En haluaisi ylireagoida, mutta kävelin tilanteeseen jossa lastani lyötiin (mummopuoli)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="suru";23234142]Ei tullut edes pieneen mieleenkään, että tällaista voisi tapahtua lapselle isäpuolensa kanssa :( Kyllä me tai minä mietin kauan ennen kuin lasken kenenkään muun hoitoon lastani. Ihan kammottava tunne kun mietin mitä olisi tapahtunut jos en olisi tullut paikalle.[/QUOTE]

Siis isäpuoli ja mummopuoli asialla! Lakkaa olemasta tuollainen helvetin rassukka, puolusta lastasi ja tee rikosilmoitus asiasta!!! Tiedä kuinka monta kertaa tuollaista on jo tapahtunut!

mä oisin selvittäny asian kyllä siinä tilanteessa ja varsinkin viimeistään kun tänne palstalle kirjoitti.
ennenkun antaa tilanteen jäähtyä pitäs keskustella sen hullun huitovan mummopuolenkanssa. samoten miehen,ja mielellään ensin erikseen.
mun lasta ei kukaan lättäse kertaakaan ja olen tämmöiseen asiaan puuttunutkin.

oma lapseni kertoi papan lyöneen ja puhui tätä usein ja myös mun vanhemmilleni. puutuin asiaan ja siitäkös exän suvulta riemu nousikin. haukkui mut ihan lyttyyn. mutta koska exä oli kertonut saaneen selkäänsä isältään lapsena en epäillyt ollenkaan etteikö se edelleen voisi suuttuessaan käyttää väkivaltaa. ilmoitin asiasta heti lastenvalvojalle joka ohjeisti mua.
meitä kuultiin sitten kaikkia osapuolia ja aikalailla mua koitettiin siellä tapaamisessa lytätä. jopa ilmoittivat ettei lapsen tarvi ollenkaan enää tulla. naurettavaa käytöstä. sanoin,etten syytä ketään vaan haluan selvittää miksi lapsi on näin puhunut. kokonaan asia ei selvinnyt, ainoostaan sen vahiongossa myönsivät että on uhkailtu lyömisellä. lapsi oli reilu 3v joten se on myös saattanu riittää.
¨viran omaisten mielestä oli hyvä ettei lapsi enää olisi isovanhemmilla ilman valvontaa eikä myöskään isällä yötä. koska siis bio isä vei lapsen aina yöksi vanhemmilleen kun itse juoksi ryyppään.

selvitä siis asia äläkä täällä vingu,kukaan meistä ei voi asian eteen tehdä mitää.
sääli on sairautta mutta tuntuu pahalta lapsen puolesta kun sitä on kohdeltu kaltoin etkä sä hoida asiaa. sekä pahalta myös sun puolesta ettet oikeesti kykene tekeen mitään. puhu sen muksunkanssa onko aiemmin tapahtunu mitään vastaavaa.

[QUOTE="Siis";23237866]Lapsi pääsi eskarista aikaisemmin kun sinä töistä, ja siksi lapsi oli mummopuolen luona.
Ja tämä tapahtui..lauantaina?
Missä päin on eskaria lauantaisinkin? :D[/QUOTE]

yleensä, kun puhutaan "eilisestä", tarkoitetaan sitä edellistä päivää.. :whistle:

Tekisin rikosilmoituksen. Minun lastanihan ei mitkään mummopuolet pahoinpitelisi.

Peesi tälle! Lapsen huoltaja on velvoitettu pitämään lapsensa puolta!! Lapsi on puolustuskyvytön ja ainoa jolle tälle asialle jotain voi, on vanhemmat/ huoltajat! Älä anna tämän toistua, vaan toimi heti ettei näin pääsisi enää käymään! Ainakin itse suojelisin lastani henkeen ja vereen!

Ei varmaan pitäisi vastata ollenkaan, mutta aika pahalta tuntui lukea tuo :( Totta kai olen entinen yh, sen nyt pystyy päättelemään tuosta mummopuolesta. En tietenkään halua, että lapsi kärsii, mutta nytkö pitäisi pakata meidän laukut ja lähteä ajamaan toiselle puolen suomea vanhempien luo?

Ihan sama minne menet kunhan pelastat lapsesi. Olet vastuussa hänen kuolemastaan kun isäpuoli ja mummo hakkaavat hänet hengiltä.

Hyi hitto mikä isäpuoli! Mies on ollut täysin mukana tapahtumassa, kun kerran pitänyt kiinni että toinen pääsee lyömään. Muuten mies olisi heti lopettanut, kun äitinsä huiskii, ja ollut itsekin järkyttynyt.

Mun mielestä on sun tehtävä nyt pitää lapsen puolia, ap. Ja siis todella pitää, eikä vähätellä juttua kuten ikävä kyllä kuulostaa.

Vittu mikä äiti oikeesti antaa vaan olla. Ei helkatti että laittaa vihaks :/ Siis totta helvetissä tos tilantees tehdään rikosilmotus, eihän tossa ole muuta vaihtoehtoa, jos yhtäänkään oman lapsensa osaa laittaa muiden asioiden ja ihmisten edelle :(
Lopputulos nyt kuitenkin on ihan täysin arvattavissa, ei rikosilmotusta, ja lopulta elo miehen kans jatkuu ihan normaalisti, ja todennäköisesti ap ei palstalla tästä asiasta enää ikinä mainitse sanallakaan.

Onneksi mun äiti tajusi jättää miehensä joka oli väkivaltainen. Ei vielä mua pyntännyt, mutta äitiä kyllä ja oli mullekin ilkeä. Äiti oli sitä mieltä että hänen lapsilleen ei olla vittumaisia eikä lasten tarvi katella tuollaista. Äiti on aina sanonut että lapset on hänellä etusijalla, ja jos joku mies (äidillä oli avioeron jälkeen muutama mies ennen kuin vakiintui) kohtelee hänen lapsiaan huonosti niin saa lähteä. Kunpa kaikki äidit tajuaisivat sen..

taitaa mieskin hyväksyä läpsimisen turha sun ap sitä miettiä et piti vaan kiinni?!! normi mies olis napannu tytön ja huutanu äidilleen..ja lähteny! kyl mä taitaisin lähteä suhteesta

Minäkin luulen, että ap ei enää tule tänne jatkamaan juttua. Luultavasti siksi, että on jo varmaan tehnyt sovinnon miehensä kanssa (jos nyt ikinä mitään riitaa asiasta oli edes).

:(

Järkyttäviä pahoinpitelijöitä! Vielä pahemmin traumauttaa äiti, joka hiljaisesti hyväksyy miehen osallistumisen. Koskaan ei saisi uusi miesystävä mennä oman lapsen edelle!

Palstamammat taas vauhdissa.... Eiköhän se tilanne pitäisi nyt selvittää asianomaisten kesken kun kaikki ovat rauhoittuneet, ensin ihan alkuun puhumalla että mitä oikeastaan on tapahtunut. Monesti ne tilanteet eivät todellakaan ole siltä miltä näyttävät. Varsinkaan palstamammat tuskin tosiaan pystyvät sanomaan pelkän ap:n kertoman perusteella mitä oikeastaan on todella tapahtunut. Aikamoista ylireagointia minusta ketjuun kirjoittaneilta, mutta sehän on ihan tyypillistä tälle palstalle.

Ylireagointia??? :laugh:

Vauhdissa ja vauhdissa... Mikä jeesustelija ja vässykkä!!!
Sitähän me emme tosiaan voikaan varmaksi tietää, mitä siellä on oikeasti tapahtunut, mutta jos nyt oletamme ap:n kertoman perusteella asian olevan juuri noin, mielestäni palstamammat ovat täysin oikeassa ja oikeutettuja reagoimaan!

Yhteistyössä