Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Mä en nyt kertakaikkiaan ymmärrä miksi vedetään herneet nenään kun ei saa jotain esinettä, joka kuuluu jollekin toiselle?
Siis häh?
Että jos nyt vaikka mun äidillä ois villasukat jotka sopii mulle mutta ei sille ni sen ois pakko ne mulle antaa? Eihän se noin mene. Jos se vaan haluiski niitä sukkia muutenvaan säilytellä ni eiköhän sillä ole siihen oikeus.
Omistajat saavat vaikka polttaa esineensä takassa ja ap voi sitten imeskellä meloneja nenäänsä ihan keskenään. Jotenkin ihan outo tapaus.
On toki. Mutta jos sä olisit ilman villasukkia ja sun äidilläs kaappi täynnä hänelle väärän kokoisia sukkia, mut ei piruuttaankaan antais niitä sulle, niin eikö sekin olis vähän hassua? Mä antaisin omille lapsilleni vastaavassa tilanteessa, mut ehkä meitä on moneksi.
Jos mulla olisi niille sukille kuitenkin tunnearvoa, niin en mä niitä noin vain pois antaisi. Mä luulen, että tässä on kyseessä se, että sillä esineellä on tunnearvoa enemmän kuin käyttöarvoa ja he eivät halua myydä sitä sulle, koska sä voisit näin ollen myydä sen kenelle vain ohikulkijalle.