K
Keittiönoita
Vieras
Niin...siinäpä toi otsikossa. Miltä se yö tuntui? Nukuitko hyvin? Nukkuisitko toisenkin kerran? :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No en:Olen kyllä ihan omasta halustani nukkunut sähköttömässä ja vedettömässä mökissä, makuupussissa ja lumiluolassa. Kiitos kysymästä, hyvin nukuin, ja ehkä joskus vielä nukunkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja No en:Alkuperäinen kirjoittaja No en:Olen kyllä ihan omasta halustani nukkunut sähköttömässä ja vedettömässä mökissä, makuupussissa ja lumiluolassa. Kiitos kysymästä, hyvin nukuin, ja ehkä joskus vielä nukunkin.![]()
Siis teltassa makuupussissa... Voisin itse asiassa nukkua heinäladossakin.
En ole =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et kai sä Keittiönoita ole Hyvinkäältä...?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Nyt kun kerran kysyin, voin varmaan vastata itsekin .. Mä nukuin puistonpenkeillä ja sateisina öinä niissä paperinkeräyslaatikoissa heinäkuun 1980.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En ole =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et kai sä Keittiönoita ole Hyvinkäältä...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Nyt kun kerran kysyin, voin varmaan vastata itsekin .. Mä nukuin puistonpenkeillä ja sateisina öinä niissä paperinkeräyslaatikoissa heinäkuun 1980.
Syystä että?![]()
Olin nuori, nuoruuden rakkauteni takia velkainen. Asunnotonkin olin. Jossain sitä oli pakko nukkua, jotta jaksoi käydä töissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Nyt kun kerran kysyin, voin varmaan vastata itsekin .. Mä nukuin puistonpenkeillä ja sateisina öinä niissä paperinkeräyslaatikoissa heinäkuun 1980.
Syystä että?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olin nuori, nuoruuden rakkauteni takia velkainen. Asunnotonkin olin. Jossain sitä oli pakko nukkua, jotta jaksoi käydä töissä.
Ja harmaalla on se käsitys, että mikään ei kolmessakymmenessä vuodessa voi muuttuaAlkuperäinen kirjoittaja No siitä syystä että:Keittiönoidan suku on erittäin sukurakasta. Jopa siinä määrin, että keittiönoita on omille vanhemmilleen kiitollinen, kun heittivät hänet pihalle 18 v:nä, eikun halusikin itse muuttaa poikakaverille, eikun nyt ne on taas väleissä ja kehityskelpoinen yksilö on keittiönoita ja hänen sukurakas perheensäkin. Vaimitensenytmeni.
Nykyään ei onneksi kenenkään teinin ole pakko olla taivasalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja harmaalla on se käsitys, että mikään ei kolmessakymmenessä vuodessa voi muuttuaAlkuperäinen kirjoittaja No siitä syystä että:Keittiönoidan suku on erittäin sukurakasta. Jopa siinä määrin, että keittiönoita on omille vanhemmilleen kiitollinen, kun heittivät hänet pihalle 18 v:nä, eikun halusikin itse muuttaa poikakaverille, eikun nyt ne on taas väleissä ja kehityskelpoinen yksilö on keittiönoita ja hänen sukurakas perheensäkin. Vaimitensenytmeni.
Nykyään ei onneksi kenenkään teinin ole pakko olla taivasalla.![]()
![]()
![]()
En. Pipo on kivempi ja lämmittää paremmin. Ties milloin tässä on taas ilman mitään ja roskalavojen ripmpsessana. Parempi pysyä lämpimänä kuin nättinäAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Haluatko kruunun pipon tilalle? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olin nuori, nuoruuden rakkauteni takia velkainen. Asunnotonkin olin. Jossain sitä oli pakko nukkua, jotta jaksoi käydä töissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Nyt kun kerran kysyin, voin varmaan vastata itsekin .. Mä nukuin puistonpenkeillä ja sateisina öinä niissä paperinkeräyslaatikoissa heinäkuun 1980.
Syystä että?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olin nuori, nuoruuden rakkauteni takia velkainen. Asunnotonkin olin. Jossain sitä oli pakko nukkua, jotta jaksoi käydä töissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Nyt kun kerran kysyin, voin varmaan vastata itsekin .. Mä nukuin puistonpenkeillä ja sateisina öinä niissä paperinkeräyslaatikoissa heinäkuun 1980.
Syystä että?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Pipo on kivempi ja lämmittää paremmin. Ties milloin tässä on taas ilman mitään ja roskalavojen ripmpsessana. Parempi pysyä lämpimänä kuin nättinä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just just![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Penkillä Milanossa (mikäs siinä oli Herran kukkarossa, kirkon seinän vieressä), Amsterdamin rautatieasemalla, puistossa Berliinissä, toisessa puistossa Prahassa, rannalla Palermossa. No joo, noi oli vapaaehtoisia... Interreilaava 17v tekee kaikkensa saadakseen matkakassan kestämään mahdollisimman pitkälle.
Mutta äidille en vieläkään ole kertonut. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:![]()
![]()
Mun "leirielämäni" paljastui ihan vahingossa vanhemmilleni. Ja käsittämättömän nopeasti löytyi mulle vuokra-asuntokin
Jossain määrin kaipaan sitä elämää, kun sai hetken aikaa olla irti tästä oravanpyörästä. Ehkä voi tulla eteen vielä päivä, jolloin voin taas sanoa heipat kaikille ja häipyä vaan B)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Niin...siinäpä toi otsikossa. Miltä se yö tuntui? Nukuitko hyvin? Nukkuisitko toisenkin kerran? :xmas: