Kuulen kuinka hengität raskaasti ja sanon että minulla on tosi hyvä näin olla ja olenkin kiimainen... Käteeni siirtyy alemmas ja hiero vatsasi ja reisiäsi.. puristelen sinun peppusi ja puren sinun olkapäätäsi hellästi
On se erittäin kiihottavaa ja tunnet kuinka kova kaluni on... Liikutan hitaasti lantioni ja tunnet kovan kaluni sinua vastaan. Ei se häiritsee ollenkaan, ollaan ihan hiljaa Kosketan sinun pillusi ja tunnen kuinka kosteaa olet, iniset kun hieron sitä
tunnen jäykistyneen kalusi alushousujesi sisällä, avaan hieman reisiäni että pääset paremmin hyväilemään minua sieltä. voit nostaa paitulin helmaa ei hän tajua vaikka olenkin puolialastomana..
Nostelen paitulisi ja sinä avaat reisiäsi ja kysyt onko pilluni kosteaa on se todella kosteaa ja niin ihanaa. Käteni hieroo pillusi ja sitten siirryn hyväilemään peppusi ja sieltä takaapäin hieron pillusi uudelleen, hitaasti työnnän sormeni sinun kosteaan pilluun ja aloitan naida sinut sormella...
ethän litisytä valtavasti? minula on vaivautunut olo otan paitulin kokonaan pois päältäni...samalla kun olen ylhäällä otan kalusi käteeni ja vetelen esinahkaa edes takaisin muutaman kerran...
onpas täällä kuuma ja sinä otatkin paitulisi pois, vikkelästi otatkin otteen minun kalustani ja runkkaat sitä muutaman kerran nauttien kun kerran olet ylhäällä sanot että et sinä näitä tarvitset ja vedät alushousuni pois ja heität ne lattialle. Olet niin sexyn näköinen edessäni työnnän sinut selällesi hitaasti ja levitän jalkojasi. Aloitan nuolla sinun pillusi
kiihkon vallassa teen kanssasi jotain mitä en ole ennen tehnyt, sanon sinulle että mitä jos likka herää ja kysyy miksi setällä on tuo pippeli tuollalailla onhan hän jo neljä... Tosain kuuluuhan seksi perhe elämään kaikin puolin..
kuitenkin nuolen kosteaa pillusi ja sinulla on tosi vaikeaa olla kysytkin että mitä jos likka herää ehdottelen että mennään sohvalle jatkamaan muutaman kerran nuolen edelleen pillusi joka on aivan turvoksissa pyydät minut jatkamaan hetken kunnes sanot mennään vaan sohvalle koska minä haluan nyt nussia...
tosi kivaa, niin minäkin haluan mielelläni sinunkin kanssa.. Jatketaanko missä jäätiin? Minulla ei ole paljon aikaa kun on lähdettävä klo 13, vaimo tulee hakee minut silloin
sinun kosteaa pillu maistuu hyvältä ja hitaasti nuolen ja välillä näykin sinun klitoristasi..levität jalkojasi rivosti ja otat päästäni kiinni ja painat sen sinun pillun ja sanot nuole pilluni kovemmin