Ei mitään laitonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24038105:
Haha...susta ei saa rumaa tekemälläkään :) Jos jonain päivänä huomaan, että elämä ilman kahletta jalassa ei olekaan mun juttuni, lupaan lentää ensimmäisellä lennolla Kanadaan :D
Kiito Keittis, Sa teit mun paivan!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24038105:
Haha...susta ei saa rumaa tekemälläkään :) Jos jonain päivänä huomaan, että elämä ilman kahletta jalassa ei olekaan mun juttuni, lupaan lentää ensimmäisellä lennolla Kanadaan :D
Ei se kahle olis Keittis, vaan vapaus, rakkaus ,rauha . No kylla ymmarrat mita yritan sanoa.
Moi!

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24036966:
Parempi olis kun alkasitte miettimään, että kannattaako pihdata ennenkuin kaikki paremmat miehet kääntyy helpompiin ratkasuihin. No jäähän teille somput, sosiaalitapaukset jne...

Niin, onhan tässä nyt se riski, että ne kaikki paremmat miehet alkavat tehdä juuri niin kuin sinä. Paitsi että eihän tässä ole mitään logiikkaa, jos kerran naisille nimenomaan kelpaa vain ne paremmat miehet.

Mä olen aina ihmetellyt tätä ATM/YTM-logiikkaa. Se kun tuntuu sanovan, että kaikki naiset ovat lähtökohtaisesti perseestä ja kelpuuttavat vain YTM:iä. Niin sitä en ymmärrä, että jos kaikki naiset ovat niin perseestä, niin miksi ne ATM:et sitten haluaisivat olla myös YTM:iä, jolloin saisivat riesakseen kaikki nämä perseestä olevat naiset.

Kumma juttu, mun ex oli juuri tuollainen paskiainen kun LYM. Ettei vaan olis sama..? Oli mun pituinen (162 cm ) ja itsetunto niin nollissa kun olla ja voi. Katkera naistenvihaaja oli. Sitten alkoi hakata mua koska "ansaitsin" sen. No, tietäähän sen miten siinä kävi. Jätin moisen kusipään ja löysin elämäni miehen, nyt jo 16 vuotta yhteiseloa takana :) Ja nykyinen on muuten 190 cm pitkä ja komea.. :)

Ap on liian nirso naisten suhteen. Jos on pätkä, on pätkä. Turha silloin haikailla sellaisten naisten perään, joilla on mahis saada pitkäkin. Kyllä me naisetkin joudutaan miettimään, mihin rahkeet riittää: Brad Pitt - nuorena - olisi ihqu, mutta haavetta vain. Pitää tyytyä johonkin muuhun. Tai hankkia ensin hitosti pätäkkää.

Keittiiiiis..... kerro kenen mustan nikin kanssa ap:lla on sama ip :) Jos kiltisti pyydän?

Noei mut onhan tuo nyt varmasti joku nainen tosin hyvän provon keksinyt kun mammat sivutolkulla jaksaa dissata.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24037692:
Meidän koko suku on kanantaluttajia. Myös miehet. Faija löysi aikoinaan naisen, joka olisi silloin peitonnut kauneudessa Armi Kuuselankin. Myöskään tämä nuorempi sukupolvi pojista ei näytä olevan naisia vailla. Minkä pituudessa ehkä menettääkin, voi korvata sillä, mikä on korvien välissä. Toki siellä korvien välissä täytyy olla jotain...lyhyt ja typerä mies ei kiinnosta edes kääpiöitä.

:laugh::laugh::laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24038438:
Mä luin tätä keskustelua miehelle ja me naurettiin yhdessä lyhyelle yksinäiselle miehelle. Ja jotta ei jäis epäselväksi, niin emme nauraneet hänen kanssaan, vaan hänelle.
:D :laugh:

Yhteistyössä