En ymmärrä mut mitä teitä vaiva?:D että aina pitää olla vain mun kimpussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koska pyörit oman napasi ympärillä,sympatiaa ei sinulta heru muille.
Kaikki mitä täällä kirjoitat,liittyy tavalla tai toisella sinuun ja materiaan,se ei ole minun mielestä oikeaa onnellista elämää.

Mammoilla käy kateeksi kun joku on nuori ja kaunis ja pääsee rikkaisiin naimisiin. Jos sun jutut ei kiinnostais niin nehän vois jättää lukematta.

Mutta ei, lukea pitää ja sittenhän sitä kohta provosoituu.

Mun sisko on naitu ns. tosi rikkaaseen sukuun ja ei se kyllä koko ajan jauha rahasta ja tavaroista. Itse asiassa he ovat hyvinkin maanläheisiä, eivätkä pidä minkäänlaista meteliä "statuksestaan".

Mulla ei ole mitään sua tai elämääsi vastaan, ihmettelen vaan, miksi koko ajan jauhat siitä rahasta, ostamistasi jutuista ja itsestäsi.

Mammoilla käy kateeksi kun joku on nuori ja kaunis ja pääsee rikkaisiin naimisiin. Jos sun jutut ei kiinnostais niin nehän vois jättää lukematta.

Isääs kävi.

Ärsyyntyminen ei ole yhtä kuin kateus. Onko se tosiaan niin vaikea ymmärtää?

Mua ei ole itseäni henk.koht.ehtinyt ärsyttämäänkään, kun en oo lukenut kun parista ketjusta vähäsen, mutta sen olen huomannut että ei vastaa kysymyksiin koskaan, olen pari esittänyt ja sivuuttaa ne kokonaan. Mua ei yleensä ärsytä ihmiset, joilla on ongelmia, enempi menee sympatian puolelle silloin tuntemukset ja varmaan aika monella muullakin menee.

[QUOTE="vieras";23264388]Elitkö lapsensa köyhyydessä? Vaihtoiko sun äiti rikkampaan mieheen vai oletko eroperheestä?[/QUOTE]

Ap eli lapsena henkisesti sairaassa ympäristössä, on kertonut siitä täällä.. Rahaa oli, mutta oli väkivaltaa, tappoyrityksiä, raiskausyrityskin löytyy taustalta.. : /

ehkäpä tosissaan ärtymystä herättää se tyyli millä kirjoitat: siis se että kuinka paljon rahaa miehelläsi on, kuinka paljon olet rahaa saanut, kuinka paljon olet rahaa käyttänyt, kerrot kuinka paljolla olet ostanut lapsille sitä sun tätä, ja tosissaan se minä keskeisyys.
hyvä jos olet onnellinen, kiva että teillä ei ole rahasta puutetta, mutta voisit ihan oikeasti kirjoitella niin ettei aloituksen tärkein pointti ole raha

sitten myös kommentointia saattaa herättää se asenne että haluat olla elätettävänä, haluat nimenomaan rikkaan miehen ja se tapa millä lapset ovat joutuneet tuohon pyöritykseen.
monia saattaa todella provosoida ne jutut että lapset kutsuvat uutta miestäsi iskäksi ja eivät halua mennä oikean isänsä luokse pieneen taloon
se tapa millä kerrot miehestäs täällä, siis puhut rahasta ja siitä mustasukkaisuudesta jne. kaikesta siitä saa kuvan että olet miehelle omaisuutta.. hyvä jos näin ei ole, mutta miksi sitten kirjoitat asiat niin että saa nimenomaan juuri sen kuvan?
mä en ole kateellinen (siis tokihan raha on kiva ja hyvä juttu mutta..)
osa taitaa olla ihan oikeasti huolissaan susta, tosta elämäntyylistä jne

[QUOTE="vieras";23264425]Ap eli lapsena henkisesti sairaassa ympäristössä, on kertonut siitä täällä.. Rahaa oli, mutta oli väkivaltaa, tappoyrityksiä, raiskausyrityskin löytyy taustalta.. : /[/QUOTE]

Sehän selittääkin, onni ja rakkaus on aina löytynyt tavarasta. Jos saa jotain uutta se = kuin että joku rakastaa.

En pidä sinua horona, lutkana, huonona ihmisenä. En hauku sinua palstalla, enkä yleensä kovin pyöri sinun tekemissäsi aloituksissakaan, mutta nyt teen poikkeuksen. En hauku sinua palstan ulkopuolella. Toki kehoitan pitämään itsestäsi huolta (pidä lujasti kiinni yksityisyydestä). Täällä liikkuu vaikka mitä sekopäitä näiden vähemmän sekopäiden ja tervejärkistenkin joukossa. Kaiken kaikkiaan katsoisin, että monesti kohdallasi mennään yli rajojen jo loukkaamisessa ja häirinnässä. Kuten on tehty muutamien muidenkin mustien nikkien kohdalla.

Mietin näitä:
Yksi syy saattaa olla näkyvyys. Näkyvyys kohdistaa useamman katseen. Mietin myös, että tässä saattaa olla kulttuurien yhteentörmäystä, rahasta puhuminen, sillä "kehuminen" ja liian avoin keskustelu yksityiselämäst ei oikein ole "soveliasta". Olet erilainen persoona ja siksi ärsytät monia. Sekin saattaa ärsyttää, että teet todella monta aloitusta peräperää, samoistakin aihepiireistä.

En ajattele sinusta mitään muuta, kuin ihmettelen, miksi sinun maailmasi tuntuu pyörivän tämän palstan ja meidän muiden äitien ympärillä? Eikö sinulla ole ystäviä? Miten ehdit olemaan täällä koko ajan? Eli minä vain ihmettelen, en kommentoi mitenkään elämääsi, miestäsi, sinua tai lapsiasi.

älä sinä savanna näistä tukihuijari äideistä piittaa jotka lapset tekosyynään istuvat päivät pitkät täällä länkyttämässä.
onnea uudesta suhteesta ja lähestyvistä häistä.

Luulin että haluat:
huomiota, vaarallisia tilanteita ja sitä että sinua kadehditaan.
olet siis saanut aivan kaiken mitä haluat, joten älä valita enää tästäkin.

Mä luulen et heität ihan vitsillä ainakin puolet jutuista. Oot niiiin pöhkö et pitää joskus käydä lukemassa nää jutut, tai ei oikeastaan sun jutut kiinnosta mut nää vastaukset :D

Nojoo, mä herään aamulla kuudelta duuniin ja oon kotona puol 5, kuoleman väsynyt. Nytkin taistelen unta vastaan pannullisella kahvia. Mahahaava ja nivelrikko koputtelee ovella :D

Mut jos vaikka toi hössötys oliskin sun oikeeta elämää niin ei käy kateeks, eletään vaan ihan eri planeetoilla. Enkä haluais sua välttis oikeessa elämässä edes tavata, meil ei olis mitään yhteistä.. Tai ehkä kadehtisit mun uusia Cuccin arskoja, omasta selkänahahsta revityillä rahoilla tänään ostin :)

niin et välittäisi pätkääkään mitä muut ajattevat sinusta, elämästäsi ja miehestäsi. Mutta et taida olla vieläkään - ikävä juttu. Mitä ihmettä sä mietit sitä, että mitä me kasvottomat palstamammat sinusta ajatellaan?

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;23264044:
Kannattaisi oikeasti miettiä mitä sä täällä kirjottelet.
Ei tarvitse paljon hakua käyttää ,kun sunkin henkilöllisyys selviää. Täälläkin voi pyöriä vaikka minkälaista sekopäätä.

jelena tikka, kaikkihan sen tietää, bisnekset ja vanhat osoitteet sun muut....itepä on levitellyt.

Sä olet vaan itsekäs ja raha-keskeinen ihminen ja se ärsyttää suunnattomasti.Ottaa todella paljon päähän kun palstalla etusivulla on viistoista sun tekemää aloitusta,jotka kaikki liittyy vain ja ainoastaan rahaan ja tavaraan.

Eihän Savannan/Venakko Milanan jutuissa muuta vikaa ole kuin se, että hän ei yksityisyydestä perusta. Ja se, minkä ympärillä HÄN pyörii...

Hän on tehnyt itsensä tunnetuksi ja siinä mukana myös lapset. Ja Suomihan on täynnä hulluja. Millon se lehdissä lukikaan, kunka joku tappoi nettitutun, vaikkakin taisi olla kyse deittailusta?

Savanna on hyvä esimerkki siitä miten netissä ei pitäisi toimia.

Tietosuojavaltuutetun toimisto - Netti

miksi olla kateellinen ihmiselle,jonka elämä perustuu vain ja ainoastaan materialle ja rahalle?oman elämäni tärkeimmät kriteerit ovat terveys ( itse ja kaikki läheiset on terveitä ) ,rakkaus ( rakastan miestäni,vaikkei mikään miljonääri olekaan,vaan ihan tavallinen "työläinen" ) ja työ ( vakityö,säännölliset tulot )..mitä kauneuteen tulee,niin ne kuvat mitä olen savannasta nähnyt,niin ihan normaalin näköinen tyttönen,ei mitenkään hätkähdyttävän kaunis mun mielestä,mutta kauneushan on katsojan silmissä :)

Tyypillinen venakko, pitkänaamainen valittaja. Ja tuo muka hoono soomi kyllä naurattaa. Toisinaan osaa kirjoittaa täysin normaalisti, ja sitten pitää taas vähän kirjottaa päin honkia, varmaan tekee sen ärsyttääkseen. Sitä paitsi jos toi ei saa huomiota, niin ite sitä pitää lietsoa tällasilla ketjuilla, mitä varten te minua haukutte, ja sitten annat kaikki aseet miten sinua vois haukkua, että pääset puolustelemaan ja vänisemään kuinka viaton ja kiusattu uhri olet.... Jotain häikkää on jossain mutterissa...

Ulkonäkö kuulema mulla niin ruma että voi voi, tissitön venakko strippari. Tuntu kun täällä missejä palstailee
Joka toisen mielestä olen horo
Kaikki mitä teen niin teen väärin
Jos pidän hauska niin voi voi
Kaikki mun aloitukset on p.asta ja aina mun pakko bannia saada jokainen se toivo, paitsi kun saan joka päivää mua tänne takas huudetaan
Haukutte mun elämää, ettei kateeks käy, kun tuntu että elän aivan niin huonosti että pakko mulle naura
Nauratte jopa mun firmalle, mikä rättejä mä myyn
Mun x miehelle, että se kuulema oli tossukka ja vaiks mitä
Uus mies on kans joku sinnepäin ja pedofili ja vanha ja ruma ja muutakin

Saako kysyä minkälainen se täydellinen elämää teillä on?

Kun ainakin must tuntu että mulla on sellainen elämää, että ainakin monet halusivat elää noin niin kuin esim mä nyt elään, kun mulla uuden miehen kaa menee kaikki loistavasti, mulla on kaikki mitä haluan eikä rahaa ongelma ja vielä on rakkautta, sekä 2 ihanaa lasta tai anteeksi 4 jo:) kun uudella miehellä on ne 2 ja ne pitää mua niin että olen heijän bestis ja paras

tässä sulle neuvo älä kirjoittele ittestäs liikoja tänne ja aina kehu rahoillas.. ei kaikilla mene hyvin elämässä, ja onko aina pakko sit kehuskella et ostin sitä sun tätä ... pidä omassa tiedossas älä valita kun sua haukutaan

Yhteistyössä