en tiedä mitä elämältä haluan? =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oodi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"oodi"

Vieras
Siis tätä jatkunut jo monta vuotta. Tai tavallaan tiedän että meidän suhde miehen kanssa on mennyttä. Yritän puhua hänelle mutta ei oikein tajua minua. Läheisyyttä vähän ja sitten kun hän lähestyy niin itselle tulee jostain syystä pakokauhu.
Meillä lapsia ja kaikki ihan kivasti muuten mutta tunteet on kuolleet miestä kohtaan. Tuntuu että kerjään verta nenästäni...haluan itseni vaikeuksiin. Mies osallistuu perheen asioihin ja lapsiin jne. hyvä isäkin on. En tiedä kaipaanko elämääni jotain sinkkuaikaa ja menoa en ainakaan tunnusta sitä. Vaan kaipaisin sitä rakkauden tunnetta että on ikävä toista ja haluaa lähelle. Terapiaan mies ei lähde. Eikä suostu muuttumaan mitenkään vuokseni niistä asioista mistä minä pitäisin. Tuntuu olo vaan kurjalta ja surkimukselta ja valehtilijalta tässä liitossa. =(

...kuin minun kynästäni. en tiedä, miten neuvoa - mutta tiedoksi, että tänään(kin) on joku toinenkin miettinyt samoja asioita. ehkä pitäisi olla vain onnellinen siitä mitä on ja ajatella vähemmän.

...todellakaan tiedä näistä asioista mitään. Olen vasta 16-vuotias tyttö enkä ikinä edes seurustellut. Jos et enää rakasta miestäsi, älä tunne syyllisyyttä.Olen huomannut että joskus asiat vain menee niin kuin menee. Älä tuhlaa elämää jonkun kanssa joka ei saa sinua tuntemaan itseäsi rakastetuksi. Jos ei siitä enää tule mitään, olisi ehkä hyvä erota eikä olla tulehtuneessa liitossa joka loppujen lopuksi vain satuttaa molempia osapuolia. Kyllä kaikki hyväksi kääntyy :)

Joo ei ero koskaan ole helppo. Ja tuntuu pahalta mutta aika vaikeaa tässä on. Miehellä selvästi tunteita minua kohtaan ainakin vielä mutta itselläni ei juurikaan. Yritän välillä niitä hakea mutta ei löydy oikein. =( Tuntuu pahalta loukata toista. Meillä myös iiiihaana koti ja en tiedä saanko koskaan mitään sen veroista.

Mietin tässä vain että pitäiskö sun käydä juttelemassa jollekkin ammattiauttajalle? Voisit saada asian selvitettyä ensin itsesi kanssa ja sitten yrittää puhua vielä miehesi kanssa :) Tärkeintä on että olet onnellinen ja teet elämässä sitä mitä haluat ja kenen kanssa haluat:)

P.S. Miksköhän oon kirjottanu kirjakielellä? :DD

Yhteistyössä