En ymmärrä mut mitä teitä vaiva?:D että aina pitää olla vain mun kimpussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totta kai jättäisi. Kimillä on enemmän rahaa ja lisäksi Kimi on superjulkkis, jonka rinnalla Milannakin saisi kaipaamansa julkisuutta ja huomiota.

Niin. Sepä se. Tämä on ero Savannan ja minun välillä. Savannalla on kaikelle hinta,mulla eräät asiat elämässä eivät ole kaupan.

En voisi rakastaa miestä,jonka tietäisin lähtevän heti kun näköpiiriin ilmestyy joku rikkaampi tai kuuluisampi.

Mies rakastaa minua sellaisena kuin olen,myös sitten kun olen vanha ja ryppyinen. Ainakin näillä näkymin :D Ja minä rakastan häntä,vaikka asuisimme vuokrayksiössä ja söisimme hernekeittoa.

Savanna ei osaa rakastaa ihmistä,hän rakastaa sitä mitä saa jonkun tietyn ihmisen mukana.

[QUOTE="oooo";23265555]Saako kysyä minkälainen se täydellinen elämää teillä on?

Mulle täydellinen elämä on elää tässä hetkellä missä nyt elän. Mulla on aviomies ja meillä on ihanat lapset. Kummatkin opiskelleet unelma-ammatit itselleen. Rahaa on riittävästi myös vähän ylimääräiseen. Minulla on ihania ystäviä ja tukiverkosto, aina löytyy lapsenvahti jos tarvitsee. Tällä hetkellä olen taas kotiäiti ja se on ihanaa ja sitten menen takaisin opiskelemaan ja sekin on ihanaa.
Olen onnellinen ja tasapainoinen. ELämä on tosiaankin täydellistä :)[/QUOTE]

Ei voi olla. Kyllä sun nyt pitää olla hirveän kateellinen,kun et ole miljonääri etkä asu kartanossa. Oikeasti sun elämä on varmaan hirveetä paskaa ja itket joka ilta omaa katkeruuttasi Savannaa kohtaan ;)

Joo.. maka en ummarra mika sinu vaiva =D

Hei haloo.. jos sulla on muka oikea elämä, niin miten sä jaksat roikkua täällä narisemassa koko ajan?? olet TODELLA rasittava.
MEe vaikka lenkille..

Ulkonäkö kuulema mulla niin ruma että voi voi, tissitön venakko strippari. Tuntu kun täällä missejä palstailee
Joka toisen mielestä olen horo
Kaikki mitä teen niin teen väärin
Jos pidän hauska niin voi voi
Kaikki mun aloitukset on p.asta ja aina mun pakko bannia saada jokainen se toivo, paitsi kun saan joka päivää mua tänne takas huudetaan
Haukutte mun elämää, ettei kateeks käy, kun tuntu että elän aivan niin huonosti että pakko mulle naura
Nauratte jopa mun firmalle, mikä rättejä mä myyn
Mun x miehelle, että se kuulema oli tossukka ja vaiks mitä
Uus mies on kans joku sinnepäin ja pedofili ja vanha ja ruma ja muutakin

Saako kysyä minkälainen se täydellinen elämää teillä on?

Kun ainakin must tuntu että mulla on sellainen elämää, että ainakin monet halusivat elää noin niin kuin esim mä nyt elään, kun mulla uuden miehen kaa menee kaikki loistavasti, mulla on kaikki mitä haluan eikä rahaa ongelma ja vielä on rakkautta, sekä 2 ihanaa lasta tai anteeksi 4 jo:) kun uudella miehellä on ne 2 ja ne pitää mua niin että olen heijän bestis ja paras

Voi sua parkaa - sääli pisteitä tulit sitten kerjäämään.... Ehkä joku teinipalsta olisi sinulle "suopeampi"... ehkä? Miksi roikut aina täällä, eikö sulla ole muuta elämää kuin olla täällä jatkuvasti valittamassa jostakin...

Päätin, etten enää vastaa ap:n ketjuihin.

Nyt teen poikkeuksen. Ap kysyi, millaista on minun täydellinen elämäni.

Ensinnäkään, se ei ole täydellistä, koska täydellisyys on tylsä tila. Minulla on unelmia, joita haluan vielä toteuttaa. Olen kuitenkin onnellinen. Minulla on ihana perhe, upeita ystäviä, mukava työpaikka ja harrastuksia, joiden parissa rentoudun. Asun kivassa kodissa, joka tosin on kaupungin vuokrakolmio. Opettajan palkka on sen verran pieni, että sillä ei kauheasti mitään ostella, mutta en koe sellaiseen edes tarvetta. Onni on siisti koti, auringonpaiste, tulppaanikimppu pöydällä, lapsen nauru, hyvä kirja, kynttilän valo, halaus mieheltä, uusi kaulahuivi... olen onnellinen siitä, että sekä minä itse että läheiseni ovat terveitä ja elämäni on tasapainossa.

Tämä varmaan kuulostaa ap:n mielestä hirmuisen tylsältä.

Väitän kuitenkin, että oma elämäni on terveempää kuin ap:n.

[QUOTE="mie";23264969]Tästäkin ketjusta näet Savanna, että todellakin SUURIN osa vastanneista on liikkeellä ihan ystävällisessä mielessä. Tuntuu, että suodatat kaikista ketjuista nämä ihan normaalit kommentit ja tartut vain niihin, joista voi hyvin provosoitua ja pahoittaa mielensä :(

Todella harvassa on ne, jotka sua tai sun miestäs tai elämäntyylisiä suoraan haukkuu, sua huorittelee tms. Ja aika monet ovat esittäneet asiansa hyvin ystävällisesti, mutta ihmetellen ja kummeksuen sitä rahankäyttöä ja minäkeskeisyyttä. Se varmaan sallittaneen nettimaailmassakin ihan niin kuin reaalielämässäkin?[/QUOTE]

Peesi! Taaskin oma kommenttisi oli lähinnäi muiden haukkumista. Et sanallakaan kommentoinut näitä hyväntahtoisia viestejä :(

Mä ihan oikeasti tykkäsin tosi paljon vielä vuosi sitten lukea sun juttuja :) Nyt sä itse vaan ilkeilet, kiroilet ja käytät alatyylistä tekstiä ja haukut muita. Surullista :(

Päätin, etten enää vastaa ap:n ketjuihin.

Nyt teen poikkeuksen. Ap kysyi, millaista on minun täydellinen elämäni.

Ensinnäkään, se ei ole täydellistä, koska täydellisyys on tylsä tila. Minulla on unelmia, joita haluan vielä toteuttaa. Olen kuitenkin onnellinen. Minulla on ihana perhe, upeita ystäviä, mukava työpaikka ja harrastuksia, joiden parissa rentoudun. Asun kivassa kodissa, joka tosin on kaupungin vuokrakolmio. Opettajan palkka on sen verran pieni, että sillä ei kauheasti mitään ostella, mutta en koe sellaiseen edes tarvetta. Onni on siisti koti, auringonpaiste, tulppaanikimppu pöydällä, lapsen nauru, hyvä kirja, kynttilän valo, halaus mieheltä, uusi kaulahuivi... olen onnellinen siitä, että sekä minä itse että läheiseni ovat terveitä ja elämäni on tasapainossa.

Tämä varmaan kuulostaa ap:n mielestä hirmuisen tylsältä.

Väitän kuitenkin, että oma elämäni on terveempää kuin ap:n.

Tässä oli paljon asiaa ja moni kohta sivusi omaa elämäänikin. Juu, olen varmasti paitsi ap:n, myös monen muun mielestä tylsä tyyppi joka elää mitäänsanomatonta elämää.

Täydellisyys kuulostaa minustakin tylsältä ja siitä on vain se yksi suunta - alaspäin. Epätäydellisessä elämässä on vielä paljon rakennettavaa ja silloin pystyy myös iloitsemaan pienistä asioista, tuntemaan onnistumista ja ylpeyttä. Kunhan siinä elämässä on vaan sen verran ehjää ja rakkautta että pystyy olemaan onnellinen.

En ole haukkumisen kannalla oikeastaan missään enkä juuri jaksa ketjuihisi edes kommentoida. Mutta et kai ihan oikeasti väitä että sinua ihmetyttää se miksi saat noin paljon (negatiivista) huomioa? :D

Ehkö joku voikin kadehtia joitain osia elämästäsi, mutta en usko että loppupelissä monikaan olisi halukas toukan paikan tullen vaihtamaan osia. Ihmisille kokevat erilaiset asiat tärkeiksi ja vaikka aikas moni on sitä mieltä että rahalla on oma merkityksensä ja olisi helpottavaa jos pystyisi välttymään taloudellisilta huolilta, silti varmaan moni arvostaa jonkinlaista rauhaa ja harmoniaa elämässään. Jopa niin korkealle että miljoonien sijaan ottaa mielummin sen velkaisen tuvan jossa saa elellä rauhassa oman perheensä kanssa, osaten arvostaa niitä asioita mitä ovat omalla työllään hankkineet. Tuo elämä jatkuvine juhlimisineen, juomisineen sekä se että kaikki "ihana" tuntuu pyörivän materian ympärillä voi kuulostaa monesta turhan levottomalta. Siihen lisäksi se että lasten kasvatuksessa monet ovat varmaan aika lailla eri linjoilla voi myös saada elämäsi kuulostamaan varsin vieraalta eikä niin houkuttelevalta.

Tämä on tosi hyvin kirjoitettu :flower:

Mä en koskaan oo ollut sun kimpussa (enkä kenenkään kimpussa), mutta henk.koht. olen sitä mieltä, että sä itse haet erittäin paljon huomioita erikoisilla aloituksillasi, jotka usein koskevat raha-asioita, jotka yleensä suomalaisille on sellainen asia, ettei niillä brassailla. :/ En siis yhtään ihmettele, että olet jonkun hampaissa. Itse en jaksa aloittamiasi ketjuja yleensä lukea, koska ne ovat yleensä aina sitä "ostin tätä ja hankit tätä ja mulla on tätä ja tätä näin paljon" ja myös joskus harmittaa, kun palstalaiset keskittyy sun ketjuihin ja muissa ketjuissa ei juttu luista...mut täähän ei toki ole sun ongelma. ;)

Lukeekohan venakko ihan oikeasti näitä pitkiä viestejä? Tekisi tosi hyvää lukea tämän ketjun vastaukset ajatuksella, mutta luulenpa ettei hän lue. Ja taitaa ymmärtää vain sen verran mitä haluaa.

[QUOTE="huuhaa";23266066]Lukeekohan venakko ihan oikeasti näitä pitkiä viestejä? Tekisi tosi hyvää lukea tämän ketjun vastaukset ajatuksella, mutta luulenpa ettei hän lue. Ja taitaa ymmärtää vain sen verran mitä haluaa.[/QUOTE]

Ei taida lukea...

No jos rehellisesti sanotaan, niin olen kateellinen rahoistasi (tai että mullakin olis käyttöä paljolle rahalle), mutta muuten viihdyn omassa elämässäni enkä muuksi muuttaisi =) tosin en ole kenenkään elämää tällä palstalla moittinutkaan, tykkään osallistua vain asiallisiin tai hauskoihin ketjuihin. Tähän oli vaan pakko vastata tuo että mä tykkäisin elää rikkaammin :)

Mä en ymmärrä mitä haet näillä avauksilla???

Ja en ole kateellinen.
Toimeentulon takaa hyvin sijoitettu perintö josta en todellakaan huutele muille.
Ryssillähän on tapana juosta rahan perässä niille naisille on oma nimikin....

Yhteistyössä