Eilen baarissa yksi mies tuli ja sanoi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puupuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puupuu

Vieras
Käytiin shoppailun jälkeen drinksuilla baarissa ja kun odotin ystävääni vessasta pöydässä, minua lähestyi tosi komea ja siistin näköinen pukumies. Ikää oli ehkä jotain 40v ja mies näytti olevan selvinpäin ja skarppina. Arvatkaas mitä mies sanoi?

"Katsoin heti kun tulit sisään, että HUHHUH nyt astui baariin tissit! Meinasi suu loksahtaa auki, aivan upeet"

En pystynyt sanomaan mitään takaisin. Olin niin hämmentyneen järkyttyneen häpeissäni. Mies odotti jonkun aikaa vastausta, kun käänsin pääni niin hän lähti pois. Tilanne oli aivan äärimmäisen kiusallinen! Minulla on melko suuret rinnat (75F)ja päälläni oli halterneck-mallinen mekko jossa on melko syvä v-aukko, mutta ei se todellakaan mikään provosoiva tissimekko ole. Päällä oli musta neuletakki.

Kertokaahan te viisaammat, miten te olisitte tilanteessa toimineet? Mitä mietitte tilanteesta? Itselleni jäi tosi ikävä fiilis. Kertoessani tämän kaverilleni, oli hän sitä mieltä että, turhaan valitan ja pitäisi ottaa kohteliaisuutena - hän pienirintaisena olisi aivan innoissaan :O

No sanoisin niin, että vaikka oli toki törkeä kommentti, niin kyllä tuollaisia ehkä voi satunnaisesti odottaa isorintainen, jos pukeutuu noin. Unohtaisin koko jutun.

Kaverisi oli oikeassa. Kohteliaisuus se oli. Jos mies oli komea, niin olisit sanonut "mutta arvaa mitä huhhuh mun housuista löytyy". Olisit päässyt ehkä melomaan. :)

On mullekin (D-kuppiselle) tullut parikin miestä keskellä katua (ja minulla siis ihan normivaatteet päällä, ei mitään tissipaitaa) sanomaan että "hyvät tissit" "oho mitkä tissit" "mahtavat ryntäät " jne. Jätän omaan arvoonsa.Mun tissit ei edes oo mitenkään ihmeemmät, mutta joillain nyt vaan ei oo muuta mielessä.

[QUOTE="vieras";25415704]Eikö sulla raukalla ole talvivaatteita? Miksi ihmeessä sulla on halterneck-mekko jossain talvialeshoppailuissa?![/QUOTE]

..ja neuletakki...ja oletettavasti myös talvitakki. Ei liene nyt se pointti tässä, ihan oikeesti. Itse ainakin pukeudun talvirotsin alle kevyesti, ettei tuu kuuma shoppaillessa. (ja helpompi sovituskopeissa)

[QUOTE="vieras";25415704]Eikö sulla raukalla ole talvivaatteita? Miksi ihmeessä sulla on halterneck-mekko jossain talvialeshoppailuissa?![/QUOTE]

Onko talvivaatteet ainoastaan paksuja villapaitoja ja farkkuja? Käytän mekkoa kesät talvet, talvisin villasukkahousujen ja lämpimien neuleiden kanssa. Ei kaikki mekot ole sifonkisia kesämekkoja :)

Mutta tosiaan, voi olla että järkytyin tästä niin paljon koska mies oli niin siistin näköinen ja selvinpäin. Olen aikasemminkin saanut jotain kommenttia ventovierailta, mut ne on yleensä kännisiltä miehiltä tai alle parikymppisiltä. Ei mielestäni noin pitäisi lähestyä naisia... vielä keskellä päivää!

Ottaisin tuon kohteliaisuutena. Tökerönä semmosena mutta kumminkin.

Pikkutissisenä en nyt ihan tuollaisia kommentteja saa, mutta välillä vislailut ja "hyvä perse"-kommentit ovat jotenkin kivoja :D
Ei tietenkään jos on suuri lauma ihmisiä siinä ympärillä, silloin saattais olla kiusallista, mutta noin yleensä.

Yhteistyössä