En rakasta enää miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tai en tiedä olenko koskaan rakastanutkaan.. Nyt kun meillä on 1,5 vuotias, minua on alkanut ärsyttää mieheni käytös entistä enemmän. Hän ei osallistu kotitöihin, ei edes siten että katsoisi tyttöä sen ajan. Tyttö pelkää häntä jostain syystä ja ei voi olla itkemättä isänsä kanssa. Isänsä ei leiki tytön kanssa, eikä osallistu syöttämiseen, ei vaipanvaihtoon eikä nukuttamiseen. Minä teen kaiken ja enemmän. Rahaa hän kyllä tuo kotiin mutta ei muuta. Viikonloput vain nukkuu ja haluaa tehdä omia juttujaan, katsoa tv:tä ja pelata koneella.. Mulla ei ole sukulaisia täällä eikä liiemmin ystäviäkään, olen aina yksin. Olen puhunut asioista mutta mies ei näe ongelmaa. Hän ei aio muuttua koska kaikki on kuulemma hyvin. Kaiken lisäksi seksielämämme on olematonta..

Nyt kun olen ajatellut mennä töihin, pelkään miten mies pärjää lapsen kanssa. Hän ei ole luvannut edes osallistua hoidosta hakemiseen koska jos tulee ylitöitä, hän jää töihin ja minä joudun hakea vaikka töistä sitten lapsen.. Voi itku.. Ainoa vaihtoehto taitaa olla ero... Olen väsynyt tähän..

Minuakin ärsyttää miehen itsekkyys, omat asiat tärkeämpiä kuin lapsille ja perheelle annettu aika. Meillä mies tosin osallistuu kun se sattuu hälle käymään eli ei hyvä tv ohjelma tms. Mietin usein rakkauttani ja monesti päätynyt huonoilla hetkillä eroon,mutta tässä sitä vielä ollaan. Meillä jotkut asiat ja kahdenkeskinen yhteys joskus toimii kun saa aikaa. ylämäki-alamäki!!!

Alkuperäinen kirjoittaja yksiäiti:
Mikä on syynä siihen että lapsi itkee isän seurassa? Kyllä lapsikin asioita tajuaa. Ja muistaa.

Varmaan se ettei isänsä kanssa oo koskaan ollut. Ja isä on varsin poissaoleva ollessaan lapsen kanssa, katsoo tv:tä ja huutaa heti kun lapsi tekee jotain väärää..