En jaksa/ kykene hoitamaan enää lapsiani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antakee armoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antakee armoo

Vieras

Mitä teen ? Millaista apua on saatavana?

3 lasta, joista nuorin 6 kk. Synnytyksen jälkeen sy.jäl.masennus. 4 kk mennyt hyvin, nyt taas voimat aivan puhki, Lapset 2 vanhimmaista sairastellut tammikuusta asti koko ajan. Nyt vauvakin kipeänä. EN vain jaksa, ei muuta syytä. OLen lopen kyllästynty itkuun, kitinään jne. Olen naimisissa, mutta mies tekee pitkää päivää ja ei hänestä ole minulle apua tähän asiaa.

???????

Heti maanantaina soitat neuvolaan ja kerrot saman minkä kirjotit niin saat apua.Voisit saada perhetyöntekijän auttamaan.
Ootko aiemmin tuon takia käynyt lääkärissä? :hug: :hug:

Jos neuvolasta ei tule apua niin sit yhteys sosiaalitoimeen niin sitä kautta myös voit saada perhetyötä,se on sillon lastensuojelun avohuollon tukitoimi.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Heti maanantaina soitat neuvolaan ja kerrot saman minkä kirjotit niin saat apua.Voisit saada perhetyöntekijän auttamaan.

Silloin olen käynyt, kun oli sitä s.jälk.masennusta. EN sen jälkeen. Tarjosivat vain jutteluapua.

Kestä tämä päivä... Huomenna voi olla jo helpompi päivä! Maanantai aamuna sinä soitat tai käyt neuvolassa ja sanot tuon kaiken!!! Aivan varmasti saat apua ja sitä ei tarvitse hävetä!!!

VOIMAHALEJA SINULLE!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:

Silloin olen käynyt, kun oli sitä s.jälk.masennusta. EN sen jälkeen. Tarjosivat vain jutteluapua.

Lisäsin tuohon aiemman kirjotukseni loppuun vielä et jos neuvolasta ei tule apua, niin ota yhteyttä sosiaalitoimeen sitä kautta voit myös saada perhetyöntekijän se on sillon lastensuojelun avohuollon tukitoimi.

Alkuperäinen kirjoittaja antakee armoo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pyydä vanhempiasi auttamaan. Tai miehesi vanhempia. Varmaan neuvolastakin voi kysyä kotiapua.

Ei vanhempani auta ja miehellä ei niitä ole.....

Omituista jos ei vanhemmat auta vaikka olet pyytänyt mutta ainakin neuvolasta kannataa kysyä. Jos et saa heti ilmaista apua niin pyydä että miehesi maksaa jollekin joka voi tulla joka päivä muutamaksi tunniksi. Sen aikaa kunnes neuvola saa järjestettyä apua. älä enä aja itseäsi loppuun, vaadi apua.

Yhteistyössä