En minä ehkä jaksakaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Kempeleessä asun. Suomussalmelta kotoisin.
Mekin Kempeleestä,eikä kyllä itsellänikään täällä päin lapsekkaita ystäviä..Meillä kolme tyttöä ja kakkonen on poikasi kanssa saman ikäinen,syntynyt 3/05.Mehän voitas tavata joskus?
:)

Aina kannattaa myös kysellä peruutuspaikkoja koulusta jos ei ensiyrittämällä pääse.Voisikohan sieltä Oulusta kysyä peruutuspaikkaa?Koska saat tiedon siitä koulusta,tiedätkö?Pidän peukut pystyssä että pääsisit.Ja jos et pääse,onko siellä mitään kursseja joihin voisi hakea?
TSEMPPIÄ!!

Tuonne kouluun päättyy haku 10.8 ja koulu alkaisi 27.8

Lyhyt on aika siinä välissä.
Tilasin varmuudeksi hakupaperit Pudasjärven asuntotoimistosta että ainakin kämppää olisi jos kouluun pääsen. Siellä kuulemma on vapaita asuntoja.

Muita vaihtoehtoja koulun suhteen ei nyt ole. Etsin ihan pöljänä mutta ei ollut muita mistä kiinnostuin.

Kannattaa katsella niitä kouluja/kursseja joltain muultakin pakkakunnalta esim työkkärin sivuilta.Jos siis voisit muuallakin asua.
Tässäkin hyvä sivu:

http://www.mol.fi/mol/fi/index.jsp

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa katsella niitä kouluja/kursseja joltain muultakin pakkakunnalta esim työkkärin sivuilta.Jos siis voisit muuallakin asua.
Tässäkin hyvä sivu:

http://www.mol.fi/mol/fi/index.jsp

Olen katsellut.
Voisin siis asua muuallakin mutta en kovin kaukana.
Etelään en lähde, pohjoisen paikkakunnat sopivat. :)

avaa suusi sille sosiaalintyöntekijälle. Sillä voi olla keinoja saada sulle hoitoa aikasemmin. Ja lääkkeet auttaaa jos pysyy viinasta pois. Niitten kanssa ei kannata pelleillä. Ja terkkuja kempelestä. Itse vasta muuttanut myös ja on völillä yksinäistä.

Oletko huomannut että s-postiosoitteesi on vielä esillä vai onko tarkoituksella?
Ja ap:han ei halunnut että sitä viestiä lainataan vastaukseen että saa osoitteen otettua pois kun haluaa!!

Kiitos kun hoksasit s-postiosoitteen jääneen, poistin nyt.

Perhetyöntekijä tulee näillä minuuteilla ja varasin jo ajan lääkäriin. Pääsen sinne tänään iltapäivällä. :)

Kiitos kun hoksasit s-postiosoitteen jääneen, poistin nyt.

Perhetyöntekijä tulee näillä minuuteilla ja varasin jo ajan lääkäriin. Pääsen sinne tänään iltapäivällä. :)

Hyvä juttu kun noin nopeasti pääsit!

Hei!

Voimia sinullle!!!
Masennuksesta voin sanoa, että välillä on parempia päiviä, välillä huonoja. Mä en ainakaan oo toipunut hetkessä vaikka lääkkeetkin on. Käyn mtt:ssä juttelemassa parin viikon välein, itsetuhoisia ajatuksia mullakin ollut, kerran jopa naru kaulassa itkin. Puoli vuotta meni ihan täydessä mustassa usvassa, siitä ajasta en muista paljoa mtn. Yhä edelleenkin keskittymiskyky, toimintakyky ja muisti huonoja, raha-asiat oon sössinyt masennuksen vuoksi koska en oo jaksanut maksaa laskuja. Mä sain lapset päivähoitoon ja kodonhoitajan käymään meillä, perhetyöntekijää ei ole. Mutta siihenkin vaadittiin mtt:stä pakotteita ja yhden saman tilanteen läpi käyneen tukea ja soittelua sosiaalitoimistoon. Lääkkeitä ei kannata pelätä, eikä omaa väsymystä ja masennusta hävetä. Masennus on tosi yleistä, moni ei vain kehtaa siitä kertoa. Sosiaalisin syin lasten ollessa hoidossa, ni päivähoito ei maksa sulle mtn, eikä kotihoidontuki mene. Samoin kodinhoitajankaan ei pitäisi maksaa mtn, jos hänen apuaan tarvitsisit. Mulla taitaa ajatus nytkin hyppiä :) toivottavasti saat apua. Sulle on moni kirjoittanut yv:tä, mutta jos haluat niin voin rekkautua ja kirjoittaa myös.

Sain taas purettua tuolle perhetätille.
Se nyt hoitaa minulle ajan sossun tädille, lastenvalvojalle ja laittaa tukiperheen hakuun kiireellisenä tapauksena.

Jospa kaikki alkaisi järjestymään hiljalleen. :)

Sain taas purettua tuolle perhetätille.
Se nyt hoitaa minulle ajan sossun tädille, lastenvalvojalle ja laittaa tukiperheen hakuun kiireellisenä tapauksena.

Jospa kaikki alkaisi järjestymään hiljalleen. :)

Tosi hienoa!!

Nyt olen taas hyvin väsynyt ja menen pojan kanssa päikkäreille.
Sitten onkin se lääkäriin meno.

Vastailen y-viesteihin ja s-postiin illalla. :wave:

sinulle masennusta poteva (ja muutkin jos siltä tuntuu) rekkaudu ihmeessä ja tule sinäkin mukaan surupuserot-kerhoon. (kurkkaa mun profiiliin). minusta tuntuu että sinulla olisi paljonkin juteltavaa/annettavaa siihen kerhoon. jos vain jaksat ja kiinnostaa.

voimia sinulle ja muillekkin masennuksesta kärsiville
:hug:

Status
Viestiketju on suljettu.