Elatusmaksuista yksinhuoltajille

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2- ja puolivuotias poikani asuu äidillään Oslossa, ja olen vieraillut hänen luonaan koko alkuvuoden Helsingistä joka toisena viikonloppuna. Haluaisin pitkällä tähtäimellä yhteishuoltajuuden, eikä ole kovin realistista toivoa, että poikani äiti muuttaisi Suomeen, saatikka Helsinkiin aivan lähiaikoina. Tämän lisäksi olen vielä maksanut elatusapua. Jatkossa minulla ei tule olemaan varaa maksaa sekä elatusapua että vierailla Norjassa ainakaan samalla tiheydellä. Neuvoja?
 
Mun 1 lapsen isä pitää lasta joka toinen vkl. maksaa elareita vain 124e kuussa, tienaa 2000e kuussa. on naimisissa työssäkäyvän ihmisen kanssa. minä olen työssä n.2500e kk lisineen. maksan yli 180e tarhamaksuja. asun poikani kanssa kahden. notta PRKL
 

Yhteistyössä