N
nälkäinen
Vieras
Voi että harmittaa... En siis oikeasti pääse ikinä syömään ulos, en oo käynyt moneen vuoteen. Tänään sitten ystävän kanssa käytiin, ajattelen että repäisen kerrankin.
Mentiin raflaan missä en ole ikinä käynyt. Tilattiin siinä sitten ja kyselin annoksesta että millainen se on, tarjoilija vastasi että miedosti tulinen ja uskalsin sitten ottaa sen.
No se annos tuli ja paskat se mitään mieto ollut. Yhden suupalan ehdin maistaa ja sen jälkeen poltii suuta niin että kyyneleet valui
Sanoin tarjoilijalle että oli ihan kauhean tulinen, en voinut syödä ollenkaan ja se oli vaan että aijaa, vai niin ja toi laskun.
Maksoin melkein 30e siitä ilosta etten syönyt mitään, prkl!!!!! En tasan ikinä mene enää ulos syömään!
Mentiin raflaan missä en ole ikinä käynyt. Tilattiin siinä sitten ja kyselin annoksesta että millainen se on, tarjoilija vastasi että miedosti tulinen ja uskalsin sitten ottaa sen.
No se annos tuli ja paskat se mitään mieto ollut. Yhden suupalan ehdin maistaa ja sen jälkeen poltii suuta niin että kyyneleet valui
Sanoin tarjoilijalle että oli ihan kauhean tulinen, en voinut syödä ollenkaan ja se oli vaan että aijaa, vai niin ja toi laskun.
Maksoin melkein 30e siitä ilosta etten syönyt mitään, prkl!!!!! En tasan ikinä mene enää ulos syömään!