M
miia
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mistä sitä tietää kuinka paljon mies on joutunut työpuheluitaan soittamaan. Eihän saldosta voi mitään päätellä. Ei se puhelin varmaankaan oo tarkoitettu pelkästään yksityispuheluiden käyttöön.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Juhis-74:onko liittymä miehesi vai sinun nimissä? jos sinun niin pyydät operaattorilta erittelyn... tai sit jos laskun summat on isoja niin ihmettelet miehellesi sitä ja sanot että otetaan molempien liittymistä erittely tiedot siinä näkee alku osan kaikkien puheluiden ja viestien numeroista...siis mitä on itse lähettänyt tai soittanut...
Miehellä on työliittymä, en saa sen tietoja mitenkään. Laskukin menee työnantajalle, joten siihen en voi vedota.
Kysy laskua työnantajalta..
Tuskin työnataja minulle sitä laskua antaa vai mitä luulet?
No riippuu varmaan työnantajastakin, mutta mä varmaan tuota kysyisin jos ei mikään muu auta. Tai sitten otat miehen puhelimen kautta saldotiedot selville.
Näkyykö saldotiedoissa mihin on soitettu tai kenelle laitettu viestiä? Voisin niitä kysyä. Työnantaja ei niitä minulle anna, sne voin tietää varmasti, kyse on kuitenkin tietoturva-alan yrityksestä, tuskin ne vaimoille jakelee työntekijöiden puhelintietoja ihan tosta noin vaan.
No sitten et niitä varmasti saa. Mutta näet ainakin mikä on laskun saldo, jos se on kovin suuri siihen nähden mikä on miehen sulle / äidilleen / kaverilleen soittamien puhelujen määrä, niin kyllähän siitäkin jotain voi tulkita.
Ja seuraavan kerran kun tulee salamyhkäinen puhelu / viesti, mä kysyisin suoraan keltä se on, vaatisin näyttämään puhelinta. Jos ei näyttäisi, alkaisin kovistella miksi ei, jos ei kerta ole mitään salattavaa.