En ole pitkään aikaan saanut nukuttua kunnolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Väsynyt"

Vieras
Tänäänkin.. Nukahdin joskus klo 04 jälkeen, nyt heräsin 5.50 eikä uni tule. Väsyttää mutta en nukahda. Jossain vaiheessa taas nukahdan ja nousen 10 ylös kun vauva herää. Jaksan päivät silti hyvin ja olen ihan pirteä. Joskus imettäessä saatan nukahtaa vauvan viereen päivällä, mutta nukun max. 20min. Siitä sitten olen taas hereillä johonkin klo 04 saakka. Mistä tämä nyt voi johtua? Mua aina ärsyttää kun en saa unta. Nyttenkin aivot sanoo "nuku" mutta ei vain onnistu.

Sitä se vauva-ajan heräilyt joskus teettää eli kadottaa kyvyn nukahtaa. Kun vauva-aika on ohi, niin käynti lääkärillä kannattaa. Parin viikon kuuri nukahtamislääkkeitä auttaisi vaivaan.

Mulla taas on krooninen unettomuus vaivannut jo vuosia, joudun ottaa lääkkeen että illalla saisin unen päästä kiinni, silti saatan herätä niinkuin tänäänkin jo viideltä

Minkä ikänen sun vauva on? Suosittelisin lääkärikäyntiä jo aiemmin, varsinkin jos et enää imetä yöllä. Pitkäään jatkunut unettomuus on oikeasti vaarallista ja voi olla hyvin vaikeaa päästä siitä eroon jos on jatkunut kauan... Unilääkkeet on pienempi paha.

Mee nyt hyvä ihminen lääkäriin. Saat varmaan nukahtamislääkkeet, niin opit nukahtaan uudelleen ja hiljalleen jätetään ne pois.. Itsellä joskus opiskelujen takia sekos unirytmi ja apua hain. Ihan hullua itteensä on kiduttaa.

Yhteistyössä