Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Hyvää mielenterveyttä osoittaa lähteä huonosta suhteesta kuin jäädä.
Ihminen muuttuu 20 vuodessa.
Miksi kaikki suhteet on niin huonoja? Jos ihminen muuttuu 20 vuodessa, niin silloinhan molemmat muuttuvat. Miksi se on aina se mies, joka muuttuu huonompaan suuntaan?
Ei kaikki suhteet ole huonoja vaikka erottaiski, jotkut ei esim. vain yksinkertasesti välitä enää puolisostaan niin sillonko olis kuitenki parempi olla väkisillä yhdessä? Eiköhän ne lapset vaistoa myös sen rakkaudettomuuden, ja haluaako joku opettaa lapsilleen sellasen parisuhteen mallin??
Tai entä jos se onkin ollut mies joka on halunnu alkaa elään sinkkuelämää tai lähteä toisen mukaan tms, niin sillonko se onkin yllättäen naisen vika ja nainen ei ansaitse uutta kumppania?
Tiiätkö, ei ne sun aivot siitä mihinkään kulu vaikka niitä käyttäisitkin, päinvastoin..
Enhän mä ole mitään yksinhuoltajaa etsimässä.
Etkä ilmeisesti myöskään suomenkielentaitoinen, tuo kommentti olikin sinulle koska arvostelit niin rankalla kädellä yksinhuoltajia.
Täällä kyseltiin ensinnäkin yh:n mahdollisuuksista löytää uutta miestä. Suotta te mulle siitä valitatte, ettei moni mies välttämättä halua naista, jolla on lapsia. Mutta ainahan viestintuoja ammutaan, mä olen jo tottunut siihen.
Hohhoijakkaa, marttyyrikin kaiken muun lisäksi, onko sulla vielä muitakin erityistaitoja? =) Jos vähän katselet noita vastauksiasi ajatuksen kanssa niin varmaan huomaat että niistä on asiallinen käytös kaukana.
Miksiköhän? Joku puhui aivojen käyttämisestä...
Ja aivojen käyttäminen ei liity noihin sun kirjoituksiin tässä ketjussa pätkääkään, itseasiassa aivojen käyttämisestä ja sinusta samassa lauseessa puhuminenkin taitaa olla turhan päiväistä, sorry my bad!
Sori, en tajunnut, että kysymys oli sulle liian haastava. Nooh, ei kai kaikkea tarvitse tajuta.