EI tota äijää mun seura kiinnosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Täällä on monesti puhuttu tästä...
-mies tulee töistä.
-mies menee mahdollisesti peseytymään
-mies syö
-mies menee päiväunille tai tietsikal
-mies makaa sohvalla omis ajatuksissaa
-mies menee koneelle
-mies syö
-mies menee nukkumaan.

Vapaa aikana istuu autotallissa tai koneella. Tai sitten peuhaa lasten kanssa.
Missä kohtaa mä astun kuvioon? En kuukauteen enää missään...

Aika masentavaa kun nyt pyysin miestä kauppaan ni ei jaksa ei kiinnosta...
Uimaan ei voitu lähtee ku mun selkä on palanu.
ei me enää voida tehdä mitääb yhdessä ku tota ei kiinnost.
:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi meillä o n ollut noin jo kuukausia, ei edes seksiä moneen kuukauteen ja siksipä eroankin miehestä. En jaksa enää

Ihan noin vain? Mä rakastan kamalast miestä mut tuntuu olevan yks puolist vaikka se aamuisin kertookin rakastavansa mua... :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi meillä o n ollut noin jo kuukausia, ei edes seksiä moneen kuukauteen ja siksipä eroankin miehestä. En jaksa enää

Ihan noin vain? Mä rakastan kamalast miestä mut tuntuu olevan yks puolist vaikka se aamuisin kertookin rakastavansa mua... :(

Mulla on tunteet hiipunu jo aikapäivää sitte. Se on vähän silleen että jos et saa et voi antaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla on tunteet hiipunu jo aikapäivää sitte. Se on vähän silleen että jos et saa et voi antaa

Ehkä tää kuukausi on ollu si vaan jotenki hiljasempi mut jos pitkään jatkuu ni kyl se varmaa munki kohal on hei hei... :(

Siinä sulla mukava mies! Kaikki naapurin rouvat on kateellisia, kun näkee miehen peuhaavan lasten kanssa! Niin kateellisia, etteivät voi kohta olla sun kavereita tai tuttuja ollenkaan. Mee viekkuun ja kerro haluuvas tätä! Eiköhän sillä löydy aikaa sulle, kun olet himokas pikku vaimo ja nautit itse joka sekunnista.

ukko siirtyy paikasta toiseen jos tulen samaan paikkaan. Olkkarista liukkaasti häipyy tietsikalle tai ulos, ihan mihin vaan muttei voi olla mun kaa.
7v poikamme kysyi multa : eikö isi tykkää sinusta kun se ei halua olla sun kanssa yhdessä missään.
Niin totuus tulee lasten suusta.

Yhteistyössä