Epäilen, että mieheni pettää mutta mistään ei jää kiinni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Juhis-74:
onko liittymä miehesi vai sinun nimissä? jos sinun niin pyydät operaattorilta erittelyn... tai sit jos laskun summat on isoja niin ihmettelet miehellesi sitä ja sanot että otetaan molempien liittymistä erittely tiedot siinä näkee alku osan kaikkien puheluiden ja viestien numeroista...siis mitä on itse lähettänyt tai soittanut...

Miehellä on työliittymä, en saa sen tietoja mitenkään. Laskukin menee työnantajalle, joten siihen en voi vedota.

Kysy laskua työnantajalta..
No mistä sitä tietää kuinka paljon mies on joutunut työpuheluitaan soittamaan. Eihän saldosta voi mitään päätellä. Ei se puhelin varmaankaan oo tarkoitettu pelkästään yksityispuheluiden käyttöön.

Tuskin työnataja minulle sitä laskua antaa vai mitä luulet?

No riippuu varmaan työnantajastakin, mutta mä varmaan tuota kysyisin jos ei mikään muu auta. Tai sitten otat miehen puhelimen kautta saldotiedot selville.

Näkyykö saldotiedoissa mihin on soitettu tai kenelle laitettu viestiä? Voisin niitä kysyä. Työnantaja ei niitä minulle anna, sne voin tietää varmasti, kyse on kuitenkin tietoturva-alan yrityksestä, tuskin ne vaimoille jakelee työntekijöiden puhelintietoja ihan tosta noin vaan.

No sitten et niitä varmasti saa. Mutta näet ainakin mikä on laskun saldo, jos se on kovin suuri siihen nähden mikä on miehen sulle / äidilleen / kaverilleen soittamien puhelujen määrä, niin kyllähän siitäkin jotain voi tulkita.

Ja seuraavan kerran kun tulee salamyhkäinen puhelu / viesti, mä kysyisin suoraan keltä se on, vaatisin näyttämään puhelinta. Jos ei näyttäisi, alkaisin kovistella miksi ei, jos ei kerta ole mitään salattavaa.

Pöh. Mun kirjotus hyppäs tonne väliin. Siis sitä kirjoittelin, että kun on työlittymä, saldohan ei kerro mitään. Mistäs sitä tietää kuinka paljon ja pitkiä työpuheluita on joutunut puhelimesta soittamaan.

No minä kyttäsin puhelinta 2kk. Vaikeeta oli kun puhelin oli mukana jopa suihkussa... Ja kun sen käsiini sain se oli tyhjä. lähetetyt vastaanotetut pyyhitty paitsi minun lähettämät. Samoin loki ja välitystiedot tyhjät. Muiden puhelutkin pyyhitty. Heräilin jopa yöllä puhelin ratsiaan. Eräänä kauniina aamuna ukko oli sitten unohtanut tyhjentää puhelimensa ja koko karmea totuus oli minulle varmennettu.

Ja minä en koko aikana pihahtanukkaan ukolle epäilystäni, ainoastaan siskoni tiesi epäilyni. Ukolle en kertonut/kysellyt koska tiesin ettei hän totuutta kerro. Olisi varmaan lopetellut toisen suhteen vähin äänin enkä minä olisi saanut ikinä varmistusta epäilyilleni.

Alkuperäinen kirjoittaja yhdessä yhä:
No minä kyttäsin puhelinta 2kk. Vaikeeta oli kun puhelin oli mukana jopa suihkussa... Ja kun sen käsiini sain se oli tyhjä. lähetetyt vastaanotetut pyyhitty paitsi minun lähettämät. Samoin loki ja välitystiedot tyhjät. Muiden puhelutkin pyyhitty. Heräilin jopa yöllä puhelin ratsiaan. Eräänä kauniina aamuna ukko oli sitten unohtanut tyhjentää puhelimensa ja koko karmea totuus oli minulle varmennettu.

Ja minä en koko aikana pihahtanukkaan ukolle epäilystäni, ainoastaan siskoni tiesi epäilyni. Ukolle en kertonut/kysellyt koska tiesin ettei hän totuutta kerro. Olisi varmaan lopetellut toisen suhteen vähin äänin enkä minä olisi saanut ikinä varmistusta epäilyilleni.

no mites tuosta eteenpäin? Jatkoiko miehesi pettämistä? Kerroitko hänelle että kiinni jäit?

Exääni epäilin pettämisestä. Ei myöntänyt mitään, olin vainoharhainen hullu, täysi sekopää kuulemma. Lopulta sain kurkattua numeron puhelimesta ja kysyin kuka tää nainen on. Selitti jotain työkaverista ja taas sain kuulla olevani vainoharhainen. En tajua miksei voinut vain myöntää ja sitten oltais erottu. Mä en katsele pettävää ukkoa.

Mä soitin sille naiselle. Mies oli vannonnut rakkauttaan jo kuukausia, kuulemma eroamassa musta ja olivat suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta, minä kuulemma tiesin jo tästä naisesta. Tää nainen oli tosi loukkaantunut ja vihainen miehelle, kun kerroin että mä luulin meillä menneen hyvin enkä tiennyt tulevasta erosta mitään. Nainen kiitti soitostani. Hänkin jätti miehen. Liian usein mun mielestä kaikesta syytetään näitä toisia naisia, kun se on se mies joka viilaa kaikkia linssiin ja valehtelee minkä ehtii.

Pakkasin miehen kamat jätesäkkeihin ja vein jalkakäytävälle, heti puhelun jälkeen. Mies tuli töistä kotiin lievästi sanottuna "kusessa", tää nainen oli varmaan soittanut ja kertonut missä mennään. En suostunut edes juttelemaan miehen kanssa, mitä nyt heitin sitä taululla päähän kun vein taulua rappukäytävään.

Mies parkui ja kerjäsi takas, mutta oli liian myöhästä. Katui kuulemma, mutta mun mielestä katui vain sitä että jäi kiinni.

Mites seksi laita ap`?

Seksiä on ihan kuten ennenkin, se ei ole muuttunut oikeastaan mitenkään. Jossain vaiheessa kevättä mies halusi seksiä ihan koko ajan, sitten oli hiljasempaa, nyt ollaan aika normimäärässä.

Kuulostaa niin tutulta nuo tarkastukset ja se, että mitään ei löydy, ei edes niitä puheluja joita kaiken järjen mukaan on tullut. Mies kun kuitenkin puhuu puhelimeen, ihan minunkin kuulleni, mutta sitten tiedot on kaikki pyyhitty. En sitten tiedä onko vain ottanut tavakseen tyhjentää kaiken ilman sen kummempaa syytä vai peitteleekö jälkiään...

En tosiaan aio kertoa toistaiseksi mitään puhelimenratsaamisesta, tiedän että jos sen teen alkaa mies entistä varovaisemmaksi mikäli salaa puhelujaan. Vahinko käy helpommin jos ei tajua minun epäilevän. Jos nyt nosta kissan pöydälle mies peittää kaiken, en koskaan saa tietää totuutta.

Vaihdapa tietokoneeseen ja kännykkään vähän asetuksia jos se ukko ei huomaisi niitä. Muuta sivuhistorian ja yksityisyystietojen tyhjennysväliä pidemmäksi ja laita kännykästä asetus että tallenna lähetetyt viestit.
Tietysti miehes saattaa tehdä niin että tyhjentää joka kerta tietokoneen tiedot manuaalisesti kuten myös kännykästä. Mutta kokeile! Onko miehellä meseä? Jos pääsisit hänen tunnuksillaan kirjautumaan, niin voisit muuttaa asetuksia niin että keskustelut tallentuvat koneelle.

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch

Kuulostaa niin tutulta nuo tarkastukset ja se, että mitään ei löydy, ei edes niitä puheluja joita kaiken järjen mukaan on tullut. Mies kun kuitenkin puhuu puhelimeen, ihan minunkin kuulleni, mutta sitten tiedot on kaikki pyyhitty. En sitten tiedä onko vain ottanut tavakseen tyhjentää kaiken ilman sen kummempaa syytä vai peitteleekö jälkiään...

En tosiaan aio kertoa toistaiseksi mitään puhelimenratsaamisesta, tiedän että jos sen teen alkaa mies entistä varovaisemmaksi mikäli salaa puhelujaan. Vahinko käy helpommin jos ei tajua minun epäilevän. Jos nyt nosta kissan pöydälle mies peittää kaiken, en koskaan saa tietää totuutta.

Soita vaan sille naiselle miehesi puhelimesta, tai joskus yöllä lähetä esim. tekstiviesti ja katso mitä vastaa. Jos tiiät että siinä jotain hämärää on, niin mitäs siitä vaikka jäisit kiinni.. Tuleeko miehes sulle sanomaan, että mitä helvataa oot soitellu mun toiselle naiselle :D Poistat tiedot iha niinkuin hänkin niin siinäpähän miettii uskaltaako sulle sanoo mitään, että soittitkohan ihan oikeesti yms.

Alkuperäinen kirjoittaja petettty:
kun on kysymys siitä että voi menettää perheensä. Mulle on valehdeltu ihan suoraan päin näköä kun olen kysynyt ja siinä ei auta vaikka itkee ja rukoilee totuutta.

Aivan samalla tavalla pystyy nainenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Vaihdapa tietokoneeseen ja kännykkään vähän asetuksia jos se ukko ei huomaisi niitä. Muuta sivuhistorian ja yksityisyystietojen tyhjennysväliä pidemmäksi ja laita kännykästä asetus että tallenna lähetetyt viestit.
Tietysti miehes saattaa tehdä niin että tyhjentää joka kerta tietokoneen tiedot manuaalisesti kuten myös kännykästä. Mutta kokeile! Onko miehellä meseä? Jos pääsisit hänen tunnuksillaan kirjautumaan, niin voisit muuttaa asetuksia niin että keskustelut tallentuvat koneelle.

Hyviä neuvoja.

Sit voit myös ostaa prepaidin jos tiedät tämän naisen nimen. Laitat viestin, että puhelin jäi kaverille, saan sen takas vasta parin päivän päästä, siihen asti käytän tätä nroa. Sitten odotat miehesi viestejä.

Tätä en tullut ajateleeksikaan! Koneella meillä on asetukset niin, että pitää "manuaalisesti poistaa" muuten on viikon vanhat näkyvissä eli mies on poistanut kaiken heti käytön jälkeen. Täytyy katsoa osaanko niitä fiksata mitenkään. Kännykässä miehellä on kyllä lähetettyjen viestien tallennus päällä, koska siellä näkyy minulle ja muutamalle muulle lähetetyt viestit. Mieheni ei käytä meseä.

Alkuperäinen kirjoittaja mina:
Soita vaan sille naiselle miehesi puhelimesta, tai joskus yöllä lähetä esim. tekstiviesti ja katso mitä vastaa. Jos tiiät että siinä jotain hämärää on, niin mitäs siitä vaikka jäisit kiinni.. Tuleeko miehes sulle sanomaan, että mitä helvataa oot soitellu mun toiselle naiselle :D Poistat tiedot iha niinkuin hänkin niin siinäpähän miettii uskaltaako sulle sanoo mitään, että soittitkohan ihan oikeesti yms.

Tekstaria voisin harkitakin, siitä ei ainakaan se toinen nainen tiedä kuka on lähettäjä ja voin poistaa ne lakitiedot eli mitään todisteita ei jää miehen nähtäväksi. Vaatii toki sen, että mies menee illalla ennen minua nukkumaan ja kännykkä jää ulottuvilleni. Välillä mies nukkuu kännykkä patjansa alla.

Soittamista epäilen, jo siksikin, että jos toinen tietää minusta, heillä on varmasti sovittu taktiikka niin, että hän ei kerro minulle totuutta. Valehtelu jatkuu ja mies saattaa vetää pultit siitä, että soittelen "perättömiä hänen työkaverilleen" jos nyt osottautuukin että heillä joku työyhteys on.

Mä olen nyt sitä mieltä, että miksi sen pitää jäädä kiinni? Aivan varmaa on, että se pettää. Ja mä siis kirjotin aiemmin kuinka mä olin salapoliisina saanut mieheni nalkkiin soittamalla tälle toiselle naiselle. Enää en alentuisi tuohon vahtaamiseen ja vakoiluun. Miksen mä vain lopettanut suhdetta sanomalla, että mulla on sellainen olo nyt etten voi luottaa enkä ole enää tyytyväinen. Miksi se on niin tärkeää että jää kiinni? Siis mulle se oli maailman tärkeintä saada mies kii petoksesta, josta sitten jäikin kii. Mutta nyt ajattelen, että jos vielä tulee tilanne että mua haukuaan vainoharhaiseksi ja mulla on olo, että mulle valehdellaan, niin häivyn sellaisesta suhteesta.

Jos haluat saada miehen kii, niin soita tälle naiselle. Sano pokkana, että tiedät että hänelä on suhde miehesi kanssa. Tiedän, että joskus soitit jollekin, mutta eihän tämä ole välttämättä sama. Joko sä soitat tai sitten jotain muuta radikaalia, et sä voi leikkiä salapoliisia, sulla menee siihen kaikki energiat ja yöunet!

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
On aivan selvää, että Ap:n mies pettää. Ei tarvita mitään todisteita - kenkää persuksille.

Kyllä minä tarvitsen täysin selvät todisteet ennenkuin lopetan 10 vuoden avioliiton lasteni isän kanssa. JOS kyseessä on erehdys niin ei minusta ole lasteni perhettä hajottamaan, täytyy olla täysin varma, seuraukset on sen verran suuret.

Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
On aivan selvää, että Ap:n mies pettää. Ei tarvita mitään todisteita - kenkää persuksille.

Kyllä minä tarvitsen täysin selvät todisteet ennenkuin lopetan 10 vuoden avioliiton lasteni isän kanssa. JOS kyseessä on erehdys niin ei minusta ole lasteni perhettä hajottamaan, täytyy olla täysin varma, seuraukset on sen verran suuret.

Kyllä mäkin sen ymmärrän.

Soita sille naiselle. Eihän tuo ole normaalia että nukutaan luuri patjan alla... Kyllä se mies nyt pettää. Tosi harmi, tyhmä mies. Pilaa avioliiton jonkun ihastuksen takia...

Alkuperäinen kirjoittaja mina:

Hyviä neuvoja.

Sit voit myös ostaa prepaidin jos tiedät tämän naisen nimen. Laitat viestin, että puhelin jäi kaverille, saan sen takas vasta parin päivän päästä, siihen asti käytän tätä nroa. Sitten odotat miehesi viestejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Samma här:
Mä olen nyt sitä mieltä, että miksi sen pitää jäädä kiinni? Aivan varmaa on, että se pettää. Ja mä siis kirjotin aiemmin kuinka mä olin salapoliisina saanut mieheni nalkkiin soittamalla tälle toiselle naiselle. Enää en alentuisi tuohon vahtaamiseen ja vakoiluun. Miksen mä vain lopettanut suhdetta sanomalla, että mulla on sellainen olo nyt etten voi luottaa enkä ole enää tyytyväinen. Miksi se on niin tärkeää että jää kiinni? Siis mulle se oli maailman tärkeintä saada mies kii petoksesta, josta sitten jäikin kii. Mutta nyt ajattelen, että jos vielä tulee tilanne että mua haukuaan vainoharhaiseksi ja mulla on olo, että mulle valehdellaan, niin häivyn sellaisesta suhteesta.

Jos haluat saada miehen kii, niin soita tälle naiselle. Sano pokkana, että tiedät että hänelä on suhde miehesi kanssa. Tiedän, että joskus soitit jollekin, mutta eihän tämä ole välttämättä sama. Joko sä soitat tai sitten jotain muuta radikaalia, et sä voi leikkiä salapoliisia, sulla menee siihen kaikki energiat ja yöunet!

Tsemppiä!

Tuohon alle jo kirjoitinkin, että koska kyseessä on myös lasteni elämästä ja vaikutus on suuri, niin haluan olla täysin varma ennenkuin eron otan. En vain voi tehdä päätöstä pelkän tuntemukseni perusteella.

Silloin aikaisemmin kun tuli se viesti, jos olisin ottanut eron heti, niin olisin tehnyt luultavasti väärän päätöksen. Ainakin tämä toinen vakuutti hyvin luotettevasti, että kyseessä oli väärään numeroon mennyt viesti. Miheni vakuutti ettei tätä naista tunne. Samaa mietin tietenkin nytkin, koska miehellä ollut nykyinen liittymä vain vuoden verran. Jos se sama numero on ollut aijemmin jonkun toisen niin se saattaa selittää nämä väärään numeroon tulleet viestit. Näiden kahden lisäksi miehelleni on kerran tullut soittokin väärään numeroon, joten kaikki on mahdollista.

Kyllä vielä mietin sitäkin, että tämä toinen asuu niin kaukana meistä, että miten mieheni häntä tapailisi, millä ajalla? Ellei tämä nainen aja sitä matkaa edestakaisin (yht.600km) jonkun vaivaisen tunnin takia. Että jos kyse on tosiaan erehdyksestä?

Totta on, että en voi loputtomiin jatkaa salapoliisia, se syö minut sisältä. Toistaiseksi jatkan, sitten kun tuntuu että nyt saa riittää niin läväytän kaiken miehelle päin naamaan ja vaadin selitystä, soitan vaikka miehen nähden tälle toiselle ja kysyn suoraan miten on. Jotain on varmasti pian tehtävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Samma här:
Eihän tuo ole normaalia että nukutaan luuri patjan alla..

Tähän vielä on pakko laittaa, että mies käyttää kännykkäänsä herätyskellona ja siksi siis puhelin patjan alla. On tehnyt näin jo vuosia eli sikäli ei vielä kauhean epäilyttävää.

Kuulostaapas tutulta... Olen joskus tehny samaa ja en saanu miestä kiinni. Mutta sitten sainki tietää olevani raskaana, samoin tämä toinen nainen sai tietää siitä ja niinpä sitten toinen nainen tunnusti asian...

Toi vihje tuolla: kokeile juottaa humalaan :) Se voi tepsiä...

Yhteistyössä