Tuota Niinan kohtaloa kun on tässä pohtinut, on nää omat "ongelmat" tuntuneet sen verran vähäpätösiltä, ettei oo sitten tännekään osannut oikein mitään kirjoittaa...
Miisa: eikös se oo enemminkin niin päin, että korkea verenpaine aiheuttaa päänsärkyä? Mä jouduin itse joskus opiskelujen loppuvaiheessa verenpaineen tarkkailuun, kun paineet oli n.140/90 (suvussa verenpainetautia, ei kai ne tollasilla paineilla vielä muuten ota tarkkailuun), oireena mulla oli just kova päänsärky ja sen vuoksi menin lääkäriin...
No, omaa napaa... tossa toissapäivänä löydettiin ihana pikku kahvila täältä. Otin mustikkasmoothien juomaksi mikä maistui aivan taivaalliselta, mutta kun olin n. puolet juonut, niin eikös mies sitten muistanut, että pakastemarjoissahan on se listeriavaara. Voi dääm. Juoman kyllä join loppuun, mutta tuntuu kyllä, että kaikki hyvä on nyt kielletty... vai vieläkös nuo pakastemarjat on kiellossa, ilman keittämistä? Tuntuu ohjeet vaihteeksi höllentyvän 3v takaisesta, tai täällä Norjassa kaikki on sallittua, mutta mielellään sitä kuulisi niitä Suomen pään ohjeita...
Tässä totesin, että olen ollut jo monta viikkoa ilman teetä! Tavallisesti lipitän sitä pitkin päivää monia kupillisia, nyt se vain yököttää... kahvia en juo ikinä ja mies-parka joutuu juomaan kahvinsa hyvin kaukana, kun sen haju tekee vielä pahempaa... uutena yökötys-hajuna on nyt tullut ketsuppi! ja himona mozzarellapizza, se pakasteläpyskä, mikä ei edes maistu hyvältä, mut nyt sitä vain pitää saada... fetaakin tekis mieli kovasti, jos keksis siitä jonkin uuniruoan, vois ostaa.
Garnet 10+4 (hui kun aika menee nopeesti!)