Epäilen, että mieheni pettää mutta mistään ei jää kiinni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tänä keväänä mies on käyttäytynyt "oudosti". Tuntuu kuin olisi ottanut tunteillaan etäisyyttä minuun. Huolehtii ulkonäöstään aijempaa enemmän. Piilottelee kännykkäänsä ja sulkee tietokoneen jos astun huoneeseen.

Koska epäilen hänellä olevan toinen, vakoilin hänen puhelintaan. Ihmettelin miksi mies poistaa viestäjä ja puhelintietoja aika tiuhaan, ainoastaan minun tai äitinsä tai yhden kaverin soitot/viestit näkyvät ja tiedän että niitä tulee enemmän.

Yhden viestin näin, jonka lähettäjää en tuntenut. Viestin sisältö viittasi erääseen työtapaamiseen, mutta lopussa oli pusi-pusi-hali-hali tyylistä juttua. Kyllä mulla sydän löi tyhjää siinä vaiheessa. Otin numeron ylös ja etsin tiedot enirosta, kyseinen nainen vain ei ole miehen työkaveri (on ihan eri alalla, se kävi selväksi tiedoista) ja asuu vieläpä meiltä yli 300km päässä! Miksi sitten viittaus työtapaamiseen jos eivät ole työkavereita va tapasiko mies tätä naista sen varjolla?

En kysynyt mieheltä mitään, koska hän kuitenkin kieltää kaiken ja olin salaa asialla. Haluan ensin ihan varmat todisteet ennenkuin sanon yhtään mitään. Päätin jatkaa puhelimen tarkkailua, tuo viesti katosi heti seuraavana päivänä, samoin lokitiedot tulleesta viestistä.

Eilen miehen puhelimeen tuli joko soitto tai viesti kun olimme saunassa. En tiedä kumpi, mutta vainoharhaisena minun oli pakko tarkista asia kun mieheni oli mennyt nukkumaan. Mitään viestiä ei ollut, eikä puhelu tai lokitiedoissa ollut mitään, kaikki tiedot poistettu! Eli jotain salattavaa siinä viestissä/puhelussa oli.

En voi mennä kysymään mitä tää on, koska en halua jäädä kiinni toisen puhelimen vakoilusta mutta kamalan ahdistunut olen tässä tilanteessa. Rakastan miestäni, mutta en halua elää valheessa - jos hänellä tunteita toista kohtaan, minä haluan tietää.. Neuvokaa mitä tehdä!

Kerrot epäilyksesi ja sanot, että haluat tietää totuuden. Eiköhän omitusessa käytöksessä ole selitystä tarpeeksi, eikä sinun tarvitse kertoa puhelimen vakoilusta.

Olen miehelle puhunut tästä etäisyyden otosta, kysynyt myös onko hänellä toinen tai haluaako erota, onko lakkannut rakastamasta. Mies kieltää kaiken mutta ei anna mitään selitystä käytökselleen. Viesteistä en ole puhunut mitään, enkä puhelimen tarkkailusta.

kysyt seuraavalla kerralla kun kuulet että viesti tai soitto tulee että kukas siellä oli... voithan sit jälkeen päin tarkistaa sen puhelimesta... kyllä kertoo kuka oli jos ei ole mitään salattavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Juhis-74:
kysyt seuraavalla kerralla kun kuulet että viesti tai soitto tulee että kukas siellä oli... voithan sit jälkeen päin tarkistaa sen puhelimesta... kyllä kertoo kuka oli jos ei ole mitään salattavaa...

Olen kysynyt, mies vastaa että työkaveri tai joku kaverinsa. En tietenkään ole pyytänyt näyttämään, ehkä pitäisi. Ja jos olen tarkistanut myöhemmin sitä puhelinta salaa, niin useimmiten tiedot on poistettu ellei sitten ole tämä yksi kaveri, jonka viestejä ei poista. Eli en voi olla varma mistään.

mies ei kuitenkaan myönnä jos suoraan kysyt. Onko mies paljon pois kotoa? työmatkoja? onko teillä yhteinen tili? Tarkista kaikki minkä voit. tili + puhelintiedot. Onko todella työmatkalla? Turha musta miehelle on puhua jos se ei kuitenkaan myönnä. Asia on täysin selvä - miehelläsi on toinen nainen. Yleensä vaimo tarvii vain todisteet että hakee eroa. Tarkista myös naisen kaikki tiedot joihin pääset käsiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olen kysynyt, mies vastaa että työkaveri tai joku kaverinsa. En tietenkään ole pyytänyt näyttämään, ehkä pitäisi. Ja jos olen tarkistanut myöhemmin sitä puhelinta salaa, niin useimmiten tiedot on poistettu ellei sitten ole tämä yksi kaveri, jonka viestejä ei poista. Eli en voi olla varma mistään.

onko liittymä miehesi vai sinun nimissä? jos sinun niin pyydät operaattorilta erittelyn... tai sit jos laskun summat on isoja niin ihmettelet miehellesi sitä ja sanot että otetaan molempien liittymistä erittely tiedot siinä näkee alku osan kaikkien puheluiden ja viestien numeroista...siis mitä on itse lähettänyt tai soittanut...

Lisään vielä, että noin puoli vuotta sitten mieheni sai viestin eräältä minulle tuntemattomalta naiselta, jonka luin salaa ja josta vedin herneet nenään. Viestissä oli yhteisestä yöstä. Mieheni väitti että ei tunne ko naista. Lopulta soitin naiselle, joka sanoi viestin tulleen väärään numeroon. Tiedä sitten puhuiko totta, ainakaan hänestä ei ole kuulut mitään sen jälkeen (tämä nainen asuu toisella puolen Suomea). Tällöin en edes epäillyt miestäni mistään, luin viestin vahingossa kun etsin mieheni viesteistä yhteisen tuttavamme laittamaan osoitteenmuutosta. Luulen, että mies alkoi tuon jälkeen
varovaisemmaksi puhelimensa suhteen, mutta muu muutos käytökseen tuli vasta paljon tämän jälkeen.

Ensinnäkin, mun mielestä tuossa tilanteessa tarkoitus pyhittää keinot. Kumpi se nyt onkaan törkeämpää, pettää vai katsoa toisen puhelinta?

Tilanteessasi mä puhuisin miehelle suoraan. Harva kykenee sinisin silmin valehtelemaan. Kerro kaikki minkä tiedät ja laita kova kovaa vasten.

kun on kysymys siitä että voi menettää perheensä. Mulle on valehdeltu ihan suoraan päin näköä kun olen kysynyt ja siinä ei auta vaikka itkee ja rukoilee totuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja petetty joka nakitti miehen kunnolla:
mies ei kuitenkaan myönnä jos suoraan kysyt. Onko mies paljon pois kotoa? työmatkoja? onko teillä yhteinen tili? Tarkista kaikki minkä voit. tili + puhelintiedot. Onko todella työmatkalla? Turha musta miehelle on puhua jos se ei kuitenkaan myönnä. Asia on täysin selvä - miehelläsi on toinen nainen. Yleensä vaimo tarvii vain todisteet että hakee eroa. Tarkista myös naisen kaikki tiedot joihin pääset käsiksi.

Miehellä ei ole työmatkoja, mutta on töissä klo 7-17 ja toisinaan jopka klo 19 saakka (on aina ollut) ja lisäksi on oma harrastus muutamann kerran viikossa.

Meillä ei ole yhteistä tiliä ja molemmilla käytössä nettitiliote eli en pääse edes tutkimaan miehen tilinkäyttöä ellen pyydä erikseen häneltä tunnuksia sinne. Puhelinta voin tarkkailla, mutta ei paljon auta jos mies tyhjää tietoja. Tietokoneelta katson aina historian, mutta sekin on usein tyhjä tai sitten on tiedossa vaan ihan tavallisia osoitteita.

onko liittymä miehesi vai sinun nimissä? jos sinun niin pyydät operaattorilta erittelyn... tai sit jos laskun summat on isoja niin ihmettelet miehellesi sitä ja sanot että otetaan molempien liittymistä erittely tiedot siinä näkee alku osan kaikkien puheluiden ja viestien numeroista...siis mitä on itse lähettänyt tai soittanut...

Miehellä on työliittymä, en saa sen tietoja mitenkään. Laskukin menee työnantajalle, joten siihen en voi vedota.

Miehellä on työliittymä, en saa sen tietoja mitenkään. Laskukin menee työnantajalle, joten siihen en voi vedota.

Kysy laskua työnantajalta..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Miksi et soittaisi siihen numeroon ja kysyisi suoraan mitä tekemistä naisella on miehesi kanssa.
Näin minä tein

Olen tätäkin miettinyt. Mutta kun soitin silloin edellisen kerran ja ko nainen sanoi tosiaan viestin tulleen väärään numeroon. Oliko sitten sovitut juttu vai oikeasti asia näin... jotenkin se soittaminen tuntuu turhalta.

Mietin kyllä, että joskus miehen ollessa vaikka saunassa tai nukkumassa niin soitan tähän numeroon miehen kännykästä ja katson miten tämä nainen vastaa. Tietenkin siitä jään heti miehellekin kiinni ja jotenkin mietin vielä, että jos kyse onkin väärinkäsityksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tuskin työnataja minulle sitä laskua antaa vai mitä luulet?

No riippuu varmaan työnantajastakin, mutta mä varmaan tuota kysyisin jos ei mikään muu auta. Tai sitten otat miehen puhelimen kautta saldotiedot selville.

No riippuu varmaan työnantajastakin, mutta mä varmaan tuota kysyisin jos ei mikään muu auta. Tai sitten otat miehen puhelimen kautta saldotiedot selville.

Näkyykö saldotiedoissa mihin on soitettu tai kenelle laitettu viestiä? Voisin niitä kysyä. Työnantaja ei niitä minulle anna, sne voin tietää varmasti, kyse on kuitenkin tietoturva-alan yrityksestä, tuskin ne vaimoille jakelee työntekijöiden puhelintietoja ihan tosta noin vaan.

Näkyykö saldotiedoissa mihin on soitettu tai kenelle laitettu viestiä? Voisin niitä kysyä. Työnantaja ei niitä minulle anna, sne voin tietää varmasti, kyse on kuitenkin tietoturva-alan yrityksestä, tuskin ne vaimoille jakelee työntekijöiden puhelintietoja ihan tosta noin vaan.

No sitten et niitä varmasti saa. Mutta näet ainakin mikä on laskun saldo, jos se on kovin suuri siihen nähden mikä on miehen sulle / äidilleen / kaverilleen soittamien puhelujen määrä, niin kyllähän siitäkin jotain voi tulkita.

Ja seuraavan kerran kun tulee salamyhkäinen puhelu / viesti, mä kysyisin suoraan keltä se on, vaatisin näyttämään puhelinta. Jos ei näyttäisi, alkaisin kovistella miksi ei, jos ei kerta ole mitään salattavaa.

Ja seuraavan kerran kun tulee salamyhkäinen puhelu / viesti, mä kysyisin suoraan keltä se on, vaatisin näyttämään puhelinta. Jos ei näyttäisi, alkaisin kovistella miksi ei, jos ei kerta ole mitään salattavaa.

Näin teen. Nyt lähden ulos nauttimaan kesästä ja yritän hetken aikaa murehtia hieman vähemmän. Ihmettelen kyllä miksi mies salaa edelleen kaiken, jos on löytänyt jonkun toisen? Luulisi sitten ottavan eron että pääsee elämään uuden onnensa kanssa...

Niinpä. Sitten työnantaja kertoo miehellesi , että vaimosi muuten kävi kyselemässä laskusi perään. Varsinkin jos on mies, niin tuskinpa hän miestäsi paljastaa. Yhtäköyttä ne vetää tämmösissä asioissa. Kaveriahan ei petetä, vaikka kaveri pettäis vaimoaan.

Yhteistyössä