Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jo kerta maksu tulee kuitenkin 5 pv/viikko ei muuta kuin ilmotat ettei tuu aamulla, niin mä ainakin tekisin jos ei kerta sieltä löydy joustoa. Kyllä meillä töissä ainakin tulee sairastapauksia vielä joskus aamullakin ja kesken päivänkin, tuuraajaa niihin tarvitaan.
Mutta tuskin siellä sun työpaikalla on vaaraa, että lasten turvallisuus vaarantuu... Minä mielummin otan joustamattomuuden ja turvallisuuden, jos pitää valita. Se ei vaikuta oikeasti minulle mitenkään, joka kuukausi maksan kuitenkin maksimit.
Hyvä työäiti, sun lukutaitosi taitaa olla luokkaa sirou?
Kommentoin eniten lausetta "Kyllä meillä töissä ainakin tulee sairastapauksia vielä joskus aamullakin ja kesken päivänkin, tuuraajaa niihin tarvitaan."
Kyllä päiväkotiin voi saada viiveellä lisähoitajia, mutta tosiaan viiveella. Päiväkodissa tarvitaan hoitajat aamusta alkaen, jotta turvallisuus taataan. Silloin kun lapset tulevat paikalle. Ainakaan juupas-eipäs-keskustelun takia, ei musta tarvitse päiväkodissa häsätä tuuraajien takia. Jossain muussa työpaikassa ei ole ihan nöpönuukaa, milloin tuuraaja tulee. Esim kaupassa on sitten jonoa kassalla, mutta iltapäivällä helpottaa. Mulla ei tosin ole aavistustakaan missä teet töitä.