K
Keittiönoita
Vieras
Älä muuta sanoAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Hohhoijaa teitä hyvän perheen kakaroita ja teiän angstia.
Et arvaakaan, miten paljon ne sudet houkuttelee :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä muuta sanoAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Hohhoijaa teitä hyvän perheen kakaroita ja teiän angstia.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Älä muuta sanoMitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän tekisi yksinkertaisesti mieli iskeä hanskat tiskiin ja sanoa heippa vaan jatruveta tekeen jotain ihan muuta kuin keski-ikäisen keskiluokkaista veronmaksantaa.
Et arvaakaan, miten paljon ne sudet houkuttelee :|
Älä suotta anteeksi pyytele :hug: Mä olen elänyt jo yli neljännesvuosisadan unohtaen sen heinäkuun. Se vaan palautui mieleeni, kun mietin näitä tämän päivän nuoria. Toisaalta...oikeastaan se heinäkuu oli aika hieno =) Paljon oli sellaista idealismia ja muuta sen ajan juttuja...seiskytluvun jäänteinä. En löytänyt versiota, jota etsin, mutta tässä kuitenkin jotain...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Anteeksi, murheet ne on kaikilla. Tyhmästi sanoin. :hug: :heart:
Tää nyt vaan on niin hyväAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:http://www.youtube.com/watch?v=2Nwly8f2QHU
Oikeassa olet, yleensä olen paljon tarkempi siitä, mitä elämästäni kerron =) Ja siihen samaiseen heinäkuuhun...ei pitäisi muistellaAlkuperäinen kirjoittaja Eipäs vaan:Semmoinen käsitys, että Keittiönoita puhuu tasan mitä sylki sattuu suuhun tuomaan. .
Kyllä, 1980 ja heinäkuu oli hieno, ja varsinkin 7. päivä aika muistettavaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Älä suotta anteeksi pyytele :hug: Mä olen elänyt jo yli neljännesvuosisadan unohtaen sen heinäkuun. Se vaan palautui mieleeni, kun mietin näitä tämän päivän nuoria. Toisaalta...oikeastaan se heinäkuu oli aika hieno =) Paljon oli sellaista idealismia ja muuta sen ajan juttuja...seiskytluvun jäänteinä. En löytänyt versiota, jota etsin, mutta tässä kuitenkin jotain...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Anteeksi, murheet ne on kaikilla. Tyhmästi sanoin. :hug: :heart:
http://www.youtube.com/watch?v=8_tAWFwBFKo&feature=related
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olin nuori, nuoruuden rakkauteni takia velkainen. Asunnotonkin olin. Jossain sitä oli pakko nukkua, jotta jaksoi käydä töissä.
Haluatko kruunun pipon tilalle? B)