L
lopen loppu narsistin uhri
Vieras
Olen loppu. En jaksa tehdä enää mitään kotona. En jaksa edes soittaa kenellekään. En jaksa mennä neuvolaan vaikka olen jo pitkällä raskaana. Mies tekee kotihommia sen minkä tekee ja hoitaa lapsia minkä hoitaa. Mutta huonosti. Voiko mieheltä vaatia edes mitään? Voiko mieheltä odottaa että viitsisi antaa ruokaa ja syötävää lapsille ajallaan, eikä liian myöhään että lapset on nälkäkuoleman partaalla? Voiko miestä vaatia siivoamaan? Voiko odottaa että mies pesisi vessat edes joskus, laittaisi roskat roskikseen, veisi roskat ennenkuin pöydät on täynnä haisevia roskia? Voiko miestä odottaa kestämään lasten kiukuttelut ilman että haukkuu ne idiooteiksi ja tönii niitä?
Miksi minä olen huono nainen jos en jaksakaan? Ja miksi mies on hyvä isä, kun jaksaa edes sen mitä tekee vaikka ei välitäkään onko lapsilla tarpeeksi päällä, saavatko puhtaat vaatteet, ruokaa, huolenpitoa, syliä, pissattomat lakanat?
En halua olla enää nainen, enkä elää muutenkaan, koska elämä on niin epäreilua.
Työkykyiseltä mieheltä ei saisi vaatia mitään, sitä pitäisi hyssytellä ettei se suutu, mutta työkyvyttömän naisen pitäisi jaksaa kantaa kaikki vastuu henkisestä kasvatuksesta käytäntöön asti.
Taidan lopettaa elämäni.
Miksi minä olen huono nainen jos en jaksakaan? Ja miksi mies on hyvä isä, kun jaksaa edes sen mitä tekee vaikka ei välitäkään onko lapsilla tarpeeksi päällä, saavatko puhtaat vaatteet, ruokaa, huolenpitoa, syliä, pissattomat lakanat?
En halua olla enää nainen, enkä elää muutenkaan, koska elämä on niin epäreilua.
Työkykyiseltä mieheltä ei saisi vaatia mitään, sitä pitäisi hyssytellä ettei se suutu, mutta työkyvyttömän naisen pitäisi jaksaa kantaa kaikki vastuu henkisestä kasvatuksesta käytäntöön asti.
Taidan lopettaa elämäni.