Eilen klo 8.32.

Janoschin tarinatuokio

Aktiivinen jäsen
19.08.2009
1 227
0
36
syntyi suunnitellulla sektiolla maailmaan pieni ihana tyttövauva. Pituutta 49cm, painoa 3825g ja py 37cm :heart: :heart: :heart:

Nyt tytteli lastenteholla sokeritipassa ja äiti parantelee itseään osastolla. Kaksi kertaa pääsin tänään jo vauvaa syöttämään ja sylittelemään. Ikävä on kauhea ja tuntuu hullulta maata tuskissa täällä sairaalassa, eikä vauvaa kuitenkaan vieressä :( :(

Tänään sokerit oli illalla jo niin hyvät, että tippaa vähennettiin ja onnella voin saada pikkuisen huomenna illalla vierihoitoon :heart: :heart:

Voi onnea pienestä!! :heart:

Se on kyllä hullu tunne, kun vauva ei ole vieressä ja muilla on. Itse ajattelin, että kysyn hetkeksi lainaksi naapurin vauvaa sänkyineen että saan kerran kärrätä siellä käytävillä menemään :) Omani kotiutui sitten kun oli ollut kuukauden keskolassa.

1482862s7ma4skt9y.gif

Onnea :flower: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Monttu:
Onnea :flower:
Mulla oli sama vajaa kuukausi sitten, oli jotenkin orpo olo olla siellä osastolla yksin ilman vauvaa...

On... naapurilla on tuossa niin tomera poikavauva että :heart: Tulee oikein tippa silmään, kun vauva tuhisee ja röhkii äitinsä rinnalla.... No pääasia on silti, että tyttö saa sokerinsa kohdalleen. Ehdin minäkin sitte sylitellä ja nuuskia pientä. Ja toisaalta olen ite tuosta haavasta niin kipeä, että tekee hyvää saada huilata. Jaksetaan tytön kanssa sitte molemmat paremmin =)

Yhteistyössä