Eikö äiti saa olla onnellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miksi tapella jostain päivähoitoon viemisestä? Mun mielipide on se että niin kauan kun vanhemmilla menee hyvin, on lasten tulevaisuus turvattu. Vanhemmat tarvii myös kahdenkeskistä aikaa! Me ollaan myös mies ja vaimo, meillä on PARISUHDE vaikka ollaankin äiti ja isä, perhe.

Mä olen ainakin onnellinen äiti, vaikka lapset on kotona. Meidän parisuhde voi miehen kanssa hyvin, vaikka kahdenkeskeistä aikaa ei ole kuin illalla, kun lapset on menneet nukkumaan.

Kysymykseesi äidin onnesta vastaus on, että äiti saa olla onnellinen. Siitä en ole samaa mieltä, että jos vanhemmilla menee hyvin, on kaikki automaattisesti hyvin myös lapsilla. Ei mun onni ole siitä lasten päivähoidosta kiinni, lapseni ovat päivähoidossa, koska he ovat liian pieniä olemaan kotona yksin. Mun onni on kiinni minusta itsestäni ja se tulee sisältä. Tänäänkin olen ollut niin onnellinen, että joku varmasti tekee moisen onnen laittomaksi. Ja vain ihan siksi, että makailin sängylläni ja katselin seinää, taustalla soi John Mayerin Gravity.

Mä oon onnellinen töissä, onnellinen kotona, onnellinen parisuhde. Aikaa myös kahdenkesken. Lapsi hoidos. Tusin traumoja tulee. Ihan hullua tapella jostain päivähoitoon menosta! Pehmeäpupu ei ajatellut ollenkaan muuta kuin omaa napaansa.

Yhteistyössä