G: Kuinka moni teistä on nukkunut edes yhden yön paperinkeräyslaatikossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Hohhoijaa teitä hyvän perheen kakaroita ja teiän angstia.
Älä muuta sano :D Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän tekisi yksinkertaisesti mieli iskeä hanskat tiskiin ja sanoa heippa vaan jatruveta tekeen jotain ihan muuta kuin keski-ikäisen keskiluokkaista veronmaksantaa.

Et arvaakaan, miten paljon ne sudet houkuttelee :|

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Älä muuta sano :D Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän tekisi yksinkertaisesti mieli iskeä hanskat tiskiin ja sanoa heippa vaan jatruveta tekeen jotain ihan muuta kuin keski-ikäisen keskiluokkaista veronmaksantaa.

Et arvaakaan, miten paljon ne sudet houkuttelee :|

Anteeksi, murheet ne on kaikilla. Tyhmästi sanoin. :hug: :heart:

Älä suotta anteeksi pyytele :hug: Mä olen elänyt jo yli neljännesvuosisadan unohtaen sen heinäkuun. Se vaan palautui mieleeni, kun mietin näitä tämän päivän nuoria. Toisaalta...oikeastaan se heinäkuu oli aika hieno =) Paljon oli sellaista idealismia ja muuta sen ajan juttuja...seiskytluvun jäänteinä. En löytänyt versiota, jota etsin, mutta tässä kuitenkin jotain...

http://www.youtube.com/watch?v=8_tAWFwBFKo&feature=related

Alkuperäinen kirjoittaja Eipäs vaan:
Semmoinen käsitys, että Keittiönoita puhuu tasan mitä sylki sattuu suuhun tuomaan. .
Oikeassa olet, yleensä olen paljon tarkempi siitä, mitä elämästäni kerron =) Ja siihen samaiseen heinäkuuhun...ei pitäisi muistella :D

Juu, olen!! Mutta siihen ei liity mitään pahaa.
Kaveriporukassa teininä ihan kokeilu mielessä haluttiin ja nukuttiin lehtiroskiksessa!
Tuli siihen vartijakin ihmettelmään, ja kerrottiin että ihan kokeilumielessä haluttais nukkua! Jakun kyseli missä asuttiin, näytettiin tien toisella puolella olevaa taloa!
Että ei kaukana kotoa oltu :whistle:
Lupa nukkumiseen heltis, mutta laatikossa ei saanut tupakoida :D

Kai se oli ihan hauskaakin, paitsi et aamulla oli poskessa puol puhelinluetteloa :ashamed:
Ihanasti muste painautunut :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Älä suotta anteeksi pyytele :hug: Mä olen elänyt jo yli neljännesvuosisadan unohtaen sen heinäkuun. Se vaan palautui mieleeni, kun mietin näitä tämän päivän nuoria. Toisaalta...oikeastaan se heinäkuu oli aika hieno =) Paljon oli sellaista idealismia ja muuta sen ajan juttuja...seiskytluvun jäänteinä. En löytänyt versiota, jota etsin, mutta tässä kuitenkin jotain...

http://www.youtube.com/watch?v=8_tAWFwBFKo&feature=related
Kyllä, 1980 ja heinäkuu oli hieno, ja varsinkin 7. päivä aika muistettava
;)

Itse en ole koskaan joutunut ulkosalla yöpymään, ja hiljaiseksi veti miten joillakin se on ollut pakko joskus. :|

Yhteistyössä