?
.
Vieras
Eroa kirkosta ja laita et tunnille, jos isompana uskonto alkaa kiinnostamaan (mikä ei ole outoa) niin kirjaudut kirkkoon uudestaan. Jos on päättänyt olla uskomatta niin ei sitä voi pakottaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm, ai vertaatko uskonnon opetusta työpaikkakiusaamiseen ?Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin kouluhan on lapsen työtä ja uskonto nyt kuuluu perusopetuksen oppimissuunnitelmaan??
No jos sulla olis valita kahdesta työpaikasta, toisessa on työpaikkakiusaamista ja muutenkin ahdistava olla ja toinen olis ihan mukava työ niin kumman valitsisit? Jos olisit tuollaisessa ahdistavassa työssä niin etsisitkö itsellesi uutta työpaikkaa ja vaihtaisit jos on mahdollisuus? Ilmeisesti et.
Kukaan ei puhunut huonosta työpaikasta ? vaan siitä että elämässä joutuu välillä opiskelemaan ja tekemään asioita mitkä ei tunnu kivalta, jopa töissäkin.
Mutta jos sulla on oikeesti töissä jotain tosi ahdistavaa, vähintään kerran viikossa niin kyllä mä ainakin palaisin loppuun, en mä halua tehdä työtä jossa ahdistun niin pahasti että edellisenä iltana jo mietin sitä etten halua mennä huomenna töihin kun on sitä ja sitä. Joten kyllä mä vaihtaisin tuossa tapauksessa työpaikkaa ja sallisin myös lapseni vaihtaa uskonnon pois.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin kouluhan on lapsen työtä ja uskonto nyt kuuluu perusopetuksen oppimissuunnitelmaan??
Alkuperäinen kirjoittaja luokanopettaja:Alkuperäinen kirjoittaja hhk:Alkuperäinen kirjoittaja luokanopettaja:Alkuperäinen kirjoittaja hhk:Alkuperäinen kirjoittaja luokanopettaja:Täällä on hirveästi väärä tietoa liikkeellä.
1. Kirkkoon kuuluva ei voi valita et-opetusta
2. Kirkkoon kuulumaton voi valita uskonnon opetuksen tai et:n
3. Evankelisluterilainen uskonnon opetus EI saa olla tunnustuksellista enää eikä uskonnonharjoittamista saa koulutunneilla tehdä (erikseen pienet hartaudet juhlapyhinä tms. jotka siis eivät ole uskonnontunteja, mutta uskonnonharjoittamisen koulussa voi vanhemmat lapsensa kohdalta kieltää, vaikka kirkkoon kuuluisikin.)
MITÄ SÄ JANKKAAT AIHEESTA KUN MINÄ IHAN ITSE OLIN ET:SSÄ 4.LUOKASTA LÄHTIEN VAIKKA KUULUIN KIRKKOON!!
Että kyllä niin voi tehdä!!
Viestisi kertoo sinusta jo kaiken oleellisen...
Mitä sen pitäisi kertoa minusta? Musta ei varsinaisesti ollut kyse. Aiemmin jo sanoin, et väitätte väärin. Ärsyttää jos ihmiset ei ymmärrä lukemaansa!
Jos joku kysyy täällä, voiko lennolle viedä pommin, niin tuletko inttämään kieltäville vastauksille vain sillä perusteella, että 11.9. vietiin myös?
Yhä edelleen, kirkkoon kuuluvan ei ole mahdollista valita et:tä. Sitä minä en tiedä, miten sinä siihen olet pystynyt, mutta laki ei sitä mahdollista.