Ei mitään laitonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24037642:
kaupanpäälle... hah hah... KAUPAN PÄÄLLE... vittu jos mä haluun ostaa seksiä niin en tosiaan halua kaupan päälle mitään nalkuttavaa paskalehmää. HAH. Kukaan mies ei haluu ku seksii loppupeleissä ja jos ei yhteiskunnan normit rajottas ja vois mennä miten haluis, niin tosimiehet panis hyvännäkösiä naisia. Eri naista joka päivä, jotain hyvää kenties useemminki...

Naisten kuvitelmaa noi parisuhdepölinät.

Sinulla on hyvin rajoittunut kuvitelma miehistä ja se paljastaa sinut miehiin pettyneeksi naiseksi.

Ja joillakin juuri se akateemisuus (koneen ääressä 24/7 istuminen, ujo ja sisäänpäin kääntynyt luonne, ei harrastuksia, ei sosiaalista elämää, huono fyysinen kunto ym.) tekee sen että tuntevat alemmuutta esim. ruumiillista työtä tekeviä kohtaan jotka saavat naisia. Jolloin luontevasti naisista tulee se vihan kohde, koska hän ei kelpaa naisille koska naiset ovat kiinnostuneita ihan muunlaisista miehistä.

No jos mun pitäisi valita mies "sokkona" eli ilman muita tietoja kahdesta vaihtoehdosta, fyysistä työtä tekevä ja akateeminen, niin ottaisin kyllä hetkeäkään epäröimättä sen akateemisen.

Meidän koko suku on kanantaluttajia. Myös miehet. Faija löysi aikoinaan naisen, joka olisi silloin peitonnut kauneudessa Armi Kuuselankin. Myöskään tämä nuorempi sukupolvi pojista ei näytä olevan naisia vailla. Minkä pituudessa ehkä menettääkin, voi korvata sillä, mikä on korvien välissä. Toki siellä korvien välissä täytyy olla jotain...lyhyt ja typerä mies ei kiinnosta edes kääpiöitä.

• Tykkää
Reactions: PölyEsteri
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24036966:
Mut se tässä maailmassa on hienoo, että mä voin vaan mennä tonne Thaimaaseen taikka vaan Viroon ja latoo vähän rahaa tiskiin ja saan ihan semmosen naisen kun haluun ja saan tehdä sen kanssa ihan mitä haluun. Siihen ei ole femakoilla MITÄÄN NOKAN KOPUTTAMISTA.

Parempi olis kun alkasitte miettimään, että kannattaako pihdata ennenkuin kaikki paremmat miehet kääntyy helpompiin ratkasuihin. No jäähän teille somput, sosiaalitapaukset jne...

Täähän se mun viesti on ollu, mut taitaa olla niin et Suomi-nainen tajuu sen vasta ku on liian myöhästä...

Jos sä et oikeesti ole provo niin sä olet ihan uskomattoman katkera :O

...Ja huvittava :D

[QUOTE="vieras";24037670]Sinulla on hyvin rajoittunut kuvitelma miehistä ja se paljastaa sinut miehiin pettyneeksi naiseksi.[/QUOTE]

Onhan LYMin kaltaisia ihan oikeasti olemassakin, että voihan tämä olla tottakin. Lymin käsitys kaikista miehistä tosin on väärä, mutta olen tavannut livenäkin kyllä miehiä, jotka varustavat omat (sovinistiset) mieltymyksensä etuliitteellä kaikki miehet ... .

Onhan LYMin kaltaisia ihan oikeasti olemassakin, että voihan tämä olla tottakin. Lymin käsitys kaikista miehistä tosin on väärä, mutta olen tavannut livenäkin kyllä miehiä, jotka varustavat omat (sovinistiset) mieltymyksensä etuliitteellä kaikki miehet ... .

Taidan sitten liikkua eri piireissä. Olen mies enkä ole törmännyt tuollaisiin vaikka ystäviä on eri koulutusasteista. Olen lisäksi itse akateeminen atk-nörtti enkä silti ole törmännyt tuollaisiin.

:laugh: Taasko tää naurettava tyyppi on täällä? No saapahan nauraa vatsan kipeeksi tämän poitsun kustannuksella:D :laugh: ei tuo mies ainakaan ole.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24037642:
kaupanpäälle... hah hah... KAUPAN PÄÄLLE... vittu jos mä haluun ostaa seksiä niin en tosiaan halua kaupan päälle mitään nalkuttavaa paskalehmää. HAH. Kukaan mies ei haluu ku seksii loppupeleissä ja jos ei yhteiskunnan normit rajottas ja vois mennä miten haluis, niin tosimiehet panis hyvännäkösiä naisia. Eri naista joka päivä, jotain hyvää kenties useemminki...

Naisten kuvitelmaa noi parisuhdepölinät.

Paskapuhetta. Ainakin minun tapauksessani miehet ovat aina olleet se joka seurustelua on ehdottanut. Siis ihan vaikka pillua olisivat saaneet suhteeseen ryhtymättäkin. Selittäppä sitten tämä?

Parempi olis kun alkasitte miettimään, että kannattaako pihdata ennenkuin kaikki paremmat miehet kääntyy helpompiin ratkasuihin. No jäähän teille somput, sosiaalitapaukset jne...

Taitaa olla ihan toisin päin, he saavat ne hyvät miehet :)

Mun mielestä lyhyt yksinäinen mies vaikuttaa liian yksinkertaiselta tapaukselta mihinkään aivotyöskentelyyn. Mutta jos ei fyysisesti kykene mihinkään töihin, niin silloin kai on pakko yrittää sitä IT alaakin.:(

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
No jos mun pitäisi valita mies "sokkona" eli ilman muita tietoja kahdesta vaihtoehdosta, fyysistä työtä tekevä ja akateeminen, niin ottaisin kyllä hetkeäkään epäröimättä sen akateemisen.

Niin? Eihän kaikki akateemikot ole tuollaisia, vaan murto-osa. Suurin osa ihan mahtavia tyyppejä. Samoin kun näistä fyysistä työtä tekevistä suurin osa. Ja jokaisella meillä on kriteerit valita se itseä miellyttävä tyyppi. En mä tässä akateemikoita vetänyt alta lipan jos sä sitä luulit, vaan tiettyä tyyppiä niistä (jonkalainen ap:kin on, tai tämä jonkun kyllästyneen ihmisen tekemä karrikoitu hahmo on). Ihan sama kun en mä kaikkia fyysistä työtä tekeviä leimaa aivottomiksi lihaskimpuiksi vaikka niitäkin mahtuu maailmaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24037755:
Mun mielestä lyhyt yksinäinen mies vaikuttaa liian yksinkertaiselta tapaukselta mihinkään aivotyöskentelyyn. Mutta jos ei fyysisesti kykene mihinkään töihin, niin silloin kai on pakko yrittää sitä IT alaakin.:(

:snotty: :snotty: :snotty:

*muoks* Minä kyllä vaihdoin hoitoalalta it-alalle ihan vaan rahan takia.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24037755:

IT-ala on haastavampaa kuin moni muu ala, vaikkakaan ei fyysisesti.

On varmasti ihan totta, että monet naiset eivät pidä lyhyistä miehistä. Mutta lisää siihen tosiaan päälle vielä kusipäisyys, huumorintajun puute, katkeruus, mahdolliset mielenterveysongelmat jne.

Mahdollisuutesi saada joku nainen kanssasi parisuhteeseen jäävät lähes olemattomaksi. Sinun ainoa keinosi saada naisia on olla helveeeetin rikas.

Minulla on paljon kavereita ja tuttuja jotka ovat lyhyitä ihan perusjätkiä ja naimisissa on osa, sekä parisuhteissa loput.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24037796:
:snotty: :snotty: :snotty:

*muoks* Minä kyllä vaihdoin hoitoalalta it-alalle ihan vaan rahan takia.

:D haha! Sori vaan! Mutta sä et juttujes perusteella vaikuta siltä, että olisit joku typerys, mutta ap mun mielestä vaikuttaa siltä. Ja muutenkin soveltumattomalta alalle, kuin alalle.

Mut se tässä maailmassa on hienoo, että mä voin vaan mennä tonne Thaimaaseen taikka vaan Viroon ja latoo vähän rahaa tiskiin ja saan ihan semmosen naisen kun haluun ja saan tehdä sen kanssa ihan mitä haluun. Siihen ei ole femakoilla MITÄÄN NOKAN KOPUTTAMISTA.

Täähän se mun viesti on ollu, mut taitaa olla niin et Suomi-nainen tajuu sen vasta ku on liian myöhästä...

En usko, että naiset pihtaa syyttä yhtään sen enempää kuin miehetkään. Ja eiköhän niitä "paremman tuloluokan miehiäkin" ole ihan suomineitojen kanssa naimisissa, kuvittelet vissiin olevasi ainoa "lajisi" edustaja - "kun sinulla ei ole niin ei ole muillakaan" periaatteella.

Sinä nyt vaan olet katkera ja mieleltäsi "hieman" vääristynyt pieni mies/poika. Sitä ei voi kukaan ulkopuolinen muuttaa. Eikä se varmasti sytytä yhtäkään naista sellainen katkeroitunut valittaja.

Toiset baaritiskillä kehuu naista, sinä menet ja sanot "Vattuku suomalaiset naiset vaan pihtaa, mua ei haluu kukaan *sniif*, ei täällä saa ku maksamalla, naiset on ihan turhia - lohkeeko?!?" Joo tottahan siinä jokainen nainen käy kuumana tuon jälkeen! (In your dreams)

Niin makaa kuin petaa!

Hienoa, jos sinulta löytyy ammattiosaamista ja akateeminen puoli, mutta ei se kerro mitään sosiaalisista taidoistasi saati elämänasenteestasi (joka tosin juttujesi perusteella on aika negatiivinen)

Lyhytnäköistä ajattelua. Rahalla saa ihan Suomessakin. Jopa minä, lihava 50 v muori, saisin rahalla sänkyseuraa. Ei tarvitse edes mennä maan rajojen ulkopuolelle. Jos haluan viettää illan ja yön typerän, mutta hyvännäköisen nuoren miehen kanssa, voin maksaakin siitä. Muutama kymppi lisää, niin se ymmärtää pitää suunsakin kiinni koko illan ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24037975:
Lyhytnäköistä ajattelua. Rahalla saa ihan Suomessakin. Jopa minä, lihava 50 v muori, saisin rahalla sänkyseuraa. Ei tarvitse edes mennä maan rajojen ulkopuolelle. Jos haluan viettää illan ja yön typerän, mutta hyvännäköisen nuoren miehen kanssa, voin maksaakin siitä. Muutama kymppi lisää, niin se ymmärtää pitää suunsakin kiinni koko illan ajan.

rahalla saa ja hevosella pääsee. Ap:ltä on unohtunut se pikkuasia, että naisilla on täällä ihan samat mahdollisuudet kuin miehillä. Hupsista.

Kyllähän noita naisvihaisia urveloita valitettavasti maailmaan mahtuu. Antaa mesota, siksi kai ovatkin niin kovaäänisiä kuin todellisuus ja fantasiat eivät oikein kohtaa. :D

[QUOTE="niinpä";24038026]rahalla saa ja hevosella pääsee. Ap:ltä on unohtunut se pikkuasia, että naisilla on täällä ihan samat mahdollisuudet kuin miehillä. Hupsista.

Kyllähän noita naisvihaisia urveloita valitettavasti maailmaan mahtuu. Antaa mesota, siksi kai ovatkin niin kovaäänisiä kuin todellisuus ja fantasiat eivät oikein kohtaa. :D[/QUOTE]

Aivan. Pituus ei ole kohtuuton este naismarkinoilla, mutta typeryys on.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24037975:
Annat mulle vitosen ,niin ostan Sulle jatskipuikon.
Kelpaako? Nukkumakaveriksikin tulisin ,mutta en rahasta.
Lyhyytta ja rumuutta kylla riittais!

Yhteistyössä