Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi he sitten rupesivat puolustamaan, jos ei ollut mitään puolusteltavaa?
Miksi sä hyökkäät?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi he sitten rupesivat puolustamaan, jos ei ollut mitään puolusteltavaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja jannu:Miten kummassa erään tietyn ilmestyessä keskusteluketjuun, alkaa aina menemään jutut ihan muille linjoille kuin aloittajan kirjoituksessa... Kiinnitetään johonkin yksityiskohtaan liikaa huomiota? Vähän niinkuin yrittäisi todistaa, että kaikki naiset on blondeja ja miehet tummatukkasia. Yh:t ei voi saada miehiä, kannattas vaan tyytyy siihen mitä saa, eiku juu kyllähän naiset aina jollekin kelpaa. Huoh.
Ihmiset kiinnittävät huomiota niihin asioihin, jotka saa heidät puolustuskannalle.
Ottaja on eri asia, kuin kanssa-asuja. Miehet haluaa naisia ainakin kahdella tasan eri tavalla.
Siis mitä??? Minkä diagnoosin annat sille miehelle joka muuttaa yh:n kanssa yhteen ja elää loppuelämän sen kanssa? Ja minkä annat niille jotka yrittää uudestaan vaikka kerran erottu?
Sinä puhut itsesi ihan solmuun![]()
En mitään, mä en ole lääkäri. Solmu taitaa olla sun päässä, vai missä?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Mutta, kuten Scarlett tuossa jo sanoikin, pojat ovat kusipäitä. Ja se kusipäisyys tulee esille usein naisten keskuudessa.
Ei mun mielestä ole vaan kirjootin siitä mitä sä tänne olet sönköttänyt pojista.
Luojan kiitos mä en ole noin katkera ihminen kuin sä.
Jos et ole katkera, niin sitten sulla lienee joku muu perustavaa laatua oleva ongelma, kun skitsoilet melkein joka ketjussa, jos ei sun kanssa olla tasan samaa mieltä aina.
Ei mun tarvitte olla katkera sen takia jos en jaksa kuunnella vittuulua.
Sulla sen sijaan tuntuu olevan suuren luokan ongelmia, jälleen kerran totean saman asian.
Muotoillaan sitten kysymys niin, että miksi ihmeessä sä otat erimielisyyden aina vittuiluna?
Kannattaa pikkuusen miettiä kuinka asiansa esittää. Saa olla eri mieltä, mutta jos samaan hengenvetoon haukutaan mun ulkonäkö ja älykkyys niin mitä vattua se liittyy mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Niimpä, eiköhän ihmiset tässäkin ketjussa kiinnittäneet huomiota epäasialliseen käytökseen eikä "asioihin jotka saa heidät puolustuskannalle"...
Ei tietenkään kun Mrs Shillelagh on niin ihana ja rakastettava persoona. NOT.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja jannu:Miten kummassa erään tietyn ilmestyessä keskusteluketjuun, alkaa aina menemään jutut ihan muille linjoille kuin aloittajan kirjoituksessa... Kiinnitetään johonkin yksityiskohtaan liikaa huomiota? Vähän niinkuin yrittäisi todistaa, että kaikki naiset on blondeja ja miehet tummatukkasia. Yh:t ei voi saada miehiä, kannattas vaan tyytyy siihen mitä saa, eiku juu kyllähän naiset aina jollekin kelpaa. Huoh.
Ihmiset kiinnittävät huomiota niihin asioihin, jotka saa heidät puolustuskannalle.
Ottaja on eri asia, kuin kanssa-asuja. Miehet haluaa naisia ainakin kahdella tasan eri tavalla.
Siis mitä??? Minkä diagnoosin annat sille miehelle joka muuttaa yh:n kanssa yhteen ja elää loppuelämän sen kanssa? Ja minkä annat niille jotka yrittää uudestaan vaikka kerran erottu?
sulla se solmu ja iso vitutus näyttää olevan päällä.
onko pakko kaikille kiukutella ?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ei sua kuule tarvitse haukkua, sä näet itse haukkuja joka puolella. Oletko tottunut odottamaan sellaisia, vai mistä on kyse? Jos olisit yhtä täynnä itseäsi, kuin minä, niin et edes huomaisi, kun sinua oikeasti haukutaan. Hulluna on helppo olla!
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Sulla on rima liian korkealla. Sun pitää tyytyä sellaiseen mieheen, joka ei saa muuta kuin yksinhuoltajia.
minä tiedän yksinhuoltajia joille ois ottajia, mutta ehkä puhut kokemuksella, koska vittumaisen naisen joka ei osaa huomioida muiden ihmisten tunteita, ei auta kun tyytyä siihen minkä saa ja joka sitä kestää B)
Ainahan naisille ottajia löytyy![]()
Tainnu sullakin flaksi käydä...
Harmi vaan, että mä en ole suomalainen, joten mulle ei riitä, että joku haluaa ottaa.
Ja miten tämä nyt liittyi yh keskusteluun.. Väitätkö ettei suomalaiset tiedä mitä rakkaus on?![]()
Suomessa miehet nyt on vaan tottuneet siihen, että aina saa pillua.
Ja muualla sitten eisulla nuo teoriat on aika ontuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Minä täällä kaikkein vähiten kiukuttelen.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi he sitten rupesivat puolustamaan, jos ei ollut mitään puolusteltavaa?
Miksi sä hyökkäät?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi he sitten rupesivat puolustamaan, jos ei ollut mitään puolusteltavaa?
Miksi sä hyökkäät?
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi he sitten rupesivat puolustamaan, jos ei ollut mitään puolusteltavaa?
Miksi sä hyökkäät?
Rouva Schillinger on nyt hyvä vaan ja opiskelee hiukan luetun ymmärtämistä (ja ulosantia olis kans hyvä reenailla) ja ehkä jopa huomaa ettei täällä kukaan ole puolustautunut, lähinnä vittuuntunut siihen että aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä.
Luulempa että moni mies ottaisi mieluummin empaattisen, mukavan yh:n kuin katkeran, luonnevikaisen Schillingerin...
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Oisko osittain jopa niin että jo ennen eroa on tututstunut johonkin? ei siis välttämättä suhdetta mutta että tunsi jollain tasolla jo. Aika moni lähtee "valmiiseen pöytään".
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi he sitten rupesivat puolustamaan, jos ei ollut mitään puolusteltavaa?
Miksi sä hyökkäät?
En hyökkää. Kerron vaan miehiltä kuulemiani näkemyksiä asiaan. Itse en voi tietää, koska en ole koskaan edes ajatellut seurustelevani sinkkuäidin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja jannu:Miten kummassa erään tietyn ilmestyessä keskusteluketjuun, alkaa aina menemään jutut ihan muille linjoille kuin aloittajan kirjoituksessa... Kiinnitetään johonkin yksityiskohtaan liikaa huomiota? Vähän niinkuin yrittäisi todistaa, että kaikki naiset on blondeja ja miehet tummatukkasia. Yh:t ei voi saada miehiä, kannattas vaan tyytyy siihen mitä saa, eiku juu kyllähän naiset aina jollekin kelpaa. Huoh.
No kovasti niitä tuossa jakelitjuujuu minun päässähän se solmu onki
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi he sitten rupesivat puolustamaan, jos ei ollut mitään puolusteltavaa?
Miksi sä hyökkäät?
Rouva Schillinger on nyt hyvä vaan ja opiskelee hiukan luetun ymmärtämistä (ja ulosantia olis kans hyvä reenailla) ja ehkä jopa huomaa ettei täällä kukaan ole puolustautunut, lähinnä vittuuntunut siihen että aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä.
Luulempa että moni mies ottaisi mieluummin empaattisen, mukavan yh:n kuin katkeran, luonnevikaisen Schillingerin...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Minä täällä kaikkein vähiten kiukuttelen.
taitaa kaikilla muilla olla eriävä mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi he sitten rupesivat puolustamaan, jos ei ollut mitään puolusteltavaa?
Miksi sä hyökkäät?
![]()
No hups, tuliko kirjotusvirhe![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:En ole jaellut diagnooseja, vaan kertonut, mitä olen kuullut miesten ajattelevan yh-äideistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ei sua kuule tarvitse haukkua, sä näet itse haukkuja joka puolella. Oletko tottunut odottamaan sellaisia, vai mistä on kyse? Jos olisit yhtä täynnä itseäsi, kuin minä, niin et edes huomaisi, kun sinua oikeasti haukutaan. Hulluna on helppo olla!
Luojan kiitos mä en ole itteäni täynnä koska mä näen, että maailmassa on muitakin kuin mä. Itteään täynnä olevat ihmiset ovat vastenmielisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Minä täällä kaikkein vähiten kiukuttelen.
taitaa kaikilla muilla olla eriävä mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi he sitten rupesivat puolustamaan, jos ei ollut mitään puolusteltavaa?
Miksi sä hyökkäät?
![]()
No hups, tuliko kirjotusvirhe![]()
Mielenkiintoonen kirjootusvirhe.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ei sua kuule tarvitse haukkua, sä näet itse haukkuja joka puolella. Oletko tottunut odottamaan sellaisia, vai mistä on kyse? Jos olisit yhtä täynnä itseäsi, kuin minä, niin et edes huomaisi, kun sinua oikeasti haukutaan. Hulluna on helppo olla!
Luojan kiitos mä en ole itteäni täynnä koska mä näen, että maailmassa on muitakin kuin mä. Itteään täynnä olevat ihmiset ovat vastenmielisiä.
Samoin ne, jotka ottavat joka asiasta itseensä, koska luulevat kaiken pyörivän heidän ympärillään. Mä sentään ymmärrän, että maailmassa on muitakin, eikä aina ole kyse musta.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:En ole jaellut diagnooseja, vaan kertonut, mitä olen kuullut miesten ajattelevan yh-äideistä.
pikkupojat ei ole miehiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi he sitten rupesivat puolustamaan, jos ei ollut mitään puolusteltavaa?
Miksi sä hyökkäät?