eivät kelpaa muuhun kun uhoamaan muille omaa "suurta" egoaan, koska työthän siinä häiriintyy kun pitää jatkuvasti osoittaa "suuren"moisuuttaan.. Eli aika alhaista kastia työmarkkinoilla.., niinkuin kaikessa muussakin.

ap, sä olet juuri kaikkea päinvastaista, mitä oikeat miehet on. Oikea mies tuo turvaa ja osaa kohdella naista kunnioittavasti. Oikeaan miehekkyyteen kuuluu uskollisuus ja korkea moraali ja selkäranka. Sä oot nilviäinen. Sä oot just kaikkea sitä, mitä miehen ei pidä olla. Tai oikeastaan kaikki se, mitä miehillä on, kaikki se sulta puuttuu. :(

Tuskin naiset pihtaisivat sulta, jos olisit oikeasti ns. "parempi mies". :laugh:

No tietysti, eivätkö juuri he sitä ole? Etenkin jos kokee olevansa jotenkin ruumiillisesti vajaa verrattuna normaaleihin miehiin jotka saa ilmaseks seksiä ja ehkä jopa kaupanpäälle parisuhteen, niin kai tuo naistenvihaaminen on luonnollista?

kaupanpäälle... hah hah... KAUPAN PÄÄLLE... vittu jos mä haluun ostaa seksiä niin en tosiaan halua kaupan päälle mitään nalkuttavaa paskalehmää. HAH. Kukaan mies ei haluu ku seksii loppupeleissä ja jos ei yhteiskunnan normit rajottas ja vois mennä miten haluis, niin tosimiehet panis hyvännäkösiä naisia. Eri naista joka päivä, jotain hyvää kenties useemminki...

Naisten kuvitelmaa noi parisuhdepölinät.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24037145:
ap, sä olet juuri kaikkea päinvastaista, mitä oikeat miehet on. Oikea mies tuo turvaa ja osaa kohdella naista kunnioittavasti. Oikeaan miehekkyyteen kuuluu uskollisuus ja korkea moraali ja selkäranka. Sä oot nilviäinen. Sä oot just kaikkea sitä, mitä miehen ei pidä olla. Tai oikeastaan kaikki se, mitä miehillä on, kaikki se sulta puuttuu. :(

Häneltä taitaa puuttua munatkin ;)

No tietysti, eivätkö juuri he sitä ole? Etenkin jos kokee olevansa jotenkin ruumiillisesti vajaa verrattuna normaaleihin miehiin jotka saa ilmaseks seksiä ja ehkä jopa kaupanpäälle parisuhteen, niin kai tuo naistenvihaaminen on luonnollista?

Ja joillakin juuri se akateemisuus (koneen ääressä 24/7 istuminen, ujo ja sisäänpäin kääntynyt luonne, ei harrastuksia, ei sosiaalista elämää, huono fyysinen kunto ym.) tekee sen että tuntevat alemmuutta esim. ruumiillista työtä tekeviä kohtaan jotka saavat naisia. Jolloin luontevasti naisista tulee se vihan kohde, koska hän ei kelpaa naisille koska naiset ovat kiinnostuneita ihan muunlaisista miehistä.

Yhteistyössä