En mee enää IKINÄ ravintolaan syömään!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nälkäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nälkäinen

Vieras
Voi että harmittaa... En siis oikeasti pääse ikinä syömään ulos, en oo käynyt moneen vuoteen. Tänään sitten ystävän kanssa käytiin, ajattelen että repäisen kerrankin.

Mentiin raflaan missä en ole ikinä käynyt. Tilattiin siinä sitten ja kyselin annoksesta että millainen se on, tarjoilija vastasi että miedosti tulinen ja uskalsin sitten ottaa sen.

No se annos tuli ja paskat se mitään mieto ollut. Yhden suupalan ehdin maistaa ja sen jälkeen poltii suuta niin että kyyneleet valui :(
Sanoin tarjoilijalle että oli ihan kauhean tulinen, en voinut syödä ollenkaan ja se oli vaan että aijaa, vai niin ja toi laskun.
Maksoin melkein 30e siitä ilosta etten syönyt mitään, prkl!!!!! En tasan ikinä mene enää ulos syömään!
 
Makuasioita, siis se onko ruoka miedosti maustettua vai todella tulista. Riippuu ihan ihmisestä ja siitä, mihin hän on tottunut.

Mä olisin sanonut, että ruoka on kovin tulista, enkä pysty sitä syömään. Oltaisiin varmaan päästy johonkin ratkaisuun ravintolan henkilökunnan kanssa.

 
Eipä siitä ruuasta voi enää siinä vaiheessa valittaa kun laskua ollaan tuomassa! Kyllä se täytyy sanoa jo ensimmäisen haarukallisen jälkeen, jos havaitsee ruuassa jotain moittimista.
 
No miksi et muka koskaan pääse ulos syömään?

Ja jos ei ole tottunut syömään edes vähän tulista ruokaa, niin miksi menet sellaista tilaamaan? Todennäköisesti annos oli miedosti tulinen, mutta et ole tulisempia ruokia tottunut syömään, ja näin ollen ruoka maistui sinusta tuliselta. Oma moka. Jos et kestä tulista ruokaa, niin tilaa jotain muuta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Makuasioita, siis se onko ruoka miedosti maustettua vai todella tulista. Riippuu ihan ihmisestä ja siitä, mihin hän on tottunut.

...ja sekin voi vaihdella samalla ihmisellä; ennen söin jalapenoja sellaisenaan melkoisia määriä, nyt siivukin tuntuu liian tuliselta.

Tosiaan aika hankala mittari tuo tulisuus. Mites tuollaisia voi verrata....
 
tietty siinä on olemassa sekin mahdollisuus, että kokilla on käynyt moka sen maustamisen kanssa. sitä olis pitänyt jonkun toisenkin maistaa ja todeta, että on oikeesti enemmän, kuin hiukan tulista.
makuja on monenlaisia. mun mies voi syödä vaikka kuin tulista, mut mä en pysty.
tosi harmi, että kävi noin. mutta älä nyt sano, ettet koskaan enää mee ravintolaan. tilaa seuraavaksi vaikka pizza 4:llä täytteellä, niin ei tuu ylläreitä. :)
 
nuo on niin makuasioita, toiset pitää tulisesta ja toiset ei. Jos on hyvin herkkä makuaisti ja käy harvoin ravintolassa niin kannattaisi valita jotain mistä varmasti tietää mitä saa tyyliin pihvin tietyllä kastikkeella ja lohkoperunoilla tai sitten kanaa tai kalaa. Silloin ei voi pettyä ainakaan pahasti.
 
Kyllä minä ainakin olisin vaatinut uutta annosta enkä vain suostunut siihen että lasku tuodaan vaikka mitään en voinut syödä. Kannattaa oppia pitämään puolensa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
Eipä siitä ruuasta voi enää siinä vaiheessa valittaa kun laskua ollaan tuomassa! Kyllä se täytyy sanoa jo ensimmäisen haarukallisen jälkeen, jos havaitsee ruuassa jotain moittimista.

Minähän sanoin :(
Kaverini söi kyllä oman annoksensa.

En olisi voinut ottaa uutta annosta, oksettaa vieläkin, yök yök yök......
 
Miedosti tulinen on myös "tulinen", jos ei tykkää niin ei kannata tilata. Jos taas se todella oli tulisempi kuin miedosti tulisen voi olettaa olevan, niin valitusta kehiin vain ja vaatimaan uutta annosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä minä ainakin olisin vaatinut uutta annosta enkä vain suostunut siihen että lasku tuodaan vaikka mitään en voinut syödä. Kannattaa oppia pitämään puolensa.

No arvaas vaan v*tuttaako nyt, tekisi mieli laittaa vähän palautetta :/
Annoksessa ei lukenut tulinen, kysyin tarjoilijalta millainen se on ja sanoi että miedosti tulinen (ajattelin että miedosti tulinen = yhtä tulinen kuin vaikka barbecue sipsit?)
Haluisin tietää että millainen se tosi tulinen sitten on, jos mieto saa jo itkemään ja yökkimään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä minä ainakin olisin vaatinut uutta annosta enkä vain suostunut siihen että lasku tuodaan vaikka mitään en voinut syödä. Kannattaa oppia pitämään puolensa.

Mutta toisaalta eihän se tarjoilija tai kokki sille voi mitään, jos joku amatööri joka ei edes koskaan ole ravintolassa käynyt tilaa tulista ruokaa (vaikka vain mietoa sellaista)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä minä ainakin olisin vaatinut uutta annosta enkä vain suostunut siihen että lasku tuodaan vaikka mitään en voinut syödä.

Näin olisin tehnyt minäkin. Pari kertaa olen ystävällisesti pyytänyt henkilökuntaa näin tekemäänkin. Näillä kerroilla sain väärän annoksen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
Eipä siitä ruuasta voi enää siinä vaiheessa valittaa kun laskua ollaan tuomassa! Kyllä se täytyy sanoa jo ensimmäisen haarukallisen jälkeen, jos havaitsee ruuassa jotain moittimista.

Minähän sanoin :(
Kaverini söi kyllä oman annoksensa.

En olisi voinut ottaa uutta annosta, oksettaa vieläkin, yök yök yök......

Oliko kaverin annos siis sama kuin sinun? Ensi kerralla tilaat sitten jotain mistä itse tykkäät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
Eipä siitä ruuasta voi enää siinä vaiheessa valittaa kun laskua ollaan tuomassa! Kyllä se täytyy sanoa jo ensimmäisen haarukallisen jälkeen, jos havaitsee ruuassa jotain moittimista.

Minähän sanoin :(
Kaverini söi kyllä oman annoksensa.

En olisi voinut ottaa uutta annosta, oksettaa vieläkin, yök yök yök......

Miksi et olisi voinut ottaa uutta annosta? Jonkun toisen annoksen? En tajua. Turha valittaa, jos ei osaa paikan päällä asiaansa selkeästi sanoa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä minä ainakin olisin vaatinut uutta annosta enkä vain suostunut siihen että lasku tuodaan vaikka mitään en voinut syödä. Kannattaa oppia pitämään puolensa.

No arvaas vaan v*tuttaako nyt, tekisi mieli laittaa vähän palautetta :/
Annoksessa ei lukenut tulinen, kysyin tarjoilijalta millainen se on ja sanoi että miedosti tulinen (ajattelin että miedosti tulinen = yhtä tulinen kuin vaikka barbecue sipsit?)
Haluisin tietää että millainen se tosi tulinen sitten on, jos mieto saa jo itkemään ja yökkimään!

Ei juma! Jos barbecue sipsit ovat mielestäsi tulisia, niin sitten kyllä ymmärrän mikset annosta pystynyt syömään. Tsiisus sentään. Ehkä seuraavaksi tilaat annoksesi ilman mausteita???
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä minä ainakin olisin vaatinut uutta annosta enkä vain suostunut siihen että lasku tuodaan vaikka mitään en voinut syödä. Kannattaa oppia pitämään puolensa.

No arvaas vaan v*tuttaako nyt, tekisi mieli laittaa vähän palautetta :/
Annoksessa ei lukenut tulinen, kysyin tarjoilijalta millainen se on ja sanoi että miedosti tulinen (ajattelin että miedosti tulinen = yhtä tulinen kuin vaikka barbecue sipsit?)
Haluisin tietää että millainen se tosi tulinen sitten on, jos mieto saa jo itkemään ja yökkimään!

Ei kao noita sipsejä voi edes sanoa tulisiksi?
 

Yhteistyössä